|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet je waarom niet? Omdat wij ook te egoïstisch zijn om de eerste stap te zetten (behalve degenen die leuk meewerken aan de benefieten dan). Leuk die circulaire redeneringen, maar dan is er altijd een excuus om nooit wie dan ook te helpen... bovendien heb ik het zo opgezet dat zowel de bands als de concertzalen en de sponsoren er ook echt iets aan hebben. Mocht het geld niet welkom zijn doneer ik het aan het rode kruis, die hebben voorzieningen ingericht om te regelen dat het geld dan ook echt aan hulp aan Japan besteedt wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 05-04-2011 10:52] |
|
quote: Eh, dat is juist geen argument, want met die reden zou jij je geld moeten geven aan al die arme lui uit de derde wereld die vrijwel niks hebben en waarmee vergeleken jij zwemt in het geld. Relatief, he. Ik denk niet dat je helemaal goed waardeert hoe fijn 'wij' het hebben. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Je kan beter daar in zwemmen, dan in de zee bij Japan |
|
quote: :') Waarom meegaan in die onzinnige redenering? Waarom ook mensen van egoïsme beschuldigen als ze hier niet aan mee willen doen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tuurlijk, want die hollanders geven nooit een rooie cent aan wat voor een goed doel dan ook, en alles dat wordt opgehaald met bijv. giro 555 wordt ook nooit door de overheid verdubbeld ofzo Want we hebben hier gelukkig ook helemaal geen problemen, en er zijn hier gelukkig geen mensen die krom moeten om de rekeningen te kunnen betalen Black seeds of bunny! |
|
quote: :') Lekkere discussie, jongens, ga zo door Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En wat dacht je van deze:"Whoopdiefokkingdoo... leuk feessie en het gaat andere mensen nog eens helpen ook!" De problemen die we hier hebben, ja leuk... maar de gemiddelde zwerver krijgt een uitkering, en dus compleet geen stimulans om nog van zijn luie alcoholistische reet te komen. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 05-04-2011 10:54] |
|
quote: 'Ja, maar hier zijn ook problemen'. Als je gaat relativeren moet je wel weten in welke context dit een goed argument is. Hier haalt het namelijk je visie onderuit: het vergelijken van 'Hollanders' die hun rekeningen moeten betalen en dakloze Japanners is toch vrij ridicuul als je er eens goed over nadenkt (hint). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Is inderdaad relatief en we hebben het hier over het algemeen inderdaad prima. Ik sta er alleen niet achter om te doneren. Helemaal niet als Japan die boot zelf al afhoudt, maar dat is weer een andere discussie. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Anders dan maken we er geen donatie van, maar dan eisen we dat ze in ruil voor het geld regelmatig nederlandse bands naar Japan halen om te touren... zo, zijn ze niet gekrenkt in hun trots, hebben wij metalheads er ook nog wat aan |
|
quote: Ja, vind ik prima hoor, heb zelf ook niks overgemaakt. Maar ik vond 't argument gewoon slecht. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hoeveel hebben de kernenergieindustrie en de bijbehorende lobbyisten al gedoneerd? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2011 11:14] |
|
oeps, dubbel [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-04-2011 11:09] |
|
quote: Lol, ik ga ze eens aanschrijven! |
|
quote: Jah emotioneel of financieel? ik vind dat je daar wel duidelijk in mag zijn. quote: Voor de acute hulp is het natuurlijk logisch dat Japan daar om hulp vraagt. Als die organisaties daar nu geld voor vragen is dat geen verkeerd idee maar maak dat duidelijk. Maar structure langdurige hulp zoals bij tsunami in 2004 is echt veel minder noodzakelijk (zelfs toen is er enorm veel geld overgebleven). En is het zo dat Japan die hulp wel waardeert? in 1995 bij Kobe zijn is zelfs acute hulp uit het buitenland geweerd. (al hebben ze daar wel kritiek voor ontvangen) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zolang japanners nog walvissen en dolfijnen vangen, zoeken ze het maar zelf uit Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hehe, maar even niet uit het oog verliezen dat de tsunami velen malen erger is dan die kernramp en dat het eigenlijk een beetje krom is om alleen daar nu naar te kijken. Natuurlijk een spannende situatie die nauwlettend gevolgd moet worden maar het is lang niet de ergste gebeurtennis. Pas als ze besluiten te gaan blussen met levende mensen kun je de kernramp op gelijke hoogte gaan zien met die tsunami. Uit deze situatie heb je hooguit 100 doden en een gebied wat geisoleerd moet blijven. Vergeleken met de + 20 000 doden van de tsunami is dit niet zoveel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zij zijn dan ook eigenlijk de oorzaak: Orka’s maken golven om prooi te vangen’ Uitgegeven: 4 april 2011 10:38 Laatst gewijzigd: 4 april 2011 14:58 AMSTERDAM – Sommige orka’s maken gezamenlijk golven in zee om zeehonden te vangen. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers ontdekt. © Thinkstock Orka’s die rondom het Antarctisch schiereiland leven, verzamelen zich bij hun jacht op zeehonden in groepen om gezamenlijk golven te maken in zee. Als gevolg daarvan breken de ijsschotsen waarop de zeehonden zich schuil houden en vallen de dieren in het water. De orka's hebben het voornamelijk gemunt op zogenaamde Wedellzeehonden. Dat meldt nieuwssite New Scientist op basis van onderzoek van de National Oceanic and Atmospheric Administration in Californie. Voorkeur De wetenschappers zijn tot hun bevindingen gekomen door jagende orka’s te bestuderen ten westen van het Antarctisch schiereiland. De resultaten van het onderzoek zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Marine Mammal Science. De voorkeur van orka’s voor Wedellzeehonden is overduidelijk. “De orka’s die wij volgden, gingen vrijwel alleen op jacht naar Weddellzeehonden en dat terwijl die soort maar vijftien procent van de complete populatie zeehonden vormt,” verklaart onderzoeker Robert Pitman. Flippers De orka’s zijn over het algemeen ongeveer dertig minuten bezig om een zeehond te vangen. In die tijd produceren ze gemiddeld vier golven. Soms verzamelen ze zich in groepen van zeven individuen. Als de zeehond eenmaal in het water is gevallen, wordt het dier opgejaagd en aan zijn flippers naar beneden getrokken. Genetisch onderzoek heeft volgens de Amerikaanse wetenschappers uitgewezen dat de orka’s die op Wedellzeehonden jagen, tot een aparte soort behoren. De meeste orka’s voeden zich uitsluitend met vissen en dwergvinvissen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dolfijnen en walvissen, dat zijn pas stomme beesten! Een beetje jezelf op het strand manouvreren en ontploffen, of vastzwemmen in netten van tonijnen. Nee, die beesten vragen er zelf om, als de Jappen ze niet afmaken plegen ze wel harakiri op eigen initiatief. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo makkelijk inkoppen dit soort jennerij. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Snap ik ook wel, maar af en toe een beetje happen moet kunnen Black seeds of bunny! |
|
Happen werkt andersom toch? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Krekwakkokdach. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik wist niet dat kont tegen de krib gooien niet als happen mocht tellen Black seeds of bunny! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |