|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Effe wat praktische informatie: Tegelijk met Stonehenge vindt in Steenwijk ook het wielerspektakel plaats. Dat getekend dat veel wegen afgezet zullen zijn met dranghekken waardoor je soms een stuk zal moeten omrijden om bij het festival terrein te komen. Het parcours loopt oa voor het centraal station langs dus voor de mensen die met de trein komen; kijk uit met oversteken want voor je het weet heb je een wiel in je bilnaad. Volg de aanwijzingen van de stewards die bij de oversteekplaatsen staan. Een goede voorbereiding is het halve werk. Kijk dus even op http://www.wielerspektakelsteenwijk.nl/ alwaar je in het boekje op pagina 18/19 de route ziet. Tevens is het leuk te vermelden dat om 24:00 uur op de Markt in Steenwijk een werkelijk fabeltastisch optreden zal plaatsvinden van een zekere Dries Roelvink. Ín géle zwémbroek! Kijk, daar zitten we tegen die tijd vast op te wachen. Tot zaterdag allemaal! |
|
OMG, ik voorzie een desastreus optreden van Dries, met een lading zatte metalheads voor het podium. Boeiender |
|
Auw! Boeiender |
|
Dat zal me een best feestje worden bij Dries. Ik ook aanwezig trouwens. Ga jij eigenlijk nog die kant op Thieu? |
|
quote: Als het goed is haalt de opperpauper kaartjes vandaag. Dus ja, wel aanwezig, maar geen biertjes voor mij, ga met de auto i.v.m. eventueel snel naar huis moeten. Boeiender |
|
Ah top. Dan zie ik je in ieder geval daar. Ik ben ook nog even aan het kijken wat ik ga doen met vervoer. Wellicht dat ik ook nog terug moet rijden |
|
quote: Komt er nog meer Soest mee? Boeiender |
|
Als het goed is wel. Tijmen en Ollie in ieder geval. Jeroen komt waarschijnlijk later, na z'n werk. Met een beetje geluk gaat mijn wederhelft ook nog mee. Volgens mij heeft alleen nog geen van ons bedacht hoe we weer terug moeten, haha. |
|
quote: Treinen is volgens mij wel een optie. Boeiender |
|
Treinen is op zich een optie natuurlijk. Ik moet dan alleen wel al om 22.42 uur de trein terug hebben. Het blijft lastig dat die kut treinen maar tot middernacht richting Soest gaan. |
|
quote: Oeh. Das niet laat nee. Boeiender |
|
Iemand nog belang bij 2 kaartjes? Vriendin van mij gaat niet dus 2 kaartjes over. see you at occultfest! |
|
helaas gaat t m voor mij dus niet worden werkverplichtingen etc... en om daarna vanuit Eersel naar Steenwijk te crossen is gekkehuis... ik moet 'm helaas laten varen dit jaar... volgend jaar weer Your mother ate my dog! |
|
quote: te laat gezien... net 2 kaarten gehaald... co-operation not competition! |
|
quote: jammer! see you at occultfest! |
|
vast wel meer vraag naar! co-operation not competition! |
|
al speelschema bekend? co-operation not competition! |
|
quote: http://www.stonehengefestival.nl/?page_id=495&lang=nl see you at occultfest! |
|
thx! co-operation not competition! |
|
quote: Lol! Ja, dat loopt wel weer wat lastig |
|
quote: "Heeeeeeeeeeeeeeeeey, Drrrrrrrrriiiiiiieeeeeesssssss, sllllllllleeeeeeeeeeeejjjjjjjuuuuuuuurrrrr!!!!". x veel te veel! co-operation not competition! |
|
Ik zeg af. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Sjon - Greycloak - Trystys - O.W. Wolf - Vargfellow Hawke - w817tjes - the witch en loekie - Helnorsk + hubby - MMayo - Sgeiterdt - Graftmeister - VG - Verstikking (uiteraard incl. camping) - Verlepte Theedoek (uiteraard incl. treinkaartje) - Ratman (uiteraard incl. hulp om weer in Zwolle te geraken) - meatgrinder - XnegativeX - oni - FRNK - Corpsegrind - MetalJan - Soekie - Henke - Blackwizard - Amarantha - Regeer (later in de middag ivm werk) - LLn - Helvete |
|
Oh ja! Ik had natuurlijk niet eens toegezegd I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |