![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou.... Wat m'n ogen betreft vooral last van "fixed focus" wat dus betekend dat ik niet meer goed veraf scherp kan zien, en last van "uitdroging" (brandende ogen). Tja, verder nekklachten en af en toe last van muisvingers..... Ik zit overigens wel al 8 jaar achter de computer waarvan drie jaar zo'n 16 uur per dag. De laatste tijd probeer ik het wel in de gaten te houden hoor... ![]() why would you listen to me? ![]() |
|
quote: 16 UUR per dag woooooow ![]() ![]() Metal heerst ![]() ![]() |
|
Nou ik ben naast school ook freelance grafisch vormgever en dan komt het nog wel is voor dat je tegen een deadline aan loopt te hikken dus dat betekend uren en uren achter de pc, en dan krijg ik wel last van m'n ogen, armen en polsen ondanks dat ik hier alles nog wel goed afgestemd heb. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. ![]() |
|
Na tijdenlang aan het beeldschermwerk te zijn heb ik een twitch in een ooglid aka ongecontroleerde spiersamentrekking; weet iemand hier toevallig meer van hoe dit zit en hoe eraf te komen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik zit beroepsmatig 40 uur per week achter een scherm, en thuis regelmatig maar niet meer zoveel als voor ik werkte.. Ik heb wel enige voorzorgsmaatregelen genomen: - bureau in hoogte verstelbaar, en op juiste hoogte gezet. - monitor op juiste hoogte geplaatst (lang leve kopieerpapier) - werken met een Wacom-tablet, scheelt enorm veel in de belasting voor je handen, en sowieso ideaal als vormgever. - zo nu en dan even tafelvoetballen of air-hockey'en ![]() - 2x per week sporten. Heb nu nagenoeg geen last meer van het hele computerwerk, voorheen nog regelmatig van armen of schouders, maar sinds ik 2x per week squash lijkt dat een stuk minder geworden te zijn.. ![]() |
|
Ik heb nu al bijna 3 weken last van mn stuitje,mijn ogen worden droog, in mn linker schouder krijg ik altijd steken en voor de rest was ik toch al een wrak ![]() ![]() |
|
quote: Tijdje geleden ook last van gehad, ligt het niet aan stress? ![]() |
|
![]() dit is de parkingspace achter m'n crib. 's avonds staat er geen auto dus....alle ruimte voor mij om te rolschaatsen! ![]() |
|
quote: Tres Ghetto.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik krijg dat als ik te weinig slaap krijg ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Aangezien ik vanwege studie en beroep veel zit, probeer ik dat te compenseren door zoveel mogelijk te sporten, dus met mij zal het wel goed zijn ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: De enige oplossing, ik heb het ook gehad, is minder computeren en de buitenwereld trotseren. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |