|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, net alsof ik die studio sport gastjes hoor roepen dat die vandalen geen echte supporters zijn... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
iedereen die een andere smaak heeft dan die in de Top40 te vinden is, kan ik muzikaal gezien prima mee overweg. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dus met andere woorden, jouw vriendenkring is gebaseerd op de top40 ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
hmz, dan komt natuurlijk de vraag, als 1 van je betere vrienden al een paar jaar naar band X luistert, maar je merkt vandaag op dat de band hoog genoteerd staat in de top 40. Streep jij die persoon dan gelijk van je lijstje af ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nu op ned 1 docu over gabberkultuur. Oud Vuil. |
|
Als je even LEEST dan zie je dat ik 'muzikaal gezien' erbij heb staan. Ik deel mijn vrienden niet in volgens een regel dat ze niet naar top40 muziek zouden mogen luisteren. Moeten ze lekker zelf weten. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je met mensen die een andere smaak hebben dan dat, vaak beter over muziek kan praten dan met mensen die alleen maar eenheidsworst luisteren. En daarbij wil ik nog niet iedereen over één kam scheren, maar da's mijn persoonlijke ervaring. Ben ik nu duidelijk genoeg of zal ik nog even streepjes tussen de lettergrepen zetten ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Als het kan graag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Als je e-ven LEEST dan zie je dat ik 'mu-zi-kaal ge-zien' er-bij heb staan. Ik deel mijn vrien-den niet in vol-gens een re-gel dat ze niet naar top40 mu-ziek zou-den mo-gen luis-te-ren. Moe-ten ze lek-ker zelf we-ten. Ik be-doel al-leen maar te zeg-gen dat je met men-sen die een an-de-re smaak heb-ben dan dat, vaak be-ter o-ver mu-ziek kan pra-ten dan met men-sen die al-leen maar een-heids-worst luis-te-ren. En daar-bij wil ik nog niet ie-de-reen o-ver één kam sche-ren, maar da's mijn per-soon-lijk-e er-va-ring. Ben ik nu dui-de-lijk ge-noeg of zal ik nog even streep-jes tus-sen de let-ter-gre-pen zet-ten ? Zo be-ter ?? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
je mist er een paar. Maar het begint al een beetje duidelijker te worden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
shit ! welke dan ? ik zie door de bomen het bos niet meer !!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Gabbers,Op zich wel respect voor net als iedereen die zowiezo mij ook respectvol behandeld.Nooit problemen met die gasten gehad zelf heb ik het begin een beetje meegemaakt van de scene en ze zijn idd soms best wel arrogant van dat ze hoger zijn ofzo maar dat is bij elke groep wel.Op zich zoals de gabber scene nu is vind ik het wel oke gewoon lekker underground in de meeste opzichten alleen een ding moet ik zeggen ik heb nooit 1 echte hele intelligente gabber gezien en zo weinig heb ik er niet gekend :S |
|
toch is er nog steeds een vooroordeel: je loopt over straat, wordt nageroepen door een paar mannetjes op scootertjes met toevallig lonsdale kleren. zijn dit gabbers? volgens de meeste wel. er zijn meer mensen die lonsdale dragen en dan doel ik niet op de skinheads (die overigens model stonden voor de kleding van gabbers heden ten dage) Je moeder. |
|
quote:Ik heb er ook een stukje van gezien. Wat kan die gast saai vertellen zeg... |
|
quote: ok, het spijt me dan, dat jij beter weet wat een menig is. |
|
quote: go soepie! go soepie! |
|
Heb het vroeger voornamelijk als een plaag beschouwd; zeg maar zoals nu Marokkanen worden gezien. Veel aftuigingen en de politie stond achter een muurtje te schijten of werd zelf afgetuigd. Veel nazi shit in Rotterdam en veel gezeik her en der (ik noem bijv. ff Parkzicht) Toch ook relaxte gabbers leren kennen, maar zoals altijd zijn de slimsten het kleinste deel van de groep. De muziek wordt ik overigens 'braindead' van net als zijzelf na de drugs 'voor uithoudingsvermogen' een zombie zijn. Ik hoorde een paar jaar terug dat de Aussies uit waren en dat men nu vooral legerbroeken en legerkistjes draagt? Danst wat log lijkt me. Ik ben er helemaal uit, al wist ik van de herstart met Thunderdome: hoe ziet het cultuurtje er nu uit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: FAKER!!! Op beide vlakken!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Pff .. laat die gast toch lekker joh .. Zeikerd. |
|
quote: Ik krijg het maar niet in mijn kop hoe je én voor metal én voor het eentonige "geboenk" tegelijk kunt zijn. Misschien heb ik zelf geen reden om die kerel een faker te noemen;ik luisterde 9(!!!) jaar geleden ook naar thunderdome,maar ik was toen 13 en ik wist nog niet beter dan te luisteren wat de grote meerderheid van de school luisterde.Nu is dat bij 13-jarigen net hetzelfde,maar is het naar Nu-Metal dat ze moeten luisteren om "cool" te zijn. Ik ben net voor de dood van Kurt Cobain teruggekeert naar mijn "roots";Metallica(luisterde ik op mijn 5e al naar) en Guns 'n Roses en van toen af heb ik de muziek gevonden waar ik me kan in uitdrukken en gaf ik al die meelopers the finger! Breek me gewoon mijn mond niet open over gabbers;ik kan ze niet hebben;Zeker niet als ze er dan nog voor uitkomen dat ze ook naar metal luisteren... Eén nummer waar ik steeds aan moet denken(ooit toevallig nog es gehoord en het is zooo waar!!!): hakkûbar-waar is gabbertje? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Bah wat ben jij in die post gruwelijk kortzichtig. Omdat JIJ er niet naar kunt luisteren mag een andere metalliefhebber dat ook niet. Als ik zulke onzin lees schaam ik me als metalhead. Metal moet toch staan voor een berg vrijheid ? Vrijheid van muzieksmaak hoort daar dan toch echt wel bij. |
|
quote: amen (ben het met je eens) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |