|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
18-19-20 augustus 2011 Hasselt-Kiewit + SUICIDAL TENDENCIES + AIRBOURNE [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-01-2011 13:28] |
|
Ah, datum, plaats en tijden zijn niet meer noodzakelijk? Boeiender |
|
|
|
Balen. Hier in Venray is het ook niet al te best! |
|
Zwaargewonden vind jij om te lachen ? |
|
http://www.hln.be/hln/nl/1313/Festivals/article/detail/1306540/2011/08/18/Instorting-en-gewonden-door-noodweer-op-Pukkelpop.dhtml En beelden (of toch een beetje): http://vtm.be/nieuws/binnenland/71911-onweer-teistert-pukkelpop M'n broertje is er ook, en niet te bereiken [Dit bericht is gewijzigd door Not Invented Here op 18-08-2011 19:38] |
|
damned zeg Not inverted, van waar ben jij ieverans? signature |
|
Verschillende vrienden daar, kan enkel mijn nichtje bereiken. Er zouden wel problemen zijn met het gsm-netwerk, hopelijk verklaart dat vanalles... Dat het maar gewoon meevalt met die gewonden, en dat er vanavond nog optredens kunnen doorgaan! |
|
als je op de hoogte wil zijn: om 20.00 kijken naar Canvas, ze zullen zeker iets laten weten alsook teletekst op EEN (VRT) signature |
|
Studio Brussel zend live uit vanop Pukkelpop, dus vandaar snel de laatste informatie... |
|
6 doden en afgelast hoorde ik? |
|
6 doden volgens het journaal... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Sow |
|
Zes doden door noodweer op Pukkelpop Laatst gewijzigd: 18-08-11 19:45 HASSELT - Een hevig onweer dat donderdagmiddag over delen van België is getrokken, heeft op het festival Pukkelpop in Hasselt aan zes mensen het leven gekost. Dit maakt de brandweer bekend. Volgens Vlaamse media zijn er ook zeker meerdere gewonden gevallen. Enkele constructies, zoals een podium, waaiden om en stortten in. Grote delen van het terrein kwamen blank te staan. Het festival werd onderbroken. Ook elders leidde de overvloedige regenval tot veel overlast. In Bergen bezweek een deel van het dak van een theater. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
FAK!!!!!!! signature |
|
|
|
Jezis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Las het ook net inderdaad. Godver zeg Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Toen had ik het nog niet gezien op het journaal. Ik dacht noodweer zoals hier in Nederlands limburg... |
|
dit is echt té gek voor woorden shit zeg :s khoop echt dat de schade meevalt!! maar als ze nu al 6 doden melden... :s Fuck! |
|
Ok, gelukkig maar. |
|
quote: begrijp wel, ik weet nog toen noodweer op Graspop 1996 kwam. één van de meest spirituele momenten van mijn leven mijn eerste graspop, 16 jaar, Samael had net Passage uit toen ze Rain speelden (Let it Rain), brak een extreem strontweer los. ik bleef met een 10tal anderen doorgaan, wildenthousiast volgende dag blaren in mijn lies van het vocht maar zo'n adrenaline... alleen is het nu blijkbaar vele malen erger signature |
|
het is trouwens in de "alternatieve" tent gebeurd signature |
|
1 dode en 7 zwaargewonden blijkt. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |