|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mocht ik op de parkeerplaats overnachten, dan heb ik nog wel een stoel over hoor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: geen camping? see you at occultfest! |
|
quote: BUURMANNETJE!! |
|
quote: Zo gek was het ook weer niet , maar wel aangesproken worden door wildvreemden |
|
quote:Nee, want als ik ook nog eerst eens naar de camping moet om een tent te gaan opzetten, dan heeft het tegen de tijd dat ik terug ben al bijna geen zin meer om überhaupt nog naar binnen te gaan. |
|
quote:Tnx man! Das aardig van je |
|
Gezellig! Ik ga ook op de P staan pitten! Bla |
|
quote: Die party gaat nog wel even door Als je rond die tijd komt is Joris denk ik net aanbeland bij het berucht 'foute uurtje' dus dat wordt genieten |
|
Zo, de kaarten zijn binnen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dit jaar ook maar weer eens naar Stonehenge! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Laatste nieuws: Ik ga heen |
|
quote: |
|
Voor hen die mij in de komende dagen nog gaan mailen i.v.m. kamperen, zal het even duren voordat ik reageer gezien ik eerst op Bang Your Head zit en daarna de 4-daagse van Nijmegen aan het lopen ben. Reserveren kan tot uiterlijk dinsdag 26-07-2011, dan stuur ik de lijst naar de campingbaas [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 13-07-2011 13:56] |
|
quote: Bedankt voor de info! |
|
Er is een extra band toegevoegd aan de afterparty. Resistance uit belgie. http://www.myspace.com/resistance666 |
|
Pre-party: Massive Assault Facing The Madness Entree is gratis Aanvang: 22.00 uur Cafe De Zwetser te Steenwijk |
|
En voor de Groningers die niet niet op de camping gaan staan dus nog even een spammetje voor de pre-party in Subsonic http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=232243060135373 Met DJ Sjon aka DJ Jorisico |
|
En voor de mensen uit het zuiden is er in de Little Devil te Tilburg nog een leuke opwarmer voor Stonehenge met SOTAJUMALA (Fin), INIURIA and BURNING HATRED http://www.facebook.com/event.php?eid=186717241365007 |
|
f*ck, f*ck, f*ck!!! Sotajumala moet ik dus beide keren missen... grrr Your mother ate my dog! |
|
quote: Dit word super vet! |
|
Afgesproken met mijn zusje dat zij de zondag terugrijdt, ik moet namelijk op die zondag werken om 12.30, maar kan nu dus wel hard gaan op zaterdag ! Helaas dan wel rond half 9 opstaan . |
|
quote: Ja hallo dan. Ik heb mn netbook vertieft dus als je me wil STOP!!! ...contacten dan moet maar even bellen oid. Laat deze weeek nog wel even van me horen over de bakeliet. Misschien ook maar eens een kaartje halen dan... Subtiel kamerolifantje |
|
- Sjon - Greycloak - Trystys - O.W. Wolf - Vargfellow Hawke - w817tjes - the witch en loekie - Helnorsk + hubby - MMayo - Sgeiterdt - Graftmeister - VG - Verstikking (uiteraard incl. camping) - Verlepte Theedoek (uiteraard incl. treinkaartje) - Ratman (uiteraard incl. hulp om weer in Zwolle te geraken) - meatgrinder - XnegativeX - oni - FRNK - Corpsegrind - MetalJan - Soekie - Henke - Blackwizard - Amarantha - Regeer (later in de middag ivm werk) -LLn |
|
...ook aanwezig voor zo lang als 't duurt... co-operation not competition! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |