![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHH Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Off topic: praten met een andere voorganger, vooral irritant als het niet over het onderwerp gaat. Daarvoor kunnen we ICQ/MSN/Yahoo en andere varianten aanraden ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
aha ja logisch.... Into and out to you name it ![]() |
|
Damn......................... sebinsagoil ![]() |
|
Oooooooooo ok I`m solid Into and out to you name it ![]() |
|
maare ff samengegrepen, com is slecht voor de gezondheid Into and out to you name it ![]() |
|
Ik ben door dat beeldscherm niks meer en niks minder gaan bewegen. Eigenlijk is zo'n beeldscherm veel beter. Anders hang je toch voor de TV, das pas slecht voor je rug en met dit typwerk beweeg je ook nog ![]() ![]() |
|
nou, ik kan lang lekker op de bank ligge zonder maar een greintje last te hebbe, achter de com krijg ik na een uur verekes last van men rug Into and out to you name it ![]() |
|
: offtopic: hey steffie, ff vraag: Klopt jou geboortedatum zoals ie in jou profiel staat aangegeven, namelijk Maandag 27 Oktober 1980 ??? [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 08-05-2002 16:43] sebinsagoil ![]() |
|
hmmzz. op cu2 is de geboortedatum 1986! ![]() |
|
Mijn lichamelijke conditie wordt steeds minder door t vele PC gebruik, maar mijn gestelijke conditie wordt steeds beter door de velle informatie die te vinden is ![]() het drinktempo wordt ook steeds beter ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dark_child op 31-10-2002 21:46] Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
mijn conditie is ook niet optimaal te noemen maar echt slecht voel ik me niet... ![]() |
|
Ruk veel en train er wat bij... Standaard shit om je mentaal "lichamelijk fit" te voelen... ![]() |
|
Mijn conditie is goed. Veel veldwerk is eengoede manier om fit te blijven. ![]() ![]() |
|
I am built .. to float ... ![]() |
|
quote: En ik kan het beamen. Jij hebt echt een verbranding waar je U tegen zegt. Je hebt de strakste buik- en beenspieren die ik ooit gezien heb en je doet er helemaal niks voor. Echt ongelooflijk! ![]() Behalve fietstaxi en rukken dan. ![]() ![]() |
|
Tsjah, na de vele uren alleen maar computeren en gitaar spelen, is er niets meer over dan een beetje vel over bot heen. Weinig spiermassa, ook, wonderbaarlijk genoeg, geen bier buikje. Maar dat is waar de vouwten van houden, dus ik mag niet klagen ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik heb absoluut geen conditie.Ik probeer genoeg te bewegen..maar ja.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
conditie van 0,0 maar het wordt al iets beter nu ik elke dag moet fietsen en lichamelijke arbeid verricht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ik doe alleen aan handboogschieten *recurve/traditional* maarjah...dat helpt niet met conditie opbouwen ![]() ![]() |
|
naja sinds ik weer sport is het wel om aan te zien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
yahoo ik ben eindelijk begonnen met trainen, dus ik hoop dat mn conditie ende lichamelijke gesteldheid een beetje opgevijzeld wordt ![]() ik loop ook veel trappen ![]() ![]() |
|
Ik hoopte op veel bed sporten, en al de varianten die erbij horen, om toch weer wat aan me conditie te doen. Zit er helaas de komende tijd niet in... ![]() Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
dat trap lopen probeer ik mij voor te nemen. Ik woon op de 10e verdieping en eindig meestal op de 3e verdieping zo uitgeput dat ik nog nauwelijks het knopje van de lift kan indrukken. Ooit eens op fitness gezeten (2 jaar terug) toen was mijn conditie meer dan zorgelijk. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |