|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat snap jij niet aan 'Japan wil (voorlopig nog) geen hulp'? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Onmundige saggerijn. Wacht maar tot je blaag eruit is, dan word je door al het slaapgebrek en toestanden nog chagrijniger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Olde happert! Boeiender |
|
quote: Ik snap dat dat een headline is die niets zegt. In het artikel staat vermeld dat ze niet willen dat er materieel of vrijwilligers gestuurd worden. Ga ik ook niet doen, ik ga het japanse rode kruis ondersteunen in hun hulpverlening. [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 08-04-2011 11:40] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo. Dus je kan excuses aan mij aanbieden omdat je mijn post compleet verkeerd gelezen hebt. Bij voorbaat dank onmeunige prutser dat je bent. Boeiender |
|
quote: Het spijt me dat je dermate trol bent dat ik het niet voor elkaar krijg het geduld op te brengen je posts serieus te lezen. Wel knap dat je het voor elkaar krijgt dat andere mensen dus ook maar gaan reageren voordat ze artikel in kwestie daadwerkelijk lezen en aankomen met een citaat van een headline. Headlines dienen alleen maar om aandacht te trekken en kijk/lees/verkoopcijfers op te krikken, dat weet je zo onderhand toch wel? [Dit bericht is gewijzigd door Brani op 08-04-2011 11:57] |
|
quote: Dus, pleur maar weer op van dit forum, jij bent diegene die dingen niet goed leest, mongool. En stik in je Japan / Brani actie. Ik hoop dat mensen / zalen zich niet met een stuk stront als jij inlaten. Boeiender |
|
quote: Ik lees alleen wat de moeite waard is, iemand die alleen maar de trol uit hangt is per definitie de moeite niet waard, sorry daarvoor. Stop flaming and people might get interested in reading what you have to say. |
|
quote: Ouwe Branischopper. Bareuh... |
|
quote: Toch niet letterlijk hé? Zou nog eens heel slecht met hem af kunnen lopen in dat geval |
|
quote: :') Boeiender |
|
quote: Ach, hij heeft het herrieschoppen ook al overleefd, dus hij is wel wat gewend. Bareuh... |
|
quote: En in Zweden afgelopen zaterdag het Argentijn bashen ook geperfectioneerd, al was het jammer dat die malloot na uit de toko te zijn gegooid het nodig vond om met een auto meerdere malen op groepen mensen in te rijden. Boeiender |
|
quote:Racist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nationalist in dat geval. Boeiender |
|
quote: Kan je dat ook met nuchtere mensen die daadwerkelijk getraind hebben? Anders word ik bang hoor!! |
|
quote:Doe toch eens kalm man. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wrom? Omdat iemand iets niet goed leest en een dubieuze actie op touw zet? Ben overigens erg kalm hoor. Boeiender |
|
Misschien eens wat gaan eten? Je komt een beetje hongerig over. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wel fascinerend om te zien hoe zelfs Mr. N nog in staat is om hier een discussie te winnen. In het land van de blinden is eenoog koning, zo blijkt maar weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dankje. Al win ik ook vaak van jou, maar kan jij dat niet zien door de betonnen plaat voor jouw hoofd. Boeiender |
|
quote:Nee jij trekt volle zalen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ah, nu snap ik waarom OWW denkt dat jij gewonnen hebt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |