IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Dicussiëer hier over het nut van benefiet concerten voor Japan. Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:55 schreef bastianus het volgende:
Ah, nu snap ik waarom OWW denkt dat jij gewonnen hebt.

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 12:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:54 schreef MR. N het volgende:
Al win ik ook vaak van jou

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 12:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:58 schreef Onweerwolf het volgende:

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Brani
Usericon van Brani
Posted 09-04-2011 15:25 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

Tussen twee haakjes, Mr. N...

Japan is er op teruggekomen dat ze geen materieel of vrijwilligers toegezonden wilden krijgen, dus ik vind jou reactie wel een trieste vorm van stemmingmakerij.

Ben je nog steeds boos dat ik je band niet in Amsterdam wilde boeken omdat jullie met een overdreven eisenlijst kwamen ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Brani op 09-04-2011 15:25]

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2011 15:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Toch niet meer dan normaal dat zo'n blonde jonge man zn eigen kleedkamer krijgt met beveiliging, een jacuzzi en minimaal 1 groupie per uur? Hoe verwacht je anders dat hij dan kan spelen?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-04-2011 15:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 15:25 schreef Brani het volgende:

Japan is er op teruggekomen dat ze geen materieel of vrijwilligers toegezonden wilden krijgen, dus ik vind jou reactie wel een trieste vorm van stemmingmakerij.

Ben je nog steeds boos dat ik je band niet in Amsterdam wilde boeken omdat jullie met een overdreven eisenlijst kwamen ofzo?

Wat waren die eisen dan, ben daar wel benieuwd naar.
Of zit je misjeu M nu alleen maar zwart te maken omdat ze niet voor een extra kratje bier willen komen spelen. Droeftoeter dat je dr bent ik ken je niet en ik mag je nu al niet lelijk mens dat je dr bent. Ga wat nuttigs doen inplaats van mensen zwart te maken sjeeez

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-04-2011 16:00]

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-04-2011 16:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 9 april 2011 15:59 schreef nark het volgende:
ik ken je niet en ik mag je nu al niet

someone on the internet is wrong.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

nark
Usericon van nark
Posted 09-04-2011 16:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 16:09 schreef Black Jew het volgende:
someone on the internet is wrong.

Hoe lang zit jij al op internet dan

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2011 16:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb opeens zin in wat te knabbelen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2011 16:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 april 2011 15:25 schreef Brani het volgende:

He mongool, ga zielige mensen helpen! Hihi.

Je moeder.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-04-2011 18:26 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 april 2011 11:49 schreef Brani het volgende:
Wel knap dat je het voor elkaar krijgt dat andere mensen dus ook maar gaan reageren voordat ze artikel in kwestie daadwerkelijk lezen en aankomen met een citaat van een headline.

Graag gedaan.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Brani
Usericon van Brani
Posted 11-04-2011 9:42 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 15:59 schreef nark het volgende:
Wat waren die eisen dan, ben daar wel benieuwd naar.
Of zit je misjeu M nu alleen maar zwart te maken omdat ze niet voor een extra kratje bier willen komen spelen. Droeftoeter dat je dr bent ik ken je niet en ik mag je nu al niet lelijk mens dat je dr bent. Ga wat nuttigs doen inplaats van mensen zwart te maken sjeeez

250 euro, twee kratten bier en een fles whiskey...

Is misschien niet erg metal, maar ik wil wel dat een band nog overeind kan staan en kan spelen als ze het podium op gaan. Los daarvan werd me de huid volgescholden toen ik aangaf dat de Cave nou eenmaal met deurdeals werkt en ik die garanties niet kan geven. Vraag eens na bij Amsterdamse bands, vraag het eens aan Bloodsin, die hebben ook een keer gespeeld, of bijvoorbeeld Profane, Belle Gunness of wie dan ook die ik een keer geboekt heb.

Los daarvan krijgt een Amsterdamse band waar we zeker van weten dat ze de Cave vol trekken die garanties ook niet.

En om even terug te keren naar het topic: Ik publiceer alles wat er opgehaald is op het net en waar het heen gegaan is, wat al veel meer is dan de gemiddelde stichting doet.

Ik mensen zwart maken? Nergens voor nodig, doen ze zelf wel voor me.

@ Ralph.

[Dit bericht is gewijzigd door Brani op 11-04-2011 9:56]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-04-2011 11:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ok, met bovenstaande verhaal ga je wat mij betreft wel een grens over. Even afgezien van de vraag of je wel of niet de waarheid verteld. Op deze manier help je verhalen de wereld in die een band flink kan schaden. Ik weet niet of je het over Carnal Leftovers, Grindbashers of Departure hebt, maar in al die bands zitten ook andere mensen die hier niets mee van doen hebben maar wel hard bezig zijn om met hun hobby andere mensen te vermaken.

Je mag toch verwachten dat je als boeker een beetje integriteit hebt. Jammer.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 11:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 9:42 schreef Brani het volgende:

Is misschien niet erg metal, maar ik wil wel dat een band nog overeind kan staan en kan spelen als ze het podium op gaan. Los daarvan werd me de huid volgescholden toen ik aangaf dat de Cave nou eenmaal met deurdeals werkt en ik die garanties niet kan geven. Vraag eens na bij Amsterdamse bands, vraag het eens aan Bloodsin, die hebben ook een keer gespeeld, of bijvoorbeeld Profane, Belle Gunness of wie dan ook die ik een keer geboekt heb.

Los daarvan krijgt een Amsterdamse band waar we zeker van weten dat ze de Cave vol trekken die garanties ook niet.

En om even terug te keren naar het topic: Ik publiceer alles wat er opgehaald is op het net en waar het heen gegaan is, wat al veel meer is dan de gemiddelde stichting doet.

@ Ralph.

QFP!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

nark
Usericon van nark
Posted 11-04-2011 11:56 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het kan dus ook anders om werken heh, maar ik ken de heer N persoonlijk en ik kan mij bijna niet indenken dat het zo gegaan zou zijn maar goed, dit is nog maar 1 kant van het verhaal. Ik hoop aleen wel dat de zaaltjes die hier aan mee werken niet mee zitten te lezen want hoe jij je hier profileerd is niet echt profesioneel meer. oeioeioei.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-04-2011 12:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 april 2011 11:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Ok, met bovenstaande verhaal ga je wat mij betreft wel een grens over. Even afgezien van de vraag of je wel of niet de waarheid verteld. Op deze manier help je verhalen de wereld in die een band flink kan schaden. Ik weet niet of je het over Carnal Leftovers, Grindbashers of Departure hebt, maar in al die bands zitten ook andere mensen die hier niets mee van doen hebben maar wel hard bezig zijn om met hun hobby andere mensen te vermaken.

Je mag toch verwachten dat je als boeker een beetje integriteit hebt. Jammer.

Hehe, ging in ieder geval niet om een band waar ik in speel. Heb overigens wel in 020 gespeeld, erg netjes geregeld, en een volle bak. Had de joker hier overigens niets mee te maken, dus ik snap niet waar hij het over heeft. Waarschijnlijk denkt hij terug aan de non-discussie van hem over deurdeals en minimale kosten ofzo.

[edit] En behalve een minimale vergoeding kregen we nog geld toe qua deurdeal, niets slechts over the Cave van mijn kant, even voor de duidelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 11-04-2011 12:12]

Boeiender

nark
Usericon van nark
Posted 11-04-2011 12:12 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hahahahahahaha Brani POWNED hahahahaha.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 11-04-2011 12:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 11 april 2011 12:12 schreef nark het volgende:
Hahahahahahaha Brani POWNED hahahahaha.

Sja, feitelijke onwaarheden dienen toch wel tegen gesproken worden in deze context. Van een eisenpakket richting Brani is nooit sprake geweest, en er is bij het boeken totaal geen contact geweest met hem, het was via The Cave geregeld, zonder hem als "boeker" or whatever.

Boeiender

nark
Usericon van nark
Posted 11-04-2011 14:20 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 12:20 schreef MR. N het volgende:
Sja, feitelijke onwaarheden dienen toch wel tegen gesproken worden in deze context. Van een eisenpakket richting Brani is nooit sprake geweest, en er is bij het boeken totaal geen contact geweest met hem, het was via The Cave geregeld, zonder hem als "boeker" or whatever.

Dan ben ik wel benieuwd waar die dit allemaal vandaan haald, zoals al zei ik kan me dat echt niet voorstellen bij jou maar we zullen het snel genoeg lezen denk ik .

nark
Usericon van nark
Posted 19-04-2011 10:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Heey Branischopper, waarom horen we in ene niets meer van jou hier

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 19-04-2011 10:07]

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-04-2011 11:35 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

quote:
Op 11 april 2011 9:42 schreef Brani het volgende:

@ Ralph.

Brani, lul niet zo dom. Ik heb verder totaal niets met Departure, maar dit is gewoon dom gelul. Die keer dat ze in de Cave speelden is het contact via mij gelegd, maar omdat mijn band af moest zeggen wegens een gebroken been van een bandlid heeft MR. N dat verder geregeld.

Ik heb toen geloof ik 50 euro per band gevraagd, om iig de parkeerkosten te dekken, en wat te eten en te drinken.

Dat JIJ de shit te duur bij de Cave aanbied moet je niet op de bands proberen te verhalen.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 19-04-2011 11:37 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Brani moet deaud.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-04-2011 11:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Goh, dat had ik dan toch allemaal weer niet verwacht van mr. N. dat hij zo'n eisenlijst had. De laatste keer dat ik hem sprak leek het me nog zo'n sympathieke gast. [/oprui]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2011 11:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Brani Kald?

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-04-2011 11:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Brani Schopper.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com