|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
- Greycloak - Trystys - O.W. Wolf - Vargfellow Hawke - w817tjes |
|
|
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Greycloak - Trystys - O.W. Wolf - Vargfellow Hawke - w817tjes - the witch en loekie see you at occultfest! |
|
Tot nu toe nog geen enkele interessante bands, maar desondanks uiteraard toch weer aanwezig! |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: is die drummer familie van je? co-operation not competition! |
|
quote: Klopt, is m'n halfbroer uit Finland. Kwam em laatst in de trein tegen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaan geruchten dat Facebreaker en Decapitated ook spelen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Dat heb ik ook gehoord |
|
Ah, Panzerchrist. Dat is wel een goede zaak. Ik ben ook wel weer present. Life doesn't get much better than this! |
|
mooi hoe iedereen elk jaar weer uitkijkt naar het programma, terwijl - volgens mij - 80 % niet na kan vertellen in welke volgorde welke band heeft gespeeld... co-operation not competition! |
|
quote:Vet! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Gelukkig staan er voor mij toch altijd voor 97% totaal oninteressante bands |
|
Zo kaartjes zijn binnen, oppas is geregeld, ik heb er zin in! - Greycloak - Trystys - O.W. Wolf - Vargfellow Hawke - w817tjes - the witch en loekie - Helnorsk + hubby Eerste keer stonehenge voor mij trouwens, ben benieuwd. |
|
Ook een kaartje gekocht. 9e keer geloof ik voor mij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ben er één keer geweest, ik meen in 2004. Geinig festivalletje, leuke sfeer, lekker kleinschalig. Mooi ook dat de plaatselijke altojeugd met huismerkhalvelitertjes op het heuveltje achter het festivalterrein gaat zitten en zo gratis de showtjes meepikt (wat ik zelf overigens ook doodleuk zou doen, als ik nog vijftien was en de mogelijkheid bij mij in de buurt zich aandiende). Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: En in al die jaren is het wat dat betreft geen spat veranderd. Met afstand het gezelligste festival van Nederland. Alles aan Stonehenge is goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: Dat is een waarheid als een koe, heb 1 x gemist[1996] en alle jaren was het dolle pret en ouwe jongens krentebrood. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
damn, waarom is dit allemaal zo ver weg? heb 't 2008 (?) filmpje gezien en ziet er zeerrr goed uit :D [/zachteG] |
|
quote: Je mag best blijven logeren hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wij gaan sowieso weer even een biertje doen dit jaar in Steenwijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Idd , je mag best bij OWW blijven logeren. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |