|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ALLE gabbers kijken op jou neer ?? |
|
quote: ze bekijken me scheef,allemaal.Hard to believe,hu? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ja. Ik had vroeger een gabber in de klas, en we werden juist naar elkaar toe getrokken wegens liefde voor muziek. Ik vind de muziek bagger, hij vond metal bagger, maar we hebben er wel uren over lopen lullen. Daarom vind ik jouw gelul (met name naar die gabber-dj) erg onbezonnen |
|
Mmmz, ik lok nogal wat reacties uit geloof ik. Wat ben ik blij dat ik zelf niet zo kortzichtig ben. Als ik uit m'n dak kan gaan op meerdere soorten muziek, dan kan ik daar toch echt alleen maar blij mee zijn. Natuurlijk zijn er ook wel gabbers die weinig respect tonen voor anderen, maar ik ken toch bijna alleen gabbers die iedereen gewoon in hun waarde laten. Het maakt ze echt niet uit of je nou gabber, metalhead, hippie of zelfs een combinatie bent. Voor de geïnteresseerden: Dj Merlin draait op 5 okt op Industrial Shock in Schagen. Verder die avond o.a. Rude awakening, Negative A en Peaky Pounder............. |
|
Vergis ik me, of hoor ik weer langzaam aan weer een gabber beat terugkomen in de top40 (shit) trance nummers? Bazzio Attacks!!! |
|
ik hou ab-so-luut niet van die dreunmuziek. Lekker eentonig. Maar ik kan met sommige gabbers best goed opschieten, een collega van mij is ook gabber en dat is zo een goeie jongen. Maar je hebt net als met alle muziekstromen van die mensen die om het minste of geringste kwaad worden en je willen slaan enzo. Dat kun je denk ik niet voorkomen, dat ligt gewoon aan de mentaliteit van die mensen zelf. Je hebt overal irri mensen of je nou naar trance, rap, metal of hardcore luistert. luuuuuuv is in the air......... |
|
Ben het volledig met Jenje eens.Iedereen moet voor zichzelf toch bepalen wat hij of zij luistert!Als hij/zij nou graag ook naar gabbermuziek luistert is dat toch zn eigen recht!Misschien heeft diegene wel meer verstand van metal dan jou dus kom aub niet met woorden als faker!Als modern mens sta je open voor alle mogelijke culturen en muziekstijlen vind ik. |
|
Shit .. weer iemand met me eens |
|
Wat een vreemde opvatting ook dat als iemand een andere muzieksmaak heeft je daar niet goed mee zou kunnen opschieten. Het is maar muziek... Vond ik ook al zo apart toen er in een ander topic over wat het belangrijkste was in een relatie, gezegd werd dat het belangrijk was dat je de zelfde muzieksmaak hebt. Nou, mijn vriendin HAAT metal. Als ik Vader of Nile opzet wordt ze daar niet blij van, maar daar zou de relatie niet slechter van worden..Ik heb liever dat ze er gewoon zo voor uit komt, dan dat ze net doet of ze het geweldig vindt... En om maar weer ontopic te wezen...Kan me niet voorstellen dat er bepaalde groepen op je neer kijken vanwege je metal-uiterlijk. Zullen daar geen andere factoren in meespelen ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik denk dat gabbers net zo veel vooroordelen ondervind als de metalhead dat doet. Veel gabbers leven voor hun muziek zoals metalheads dat ook doen en dat maakt ons weer gelijk in de liefde voor muziek. zij hebben hun uiterlijke vertoningen als een kale kop en trainingspakken, wij hebben lang haar en zwarte kleding.. Ik zie het verschil niet zo. Ok dat gabbers agresief kunnen overkomen/zijn hoeft niet te zeggen dat metalheads dat niet zijn. Ik vind dat je eerst iemand moet kennen voordat je je oordeel erover kan spuien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En eigenlijk,wat doet zo'n topic op een site voor metalliefhebbers?????? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Een verklaring hiervoor proberen te vinden: quote: |
|
quote: en dat zegt ICEQUEEN WT is GEEN metal |
|
quote: nuja... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
dit topic begint heel saai te worden.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Helaas kunnen we het niet opvrolijken met wat [offtopic geblaat] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dus ik ben niet de enige dit dit merkt... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
|
|
quote: jenje,zo krijg je wel hoofdpijn... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
En toen ging het weer over gabbers. |
|
Mij zit t m gewoon hierin: Een 'gabber' (djeees waarom post ik hier??) wordt opstraat niet zo erg nagestaard als een metalhead die een beetje expleciet voor de dag komt, maar daar trek ik me dus toch geen reet van aan, dus onthoud ik me van verdere commentaar... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: waar is gabbertje,waar is gabbertje,waar is gabber met z'n kaalgeschoren kop?waar is gabbertje,waar is gabbertje,zo te zien heeft ie al 100 pillen op. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik krijg meer koppijn van jouw uitermate domme gezwets. |
|
quote: Ben ik het niet mee eens... Een gabber die expliciet als gabber naar buiten komt, wordt evengoed aangestaard als een metalhead die expliciet als metalhead naar buiten komt. Net zoals dat gebeurt met iedereen die van de standaard afwijken: dikkere mensen, mooiere mensen, hippies, armen,.... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |