IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : gabbers Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-09-2003 21:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

geweldig nummer, ik heb de cd-single. '91 op ..... bounce records.

Oud Vuil.

Kradator
Ach...stik er toch in
Usericon van Kradator
Posted 14-09-2003 21:49 by Kradator Wijzig reactieProfiel van KradatorQuote dit bericht

Das gaaf.....zucht....wat worden we oud

Mijn buurman is gek

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-09-2003 21:55 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 12:54 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik zelf heb vroeger ook in de scene gezeten + een heel verhaal

Dus eeuh, je bent een beetje een meeloper?

this user is dead

Kradator
Ach...stik er toch in
Usericon van Kradator
Posted 14-09-2003 21:57 by Kradator Wijzig reactieProfiel van KradatorQuote dit bericht

En jij eeeeeuuuuhhhh...hebt kennelijk nix beters te doen

Mijn buurman is gek

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 14-09-2003 21:58 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 21:57 schreef Kradator het volgende:
En jij eeeeeuuuuhhhh...hebt kennelijk nix beters te doen

Correct.

this user is dead

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 14-09-2003 22:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heej, ouwe gabbers van me, geen ruzie, he!

Oud Vuil.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2003 9:11 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ach, op zich is er niks mis met gabbers...zolang ze niemand kwaad doen... Het is een "scene" net als dat de metalwereld een "scene" is, als hun die muziek nou mooi vinden...hun probleem ()

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 15-09-2003 16:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2003 21:55 schreef JFrost het volgende:
Dus eeuh, je bent een beetje een meeloper?

en waarom ben ik een meeloper, leg dat eens uit true-metalhead?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 15-09-2003 16:19]

Kankerlul

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 16:20 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Gabbers bestaan die nog?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-09-2003 16:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 16:20 schreef anonymous het volgende:
Gabbers bestaan die nog?

sommige mensen, die leven echt onder een steen.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 16:36 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 16:22 schreef aerodis het volgende:
sommige mensen, die leven echt onder een steen.
Nou hier zie ik ze echt niet meer, hoor! Is iets van 6 jaar geleden of zo. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier zijn ze echt niet meer.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2003 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 16:36 schreef anonymous het volgende:
Nou hier zie ik ze echt niet meer, hoor! Is iets van 6 jaar geleden of zo. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier zijn ze echt niet meer.

Ja, in Loppersum zjin er inderdaad geen meer, ze zijn allebei verhuist

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 15-09-2003 16:41 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 16:37 schreef Jenje het volgende:
Ja, in Loppersum zjin er inderdaad geen meer, ze zijn allebei verhuist
Nou ja, sorry hoor. Woon gewoon in Nijmegen. Maar goed, ze zullen wel underground gegaan zijn. En aangezien ik me niet met die muziek of die subcultuur bezig hou zal ik ze wel niet meer zien. Heb er verder geen problemen mee, nooit gehad. Ieder zijn eigen ding.

Scythe
Metal is Forever
Usericon van Scythe
Posted 15-09-2003 18:49 by Scythe Wijzig reactieProfiel van ScytheQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 16:20 schreef anonymous het volgende:
Gabbers bestaan die nog?

Raar maar waar!

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 15-09-2003 23:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 september 2003 16:41 schreef anonymous het volgende:
Nou ja, sorry hoor. Woon gewoon in Nijmegen. Maar goed, ze zullen wel underground gegaan zijn. En aangezien ik me niet met die muziek of die subcultuur bezig hou zal ik ze wel niet meer zien. Heb er verder geen problemen mee, nooit gehad. Ieder zijn eigen ding.

ze zien er ook anders uit tegenwoordig. lonsdale truien, spikerbroeken met opgerolde pijpen en kisten. beetje als de originele hardcore (snellere variant op punk dus) persoon eruit zag. ik mis de bretels nog.

jammer dat ze de bomberjasjes van de metal overgenomen hebben.

Oud Vuil.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 9:45 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik denk dat gabbers tegenwoordig dezelfde problemen hebben als het om hun muziek aankomt als de gemiddelde metalhead, ze stuiten in ieder geval veel op onbegrip (zie sommige posts in dit topic).

Maar zeg nou zelf, als een gabber probeert anderen z'n muziek te laten luisteren wordt hij of zij meestal op dezelfde manier scheef aangekeken als een metalhead, dus in die zin zijn we familie.

Wat dan wel weer zo is, is dat de gabber cultuur een overmatig drugsimago heeft gekregen en dater nogal wat agressieve gefrustreerde ventjes zijn die de sfeer voor anderen verzieken en de hele subcultuur een slechte naam geven.

Twee van m'n beste vrienden zijn lang gabber geweest (inmiddels is de een bekeerd tot stonerrock, en de andere tot thrash en black) maar ik moet zeggen dat af en toe hun oude platen enigszins aan te horen zijn.

Maar tot nu toe het enige wat me echt kon boeien was the berzerker, tjezisz wat een partij strakke grafherrie is dat zeg

Laat de gabbers de gabbers en de metalheads de metalheads, en allemaal samen tegen de TMF cultuur

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

campske666
Usericon van campske666
Posted 16-09-2003 10:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zijn gabbers trouwens niet van die Neo-nazi symphatisanten ? (heb het maar van horen zeggen, k ken er zelf geen )

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 16-09-2003 10:17]

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-09-2003 18:41 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 10:17 schreef campske666 het volgende:
Zijn gabbers trouwens niet van die Neo-nazi symphatisanten ? (heb het maar van horen zeggen, k ken er zelf geen )

dat zijn niet alleen gabbers, die heb je ook in de black-metal scene en jaaaaa zelfs mensen die geen muziekliefhebbers zijn!
Ik heb de link tussen politieke overtuiging en muziek nou nooit zo gezien...

[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 16-09-2003 18:41]

Kankerlul

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-09-2003 18:49 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Gabbers, heb ik al vaak problemen mee gehad maar ook wel plezier, op school zat er een gabber in mijn klas, was zelfs een goeie vriend geworden dan , op het werk in Veurne zat er ook een gabber maar het was ene met ook een bredere kijk op muziek, heb veel lmet hem gepraat, gelachen, moppen getapt enzo.

Gabbers zijn eigenlijk ook maar mensen, ik haat het ook wel erg wanneer ze met hun auto passeren en zodat ik die eindeloze boenkboenk, zo luid mogelijk, moet horen , dat haat ik wel als de pest, maar de lui zelf zijn in veel gevallen wel aardige gasten waar je ook goed mee kunt praten en die ook nog naar andere soorten muziek luisteren.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-09-2003 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iig een stuk meer openminded dan de meesten metalheads.

Je moeder.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 19:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 23:50 schreef webblaster wim het volgende:
ze zien er ook anders uit tegenwoordig. lonsdale truien, spikerbroeken met opgerolde pijpen en kisten. beetje als de originele hardcore (snellere variant op punk dus) persoon eruit zag. ik mis de bretels nog.

jammer dat ze de bomberjasjes van de metal overgenomen hebben.
Oh zijn dat tegenwoordig gabbers. Ik liep nog in het australian tijdperk Maar ze klinken nu meer als hardcore typetjes inderdaad en dan het nazi-type. Qua uiterlijk dan ,he. Ik weet er verder niks vanaf. Ze gaan hun gang maar. Ik heb geen last van ze, dus prima toch?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-09-2003 19:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben een gabber, ik luister de Party Animals.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 19:12 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 19:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben een gabber, ik luister de Party Animals.
Jaja...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 16-09-2003 19:16 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 16 september 2003 9:45 schreef Phriar het volgende:

Wat dan wel weer zo is, is dat de gabber cultuur een overmatig drugsimago heeft gekregen en dater nogal wat agressieve gefrustreerde ventjes zijn die de sfeer voor anderen verzieken en de hele subcultuur een slechte naam geven.

De metalcultuur heeft hetzelfde, alleen dan met joints in plaats van XTC.
En ook in de metal zitten er sfeerverziekers hoor.

Verder ben ik het wel met je eens ja.

LizzyBorden666
Usericon van LizzyBorden666
Posted 11-06-2005 3:53 by LizzyBorden666 Wijzig reactieProfiel van LizzyBorden666Quote dit berichthttp://www.cu2.nl/alizeelover

Ze zeggen dat hardcore/gabber het hardste van de wereld is dat is onzin mix maar eens een nummer van slipkont en morbid angel bij elkaar nou daar is hard Core niks bij

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com