|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Valt mee, ik fiets nog naar school maar ben ook een potentiele bierbuik |
|
ik werk genoeg beweging lijkt me.. elk moment van rust grijp ik aan om te chillen achter de comp... heb van een vetoverschot geen last... |
|
Ik fiets 10 kilometer naar school en ziet niet zo vaak achter de computer dus maar ben echt niet dik of zo Metal heerst |
|
Ben vaak erg moe. |
|
Ik ben al 3 jaar moe Wiegen Meister ! |
|
Medisch wonder ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Eigenlijk is da best irri, al ben je een lichamelijk wrak en je staat in de pit... |
|
moet je ook nie in de pit gaan staan "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Daar zeg je mij wat. Ik ben benieuwd hoe lang ik het nu in de pit uithou, nu ik een prima conditie heb opgebouwd op mn werk. Vroeger moest ik het na een paar nummers toch echt even rustiger aan doen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik ben bang voor de pit kleine meisjes horen daar niet echt. Blijf er vaak zo ver mogelijk uit de buurt "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
wat maakt het uit joh! Ik heb ook geen viking-lichaamsbouw, maar zo voel je tenminste de volgende dag dat je naar een tof concert bent geweest I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ne niet als ik helemaal bond en blauw uit die pit kom. Vind t maar raar, beetje mekaar lopen slaan enzo Ik weet voor mezelf wel dak t naar mn zin heb gehad "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
zal wel een mannen-iets zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
denk t ook "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik ben 17, sport 8 uur in de week. 4 jaar lang ben ik al computerverslaafd , en echt aangekomen ben ik niet. Het enige waar ik de laatste tijd last van heb, is geloof ik iets wat in de richting van RSI gaat, en mijn houding wordt er ook niet echt beter op, want ik hang meestal in mijn stoel . |
|
quote: Nee dat is mij bespaard gebleven Gelukkig zal ik beter worden Wiegen Meister ! |
|
Ik heb op school Machine Schrijven 2 uur in de week. Speciaal blind typen met 10 vingers tegen RSI...handig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: oeewww gelukkig maar. M.E. hebben lijkt me zwaar kut. Vriendin van me heeft het. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: een van mijn beste vrienden heeft ook ME, ze hebben pas ontdekt dat het door een foute Gen in z'm lichaam komt hij is nu al een kas plantje Nu maar hopen dat die test medicijn werkt op hem !! Wiegen Meister ! |
|
ben zo brak |
|
quote: Nee zo erg is mijn vriendin er niet aan toe. Maar doordat ze ook niet eet enzo, krijgt ze geen koolhydraten binnen en kan dat ook niet omgezet worden in Energie dus is ze nog moeier... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
ik zit 8 uur perdag op me reed als applicatie / Systeembeheerder maar daarnaast fitniss zwem of schaats ik elke avond. en in het weekend altijd stampen en zuipen dus raak je opzich best wel weer veel kwijt. en ik fiets weer sinds een tijdje. Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
Sorry dit heeft niks met deze topic te maken maar... ARTJUH WAT IS DAT EEN GRUWELIJK GEILE FOTO The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Sjah omdat ik natuurlijk een ICT opleiding die begin ik af en toe last te krijgen. onder andere van mijn pols en mijn muis, en het trekt vaak door naar de pees van mijn arm die dan onwijs gaat steken. Ik heb af en toe ook beghoorlijklast van mijn nek en mijn rug. De laatstetijd is het gelukkig niet zo heel erg meer, maar ook nu bijvoorbeeld heb ik er wel last van. Gelukkig hebben ze nu bij mijn op school gekozen voor ergonomischae spullen maar jah daar hadden ze eerder mee moeten komen Kankerlul |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |