IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Dicussiëer hier over het nut van benefiet concerten voor Japan. Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-04-2011 17:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Brani schoppen

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-04-2011 17:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 april 2011 11:43 schreef bastianus het volgende:
Goh, dat had ik dan toch allemaal weer niet verwacht van mr. N. dat hij zo'n eisenlijst had. De laatste keer dat ik hem sprak leek het me nog zo'n sympathieke gast. [/oprui]

Waar is meneer Brani eigenlijk? Verwacht toch wel op zijn minst dat hij zijn gelul recht zet hier.

Boeiender

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 19-04-2011 23:19 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 11:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Ok, met bovenstaande verhaal ga je wat mij betreft wel een grens over. Even afgezien van de vraag of je wel of niet de waarheid verteld. Op deze manier help je verhalen de wereld in die een band flink kan schaden. Ik weet niet of je het over Carnal Leftovers, Grindbashers of Departure hebt, maar in al die bands zitten ook andere mensen die hier niets mee van doen hebben maar wel hard bezig zijn om met hun hobby andere mensen te vermaken.

Je mag toch verwachten dat je als boeker een beetje integriteit hebt. Jammer.

+1.
Dat is idd niet erg elegant. 250 euro, twee bakken bier en een fles whisky is overigens niet bepaald schokkend. Zeker omdat ik me van de Cave kan herinneren dat je je auto centrum Amsterdam moet parkeren a 3 euro per uur. Afgezien daarvan zou je ook ervoor gekozen kunnen hebben een gedeelte na het optreden te geven.

Veel succes met het benefietgebeuren verder. Ik zal achteraf wel horen of het wat heeft opgeleverd.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-04-2011 13:31 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 april 2011 23:19 schreef Jezebel het volgende:
+1.
Dat is idd niet erg elegant. 250 euro, twee bakken bier en een fles whisky is overigens niet bepaald schokkend. Zeker omdat ik me van de Cave kan herinneren dat je je auto centrum Amsterdam moet parkeren a 3 euro per uur. Afgezien daarvan zou je ook ervoor gekozen kunnen hebben een gedeelte na het optreden te geven.

Afgezien van het feit dat er van zijn bewering niets waar is heb je gelijk.

Boeiender

Brani
Usericon van Brani
Posted 23-04-2011 13:43 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2011 23:19 schreef Jezebel het volgende:
+1.

Veel succes met het benefietgebeuren verder. Ik zal achteraf wel horen of het wat heeft opgeleverd.

Tsja.... dit is voor de rest het enige waarin ik met Mr. N. van doen gehad heb...

ik vind het gewoon raar om de huid vol gescholden te worden als ik aangeef dat ik dat niet kan garanderen omdat de Cave met deurdeals werkt...

Vijf man, twee kratten bier en een fles whiskey?
Voor een alcoholist is dat misschien niet schokkend... maar dat ben ik niet, dus ja, dat vind ik niet normaal... als je zo veel gezopen hebt kan je niet meer garanderen dat je goed speelt en dáár gaat met mij juist om als ik iets boek... wil gewoon een goeie show.

Wat integriteit betreft mag Mr. N. ook in de spiegel kijken, grapjas loopt me zwart te maken en vervolgens te piepen dat ik dat doe op het moment dat ik de waarheid vertel, terwijl hij uit zijn nek lult.

Elegant? Vind je het elegant dat ik sinds ik hier op dit forum ben achterna gezeten word door trollen die niet weten waar ze het over hebben?

quote:
Op 19 april 2011 17:11 schreef MR. N het volgende:

Waar is meneer Brani eigenlijk? Verwacht toch wel op zijn minst dat hij zijn gelul recht zet hier.

Sorry, maar ik stel voor dat je je voortaan zelf ook netter opstelt naar anderen toe, wie weet krijg je dat dan ook terug.

En waar ik was is druk bezig met benefieten en zelf optreden.... Dark Reign en Conteched gaan steeds beter

Nog wat stof om over na te denken voor Mr. N.
Denk je dat je bands er wat aan hebben als jij racistische uitlatingen doet en zo veel mogelijk mensen lastig valt op dit forum (of wat het bijvoorbeeld met Zwaremetalen doet)? Persoonlijk denk ik namelijk dat het heel erg dom is en je jezelf de kans ontneemt om je bands te promoten via dit forum en je het hele forum ermee ondermijnt, weet het wel zeker omdat dit forum niet bepaald een goeie reputatie heeft en dat wordt veroorzaakt door mensen als jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Brani op 23-04-2011 14:46]

solitude within
Usericon van solitude within
Posted 23-04-2011 15:40 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

Ik moest toch ff reageren over die Brani geval.

Als je als begint te stuiteren dat een band vraagt om bier en whisky in de rider kun je beter stoppen met bands boeken.
Wat denk je wat andere bands vragen.
Ik heb gewerkt met oa Skyforger en Trail of Tears.
Die vragen wel wat meer dan naast bier nog maar 1 fles whisky.
Daarbij hoeft het ook niet zo te zijn dat alles gedronken word voor het concert maar misschien er ook wel na.
Om dan ze te gaan afschilderen als alcholisten vind ik wel ver gaan.

In mijn periode met Metal Front Twente heb ik met zeer veel plezier samen gewerkt met Grindbashers (meerdere malen zelfs) en als er 1 band is die absoluut niet moeilijk doet dan zijn zij het wel.

En ja ze houden van whisky en worden in de winkel nu eenmaal per fles verkochten niet per borrel glaasje.

Daarbij het feit dat je de feiten/condities zo op dit forum gooit getuigt dat we met iemand te maken hebben die niet te vertrouwen is als het op bands aankomt.

Dus BRANI, je kunt beter ergens anders gaan zeuren want je zult echt niet meer serieus genomen gaan worden hier.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-04-2011 16:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Mr. N. is een racist?

Volgens mij is dat nou juist niet een van zijn 10 verschillende melodietjes.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-04-2011 16:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 13:43 schreef Brani het volgende:
...omdat dit forum niet bepaald een goeie reputatie heeft ...

En toch hier posten om zieltjes te werven voor je benefiet thingy.

Kneus.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-04-2011 17:57 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:

Vijf man, twee kratten bier en een fles whiskey?
Voor een alcoholist is dat misschien niet schokkend... maar dat ben ik niet, dus ja, dat vind ik niet normaal... als je zo veel gezopen hebt kan je niet meer garanderen dat je goed speelt en dáár gaat met mij juist om als ik iets boek... wil gewoon een goeie show.

Nog niet zo vaak bandjes geboekt of riders doorgenomen dan? Dit is heel bescheiden hoor, zeker in aanmerking nemend dat ze zelf hun vreten moesten regelen en de exorbitant hoge parkeerprijzen in hartje 020. En er klakkeloos van uitgaan dat ze het voor de show opzuipen? Nogmaals, je kon ervoor kiezen om bepaalde items ook NA het optreden te geven...

quote:
Elegant? Vind je het elegant dat ik sinds ik hier op dit forum ben achterna gezeten word door trollen die niet weten waar ze het over hebben?

Nee. Het is niet elegant om bepaalde prijzen op het internet neer te plempen omdat veel bands werken met verschillende zalen/verschillende prijzen...
Als programmeur A een band boekt tegen 500 euro leest dat programmeur B dezelfde band boekt tegen 250, denk jij dat hij geneigd is die band nog eens te boeken tegen 500? Om maar eens 1 iets te noemen...

Ik vind dit trouwens ideaal chips en bier leesmateriaal hoor, maar als ik in jouw schoenen stond zou ik het toch op een andere manier met Mr. N uitvechten dan via internet/forum. Of je moet als boeker een slechte naam willen opbouwen.

Oh...wacht,

[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 23-04-2011 18:46]

nark
Usericon van nark
Posted 23-04-2011 20:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2011 16:09 schreef Black Jew het volgende:
someone on the internet is wrong.

.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 05-06-2011 16:45]

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 20:48 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 11 april 2011 11:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Ok, met bovenstaande verhaal ga je wat mij betreft wel een grens over. Even afgezien van de vraag of je wel of niet de waarheid verteld. Op deze manier help je verhalen de wereld in die een band flink kan schaden. Ik weet niet of je het over Carnal Leftovers, Grindbashers of Departure hebt, maar in al die bands zitten ook andere mensen die hier niets mee van doen hebben maar wel hard bezig zijn om met hun hobby andere mensen te vermaken.

Je mag toch verwachten dat je als boeker een beetje integriteit hebt. Jammer.

Grindbashers staan/staat er los van. wij hebben zelfs netjes onze gage geweigerd in Wuustwezel, omdat we met de gasten van Rectal Smegma de toss hadden verloren en als laatste moesten optreden...

co-operation not competition!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 20:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 20:48 schreef HRI het volgende:
Grindbashers staan/staat er los van.
Jaja, het zal wel. Waar rook is, is meestal ook vuur.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 20:53 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

*oprui modus deel 2*

hoe is het met je studie-genote... hoorde dat je die geneukt had, recent?

[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 23-04-2011 20:53]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 20:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 20:53 schreef HRI het volgende:
*oprui modus deel 2*

hoe is het met je studie-genote... hoorde dat je die geneukt had, recent?
Dat niet. Er zijn wel weer andere spannende verhalen. Helaas heb ik er niet zoveel mee te maken als men zegt.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 20:56 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-04-2011 20:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 20:48 schreef HRI het volgende:
Grindbashers staan/staat er los van. wij hebben zelfs netjes onze gage geweigerd in Wuustwezel, omdat we met de gasten van Rectal Smegma de toss hadden verloren en als laatste moesten optreden...

Persoonlijk geloof ik dat meteen. Ik heb in ieder geval geen reden om aan te nemen dat jullie zulke eikels zijn.

Ik bedoel, flessen whisky en andere meuk eisen en dan vervolgens aankomen zetten met een eensnarige bas, dat zou wel erg zijn...

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 20:59 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2011 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 20:56 schreef HRI het volgende:

BAM.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-04-2011 21:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 21:07 schreef bastianus het volgende:
BAM.

Oooh happert!

Subtiel kamerolifantje

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 21:43 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Jaja, het zal wel. Waar rook is, is meestal ook brandaris.

nog maar 40 mg per pakje! gvd!!!

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 22:07 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

oja, als we al sterke drank vragen, dan is het jägermeister (alles voor het strotje).

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-04-2011 22:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 22:07 schreef HRI het volgende:
oja, als we al sterke drank vragen, dan is het jägermeister (alles door het strotje).

Fixed.

Bareuh...

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 22:14 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

? waar gaan we optreden?

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-04-2011 22:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

:')

Bareuh...

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 23-04-2011 22:18 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

can't wait!!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com