![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Eigenlijk wel goed met mij ![]() Ik sport 3x per week, duzz ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ja, die nekspieren heb ik ook wel eens last van. Maareh, 20 uur per dag, dat haal ik niet. Tot nu toe heb ik vandaag zo'n 4 uur achter de computer gezeten. ![]() |
|
Ik woon nergens in de buurt, dus ik fiets veel. Ik geloof dat dat mijn conditie wel redelijk op pijl houdt, hoewel ik wel een keer weer een sport wil gaan be-oefenen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
prrrrrrima peukie en een bier dr bij gaat prima, veelal dronken omdat ik nog een 56k modum bezit Let´s bring back the METAL ![]() |
|
quote: Ik werk fulltime en daarnaast ook nog eens voor mijzelf.. En ik maak regelmatig tablatuur voor 1 van de 3 bands waar ik in zit, ook op de CPU.. dan zit je er dus makkelijk te lang achter ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Ja, dat suckt. Veen pauze nemen, en niet onnodig er achter zitten. Alhoewel dat vaak moeilijk is. ![]() ![]() |
|
Heyu G. kijk weer eens op de pagina van de Kors! ![]() ![]() SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! ![]() |
|
Elke ochtend 20 minuten op de fiets naar mijn werk en aan het eind van de dag weer 20 minuten terug. En sinds februari fitness ik 2x per week. Het gaat de goede kant op. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Ik probeer in ieder geval twee keer in de week te roeien. Meestal roei ik zomers vaker. En verder probeer ik wel zo weinig mogelijk met de muis te doen. No regrets and no remorse... ![]() |
|
quote: oei!!! veel sterkte! 20 uur per dag??? ![]() ![]() |
|
ik sport ook genoeg, maar niet bepaald in topvorm maar ja wie wel?? [Dit bericht is gewijzigd door Steffie beffie op 08-05-2002 16:01] Into and out to you name it ![]() |
|
ik sport op dit moment niet meer, maar met de trappen in ons huis is dat ook niet nodig ![]() ![]() |
|
quote:haha zoveel?? Into and out to you name it ![]() |
|
fitnessen ja... dat moet ik ook maareens gaan doen.. kom nou amper de trap nog op ![]() Just because I don't care doesn't mean I don't understand. ![]() |
|
"Hey computerfreaks! Hoe zijn jullie lichamelijk gesteld?" Niet best sebinsagoil ![]() |
|
ik bedoel, ga een avond in de week trimmen ofzo, dan gaat het al veeeel beter!! Into and out to you name it ![]() |
|
quote: niet zo heel veel, wel verschrikkelijk stijl, ik ben al zat keer naar beneden gepleurd ![]() ![]() |
|
quote:PIJN, ja ik ken dat, ik slaap ook op de zolder, enne die trap is nie hemels. als je nie uitkijkt hebie een gebroken nek. En al helemaal kut al je net ff iets te veel gedronken hebt ![]() Into and out to you name it ![]() |
|
ik heb alleen af en toe een hele nare pijn onder mijn linkerschouderblad...that's all... leeftijd 18, 1.82 m en weetikveelhoeveelkilo (70?) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
ja heb ik ook wel eens, wa het is..... god doen`t knows why BTW leuke pics! Into and out to you name it ![]() |
|
Niet slowchatten! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Nee, niet doen Stef sebinsagoil ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |