|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ehm... J00 IS TEH SUCK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-06-2005 6:37] |
|
quote: Simpel figuur... Slipkont en Mobid zijn ook niet het hardste wat er te vinden is. En alsof dat er werkelijk toe doet. Mij gaat het om of de muziek me bevalt en niet of het toevallig het hardste is wat er te vinden is. Leer muziek eens waarderen om wat het met je doet ipv dat het een onderdeel van je Imusj is. ...En typ eens correct Nederlands. |
|
ik baal er alleen wel van dat de muziek van nu zeg maar hardstyle<trance en weet ik veel nog meer. naar mijn idee geen muzikale wereldwonders meer op de wereld zullen zetten.je kan veel zeggen maar wij headbangers zijn niet alleen metal maar we weten waar we naar luisteren, wat speelt die drummer? wie is die zanger? shit man dat wil ik ook kunnen laat ik ook een instrument leren spelen t inspireerd t is ook niet de simpelste vorm van muziek al denken buitenstaanders altijd van wel.ik geloof niet dat zij er zo mee bezig zijn volgens mij ken je vandaag de dag een gabbertje wijsmaken dat rock met de computer wordt gemaakt of dat t uit twee lps komt rollen........ik loop zeker uit mn nek te lullen? |
|
|
|
quote: In dat wereldje lopen ook zat lui rond die wel verstand van muziek in het algemeen hebben. Iig, wel de lui die ik gesproken heb. De echte muzikale nitwits zul je volgens mij eerder in het r&b wereldje tegenkomen, die weten niet eens dat de helft van de muziek waar ze los op gaan uit covers bestaat. |
|
quote: Haha ja, ik ben een keer naar een hardcore party geweest. toen had ik de poppen aan het dansen hoor, ik had een shirtje aan van MetallicA en er stond daar dus een groepje lonsdale nazi's onder (waarschijnlijk) invloed van pillen die mij wel ff in elkaar wouden beuken omdat ik een shirt van MetallicA aanhad. Dat vind ik ook erg sneu, je mag daar niet je eiegn muziek styl uitenm, dat vind ik sneu! Als een gabber naar een concert van MetallicA gaat en hij heeft een shiot van MOH aan dan willen die (kansloze)gothics hem toch ook niet in elkaar slaan |
|
quote: Bullshit, die (Londsdale) lui doen helemaal niks. Ik ben al een paar keer naar een terror/hardcore feest geweest en ze kijken soms wel even verbaast op, maar ze reageren juist relaxt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik moet zeggen, die sociale woning-gabbers zijn soms echt totaal ontaard. Maar alle gabbers die luisteren naar experimentelere gabber of terror idd of breakcore zijn berecoole gasten. Veel beestige muziek heb ik trouwens ook via hen ontdekt. Maar zo van die types als mn buur... bah met zn tuning beats cdtje en al die verkrachte oldies op een beatcd... bah signature |
|
OLD SHIT OWNS, als ik aan fitness doe moet ik thunderdome luisteren |
|
Probeer This Is Terror eens, dat Heerscht!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ow, meneer doet fitness, lekker stoer! Thunderdome is wel es leuk, maar oersaai. Straks nog es Bonzai en zo . Doet me denken aan de botsautootjes op de kermis van vroeger. signature |
|
signature |
|
ik ergens in '96 ....zegt genoeg denk ik |
|
REEFTEEF! |
|
Je was uitgeschoten met de tondeuse? |
|
quote: dat zal het wel zijn geweest |
|
quote: JEZUS! Ik heb echt dikke moeite kunnen doen om dit stukje tekst te ontrafelen... Maar als ik het goed begrijp kraam je dikke vette onzin uit. DJs stoppen tegenwoordig erg veel tijd en creativiteit in hun muziek. Begin jaren '90 klonk het misschien allemaal nog erg minimalistisch, maar dat lijkt me normaal voor een muzieksoort die net is ontstaan. Ik raad je aan om naar ons aller BurZum te luisteren en een keer goede terror te downen ergens. Maar neem van mij aan, ik ken een paar DJ's en die gaan 100% voor hun muziek en draaien heus niet een nummer in een paar minuten in elkaar. Ethearel, de rest laat ik aan jou over, maak gehakt van hem hehehe. Oh en Appie... Let aljeblieft wat beter op op school. Leestekens gebruiken is niet zo moeilijk als het lijkt. Succes... |
|
Maar trol, begrijp je er nou echt niets van? Metal is vet complex enzo. Yahoehoe!!1 Ik raad Appie aan om bijvoorbeeld eens naar Ophidian te luisteren, dat is toch alles behalve simpel. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 19:45] |
|
quote: I rest my case... En als het inderdaad zo makkelijk is, post morgen dan even een vette terror/hardcore track van jezelf... And then again, als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon niks... Zondag eindelijk laatste hand gelegd aan weer een nieuwe track.. Woei, dr moet echt weer een nieuwe Bionic 12" uit!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wees eens geen elitaire DJ-hoer en upload je nieuwe track eens. Ik heb verdomme geen platenspeler!! |
|
Hehehehe... Ik ook niet Voorlopig hangen ze alleen maar aan de muur hiero Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahaha Dit is op zijn minst een beetje... raar! Maare, dat uploaden zit er zeker niet in? Ik ben wel erg benieuwd naar je nieuwe shit eigenlijk. |
|
quote: kan je die eens in mp3 vorm naar me spammen? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |