![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Op VanderBuyst na is volgens mij echt alles Deathmetal deze keer... Dus variatie, ho maar. ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() |
|
Ik ken elk jaar steeds minder bands die er staan ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat komt omdat jij eigenlijk helemaal niet metal bent. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Er wordt genoeg over geschreven. Ik heb 8 van de 15 al ergens gezien en als je af en toe Aardschok of een webzine leest zou je zeker de meeste bands kennen. ![]() |
|
quote: Je zei: weer geen bm. toch? En net als op Occult zijn de meeste mensen niet echt voor de bands maar meer voor ![]() Ik vond het vorig jaar best leuk op de koude vega- hapjes na. =) ![]() |
|
quote: Ik vermoed dat ze een interessantere invulling van haar leven heeft. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ik denk dat XXL en Stigma het bij het rechte eind hebben ![]() Betekent niet dat ik er niet zal zijn voor een biertje en knuffel hoor. Waarschijnlijk wel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-05-2011 20:12] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Kletsen op een forum is ook leuk, je hebt gelijk. ![]() |
|
quote: Reuze leuk ja, tot jij met je geouwehoer op de proppen kwam! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Bedankt! Nog geen huisregels gezien. Leg uit! ![]() |
|
quote: Je bent irritant! ![]() |
|
quote: Niet de bedoeling. Dan maar account deleten? ![]() |
|
quote: ![]() @Nix: Ga je hier nou wel of niet heen? wait... something is not in the hook.... [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-05-2011 20:54] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Poll? Het is: 0 Mental 0 Poepfetishmafkees ![]() |
|
Sinds 2008? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Geef je altijd zo makkelijk op? Van mij hoef je niet weg, stop gewoon met irritant doen das alles ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Ja man, het duurde godverdomme al 3000 keer voordat het tot Sgeiterdt eindelijk doordrong dat wij geen ene fuck geven om zijn band. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() Ga je nog naar Stonehenge toe Pim?, om maar ff ontopic te blijven ![]() Je moet ff Sotajumala checken, dat vindt je vast een toffe band 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Dat is volgens mij met de bassist van Horna als zanger... ![]() |
|
quote: Volgens de Metal Archives heb je gelijk ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: komt omdat je te druk bent met al die piratenfestivals en knuffelen natuurlijk! ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
Zó waar! Als Stonehenge maar niet gelijk valt met TvTeam ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
vette line up!!! van den partij ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |