|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
geweldig nummer, ik heb de cd-single. '91 op ..... bounce records. Oud Vuil. |
|
Das gaaf.....zucht....wat worden we oud Mijn buurman is gek |
|
En jij eeeeeuuuuhhhh...hebt kennelijk nix beters te doen Mijn buurman is gek |
|
quote: Correct. this user is dead |
|
heej, ouwe gabbers van me, geen ruzie, he! Oud Vuil. |
|
Ach, op zich is er niks mis met gabbers...zolang ze niemand kwaad doen... Het is een "scene" net als dat de metalwereld een "scene" is, als hun die muziek nou mooi vinden...hun probleem () |
|
quote: en waarom ben ik een meeloper, leg dat eens uit true-metalhead? [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 15-09-2003 16:19] Kankerlul |
|
Gabbers bestaan die nog? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: sommige mensen, die leven echt onder een steen. |
|
quote:Nou hier zie ik ze echt niet meer, hoor! Is iets van 6 jaar geleden of zo. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier zijn ze echt niet meer. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ja, in Loppersum zjin er inderdaad geen meer, ze zijn allebei verhuist |
|
quote:Nou ja, sorry hoor. Woon gewoon in Nijmegen. Maar goed, ze zullen wel underground gegaan zijn. En aangezien ik me niet met die muziek of die subcultuur bezig hou zal ik ze wel niet meer zien. Heb er verder geen problemen mee, nooit gehad. Ieder zijn eigen ding. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Raar maar waar! |
|
quote: ze zien er ook anders uit tegenwoordig. lonsdale truien, spikerbroeken met opgerolde pijpen en kisten. beetje als de originele hardcore (snellere variant op punk dus) persoon eruit zag. ik mis de bretels nog. jammer dat ze de bomberjasjes van de metal overgenomen hebben. Oud Vuil. |
|
Ik denk dat gabbers tegenwoordig dezelfde problemen hebben als het om hun muziek aankomt als de gemiddelde metalhead, ze stuiten in ieder geval veel op onbegrip (zie sommige posts in dit topic). Maar zeg nou zelf, als een gabber probeert anderen z'n muziek te laten luisteren wordt hij of zij meestal op dezelfde manier scheef aangekeken als een metalhead, dus in die zin zijn we familie. Wat dan wel weer zo is, is dat de gabber cultuur een overmatig drugsimago heeft gekregen en dater nogal wat agressieve gefrustreerde ventjes zijn die de sfeer voor anderen verzieken en de hele subcultuur een slechte naam geven. Twee van m'n beste vrienden zijn lang gabber geweest (inmiddels is de een bekeerd tot stonerrock, en de andere tot thrash en black) maar ik moet zeggen dat af en toe hun oude platen enigszins aan te horen zijn. Maar tot nu toe het enige wat me echt kon boeien was the berzerker, tjezisz wat een partij strakke grafherrie is dat zeg Laat de gabbers de gabbers en de metalheads de metalheads, en allemaal samen tegen de TMF cultuur "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zijn gabbers trouwens niet van die Neo-nazi symphatisanten ? (heb het maar van horen zeggen, k ken er zelf geen ) [Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 16-09-2003 10:17] |
|
quote: dat zijn niet alleen gabbers, die heb je ook in de black-metal scene en jaaaaa zelfs mensen die geen muziekliefhebbers zijn! Ik heb de link tussen politieke overtuiging en muziek nou nooit zo gezien... [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 16-09-2003 18:41] Kankerlul |
|
Gabbers, heb ik al vaak problemen mee gehad maar ook wel plezier, op school zat er een gabber in mijn klas, was zelfs een goeie vriend geworden dan , op het werk in Veurne zat er ook een gabber maar het was ene met ook een bredere kijk op muziek, heb veel lmet hem gepraat, gelachen, moppen getapt enzo. Gabbers zijn eigenlijk ook maar mensen, ik haat het ook wel erg wanneer ze met hun auto passeren en zodat ik die eindeloze boenkboenk, zo luid mogelijk, moet horen , dat haat ik wel als de pest, maar de lui zelf zijn in veel gevallen wel aardige gasten waar je ook goed mee kunt praten en die ook nog naar andere soorten muziek luisteren. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
iig een stuk meer openminded dan de meesten metalheads. Je moeder. |
|
quote:Oh zijn dat tegenwoordig gabbers. Ik liep nog in het australian tijdperk Maar ze klinken nu meer als hardcore typetjes inderdaad en dan het nazi-type. Qua uiterlijk dan ,he. Ik weet er verder niks vanaf. Ze gaan hun gang maar. Ik heb geen last van ze, dus prima toch? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben een gabber, ik luister de Party Animals. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Jaja... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: De metalcultuur heeft hetzelfde, alleen dan met joints in plaats van XTC. En ook in de metal zitten er sfeerverziekers hoor. Verder ben ik het wel met je eens ja. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ze zeggen dat hardcore/gabber het hardste van de wereld is dat is onzin mix maar eens een nummer van slipkont en morbid angel bij elkaar nou daar is hard Core niks bij |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |