![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Het enige wat mijn conditie een beetje op peil houdt is het vele wandelen. Ik wandel per dag ongeveer 5 kilometer. Huis-station en vica versa Station-werk en vica versa elke dag naar mijn vrienden wandelen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
ik train mijn benen en armen dagelijks tijdens het drummen Trieste gast ![]() |
|
hahaha, nee voor de rest ben ik bijna vel over bot oid, maar de laatste tijd komt er iets meer vlees aan me Trieste gast ![]() |
|
K doe niet aan sport. Mijn lichaam werkt perfect. Ik weeg nu alleen minder dan op mijn 14e, terwijl ik nu 18 ben. Terwijl ik niet eens minder ben gaan eten ofzo, en op mijn 14e sportte ik nog wel ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Vergeleken met een jaar of twee geleden, (toen ik regelmatig sportte) is mijn conditie echt prut. Het wordt wel enigzins gecompenseerd door het feit dat ik net zoals Azzy, behoorlijk veel wandel. Ik heb me eergisteren opgegeven voor een sportschool en maandag heb ik een intake-gesprek dus dat gaat wel weer goedkomen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 01-11-2002 13:06] ![]() |
|
Ik ben niet echt een computerfreak maar lichamelijk ben ik prima in orde. Erg lenig ook voor m'n bouw en leeftijd. (Bijv.: 170-graden split en dan m'n neus op m'n knieen leggen en minuten lang rustig blijven zitten.) ![]() |
|
quote:Grappig, dat heb ik ook. Maar ik sport (nog) niet. (heb misschien eindelijk een goede vechtsportschool gevonden in het mooie Veendam). Verder niks aan de hand, het is niet aan mij af te zien dat ik veel computer ![]() Maar de manier waarop ik gitaarspeel is ook wel topsport te noemen ![]() ![]() ![]() |
|
shredddddd on ![]() ![]() |
|
Elke week een beetje mountainbiken, of klimmen en daarbuiten nog wat zaalvoetbal, mmmm mag niet ontevrede zijn! Ik heb de aanleg voor een bierbuik, maar ik heb deze nog goed onder controle. tevends ben ik geen computerfreak Ik moet er niet aan denken om met een bierbuik rond te moeten lopen. ![]() |
|
Mountainbiken in nederland? Heuvelfietsen en duindalen bedoel je zeker? ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Nee, speciaal moutainbike gebied te Bergschehoek! en vaak een weekendje Ardennen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Tering hey, zijn nog best veel mensen actief bezig ![]() ![]() Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
quote: jij niet in ieder geval... ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Boog schieten, goed voor de arm spieren, maar heb k niet nodig heb k iemand voor, k vind mn vinger spieren belangrijker ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 02-11-2002 1:26] Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
Mja, behalve flesheffen doe ik veels te weinig aan actieve bezigheden (behalve werken en elke dag een half uur heen en terug naar de hbo fietsen). Mijn bierbuik begint exponentieel te groeien helaas, dus hetb word tijd dat ik het studenten sportabonnement maar eens in overweging moet nemen. 19 trouwens. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Op mijn muisarm en pols, monitornek en doorgezeten reet na valt het wel mee. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hmmm, m'n favoriete hobby kan ik niet meer zo goed: ik slaap slecht, rugpijn ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
Ik fiets naar school. Kost veel energie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
heb medelijden: ik moet naar de bushalte lopen iedere dag ![]() nej serieus, loop zo'n uurtje per dag heen en weer tussen o.a. school-station-huis enzo dus hmz das erg weinig, owjah fiets naar de kroeg en speel gitaar (niet dat dat zo intensief is maar toch) Je moeder. ![]() |
|
Ik ben slank, heb geen dubbele kin of een dikke pens. Heb jaren fanatiek gesport, maar al een paar jaar niks meer gedaan en sinds een paar maanden ga ik 1x in de week sporten ![]() En ik fiets overal heen (moet wel zonder auto). Ieder dag ruim een half uur in totaal (werk). ![]() |
|
Na mijn verhuizing aardig afgevallen. Heb nog wel een licht buikje. Gelukkig niet meer zo'n bolle kop. Verder sport ik niet. Zou ik wel moeten doen, want ik krijg het idee dat ik een rsi-arm aan het kweken ben. Erg klote als je programmeur bent ![]() ![]() |
|
quote: Een half uurtje zwemmen in de week doet wonderen! ![]() |
|
ik zwem 3,5 uur in de week, daarbij moet ik dagelijks naar mijn school fietsen (6 km) en weer terug...en als ik ergens heen moet dan moet ik altijd met de fiets aangezien ik nog maar 16 ben en geen brommer heb. Verder heb ik 6 jaar op dammen gezeten, daar heb ik wel een behoorlijke spiermassa aan overgehouden. Maar om de een of andere reden is het ruim 40 uur per week computeren er toch uitgekomen in de vorm van lichte pijn in mijn rechtse schouderblad. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |