|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
De Boerties AANWEZIG!!!! |
|
Wat zijn dat? |
|
Misschien kom ik ook wel kijken. |
|
Dat zou echt heel gaaf zijn! |
|
Waarschijnlijk verjaardag van beide broertjes (en mezelf) op die dag. Vaders kan niet plannen. Jammer. |
|
|
|
|
|
quote: vaders denkt alleen maar aan zichzelf... co-operation not competition! |
|
Anders vader en de broertjes meenenem. |
|
Haha, ik vrees dat m'n pa niet zo geschikt is voor dit soort festivalletjes. :') |
|
iPod met jazzmuziek + veel bier. |
|
quote: die collectief die lelijke kutkop van jou in elkaar stampen! tot zaterdag lelijke mongool! |
|
Nou nou nou! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: auw ,auw ,auw |
|
Ga je met de fiets? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee met auto naar mien moat in koldeveen en hoe we verder gaan weet ik nie |
|
Juustem. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: und du gehst du ach nach stonehenge? |
|
Ik ben nog niet overtuigd I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gelijk heb je kwa bands is het niet je van het braindead festival heeft wel wat leukers te bieden dan dit!, maar dat is ergens in oktober |
|
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
oke dan trusten! |
|
quote::') Verleidelijk om jou irl uit te lachen, maar ik heb wel wat beters te doen dan ondergekwijld worden. Kan een mod deze randdebiel even een permpje geven? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Voel je bedreigd voor een festival waar je niet eens naar toe gaat? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |