IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Dicussiëer hier over het nut van benefiet concerten voor Japan. Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-04-2011 11:29 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 april 2011 11:23 schreef Brani het volgende:
Dus? betekent dat dat ik niet via het Rode Kruis het Japanse Rode Kruis kan benaderen daarvoor? Of via de ambassade?

Overigens staat daar nog steeds niet dat ze hulp afslaan, d'r staat dat ze niet willen dat hulpverleners materiaal sturen of vrijwilligers omdat die mensen zichzelf dan bloot zouden stellen aan een risico.

Wat snap jij niet aan 'Japan wil (voorlopig nog) geen hulp'?

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 11:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 11:29 schreef Ralph het volgende:

Nou, hij snapt niet dat ik gelijk heb als ik typ dat Japan vrij duidelijk is welke hulp ze wel en niet willen.

Dat mistig rouwtje er van maakt dat ik beweer dat ze helemaal geen hulp wíllen hebben is zijn leesprobleem.

Boeiender

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 11:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2011 14:36 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad. Al ben ik normaal een wat hoger niveau van hem gewend, voorspelbaar en vermoeiend blijft het.
Onmundige saggerijn. Wacht maar tot je blaag eruit is, dan word je door al het slaapgebrek en toestanden nog chagrijniger.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 11:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 11:37 schreef bastianus het volgende:
Onmundige saggerijn. Wacht maar tot je blaag eruit is, dan word je door al het slaapgebrek en toestanden nog chagrijniger.

Olde happert!

Boeiender

Brani
Usericon van Brani
Posted 08-04-2011 11:38 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 11:29 schreef Ralph het volgende:

Ik snap dat dat een headline is die niets zegt. In het artikel staat vermeld dat ze niet willen dat er materieel of vrijwilligers gestuurd worden. Ga ik ook niet doen, ik ga het japanse rode kruis ondersteunen in hun hulpverlening.

[Dit bericht is gewijzigd door Brani op 08-04-2011 11:40]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 11:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 11:37 schreef MR. N het volgende:

Olde happert!

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 11:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 11:38 schreef Brani het volgende:
Ik snap dat dat een headline is die niets zegt. In het artikel staat vermeld dat ze niet willen dat er materieel of vrijwilligers gestuurd worden.

Zo. Dus je kan excuses aan mij aanbieden omdat je mijn post compleet verkeerd gelezen hebt.

Bij voorbaat dank onmeunige prutser dat je bent.

Boeiender

Brani
Usericon van Brani
Posted 08-04-2011 11:49 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 11:39 schreef MR. N het volgende:
Zo. Dus je kan excuses aan mij aanbieden omdat je mijn post compleet verkeerd gelezen hebt.

Bij voorbaat dank onmeunige prutser dat je bent.

Het spijt me dat je dermate trol bent dat ik het niet voor elkaar krijg het geduld op te brengen je posts serieus te lezen. Wel knap dat je het voor elkaar krijgt dat andere mensen dus ook maar gaan reageren voordat ze artikel in kwestie daadwerkelijk lezen en aankomen met een citaat van een headline.

Headlines dienen alleen maar om aandacht te trekken en kijk/lees/verkoopcijfers op te krikken, dat weet je zo onderhand toch wel?

[Dit bericht is gewijzigd door Brani op 08-04-2011 11:57]

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 11:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 11:49 schreef Brani het volgende:
Het spijt me dat je dermate trol bent dat ik het niet voor elkaar krijg het geduld op te brengen je posts serieus te lezen. Wel knap dat je het voor elkaar krijgt dat andere mensen dus ook maar gaan reageren voordat ze artikel in kwestie daadwerkelijk lezen en aankomen met een citaat van een headline.

Dus, pleur maar weer op van dit forum, jij bent diegene die dingen niet goed leest, mongool.

En stik in je Japan / Brani actie. Ik hoop dat mensen / zalen zich niet met een stuk stront als jij inlaten.

Boeiender

Brani
Usericon van Brani
Posted 08-04-2011 11:58 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 11:51 schreef MR. N het volgende:
Dus, pleur maar weer op van dit forum, jij bent diegene die dingen niet goed leest, mongool.

En stik in je Japan / Brani actie. Ik hoop dat mensen / zalen zich niet met een stuk stront als jij inlaten.

Ik lees alleen wat de moeite waard is, iemand die alleen maar de trol uit hangt is per definitie de moeite niet waard, sorry daarvoor.

Stop flaming and people might get interested in reading what you have to say.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2011 12:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:

Ouwe Branischopper.

Bareuh...

Brani
Usericon van Brani
Posted 08-04-2011 12:04 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:03 schreef De Ulk het volgende:
Ouwe Branischopper.

Toch niet letterlijk hé?
Zou nog eens heel slecht met hem af kunnen lopen in dat geval

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:04 schreef Brani het volgende:
Toch niet letterlijk hé?

:')

Boeiender

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2011 12:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:04 schreef Brani het volgende:
Toch niet letterlijk hé?

Ach, hij heeft het herrieschoppen ook al overleefd, dus hij is wel wat gewend.

Bareuh...

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:08 schreef De Ulk het volgende:
Ach, hij heeft het herrieschoppen ook al overleefd, dus hij is wel wat gewend.

En in Zweden afgelopen zaterdag het Argentijn bashen ook geperfectioneerd, al was het jammer dat die malloot na uit de toko te zijn gegooid het nodig vond om met een auto meerdere malen op groepen mensen in te rijden.

Boeiender

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 12:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:11 schreef MR. N het volgende:

En in Zweden afgelopen zaterdag het Argentijn bashen ook geperfectioneerd, al was het jammer dat die malloot na uit de toko te zijn gegooid het nodig vond om met een auto meerdere malen op groepen mensen in te rijden.
Racist.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:12 schreef bastianus het volgende:
Racist.

Nationalist in dat geval.

Boeiender

Brani
Usericon van Brani
Posted 08-04-2011 12:16 by Brani Wijzig reactieProfiel van BraniQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:11 schreef MR. N het volgende:

Kan je dat ook met nuchtere mensen die daadwerkelijk getraind hebben? Anders word ik bang hoor!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 12:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:

Doe toch eens kalm man.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:23 schreef bastianus het volgende:
Doe toch eens kalm man.
Wrom? Omdat iemand iets niet goed leest en een dubieuze actie op touw zet?

Ben overigens erg kalm hoor.

Boeiender

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-04-2011 12:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien eens wat gaan eten?
Je komt een beetje hongerig over.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 12:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wel fascinerend om te zien hoe zelfs Mr. N nog in staat is om hier een discussie te winnen.

In het land van de blinden is eenoog koning, zo blijkt maar weer.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 12:54 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 12:52 schreef Onweerwolf het volgende:
Wel fascinerend om te zien hoe zelfs Mr. N nog in staat is om hier een discussie te winnen.

Dankje. Al win ik ook vaak van jou, maar kan jij dat niet zien door de betonnen plaat voor jouw hoofd.

Boeiender

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 12:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:52 schreef Onweerwolf het volgende:

Nee jij trekt volle zalen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-04-2011 12:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:54 schreef MR. N het volgende:
Dankje. Al win ik ook vaak van jou, maar kan jij dat niet zien door de betonnen plaat voor jouw hoofd.
Ah, nu snap ik waarom OWW denkt dat jij gewonnen hebt.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com