|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie hier vind Callenish Circle uit Limburg op dit moment 1 van de beste bands uit ons miezerige landje??? |
|
Da's alleen maar een kwestie van smaak... Ik vind het een goede band, maar "de beste"?? Waneer vind jij een band "de beste"? |
|
*uhum*Ik dacht dat Triple 7 de beste band was....*uhum* [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 07-05-2002 19:39] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wel ok maar er lopen echt heel veel bands rond die beter zijn |
|
quote: ja, misschien vraag niet goed geformuleerd.... ik heb ze in 013 gezien, zonddag, en ik was zwaar onder de indruk..... heb ook cd'tje aangeschaft. |
|
quote: LOL! Jij hebt dus GEEN verstand van muziek! |
|
dit was ook sarcastisch bedoeld, eigenlijk heb ik nog nooit een slechtere band gehoord. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb zelfs nog nooit van triple 7 gehoort, maart klinkt wel saai.... |
|
doe mij maar triple 6 |
|
quote:Doe mij maar gewoon een Triple-tje. |
|
quote: Als we toch bezig zijn, mij een trio-tje |
|
Ik heb maar weer 1 woord. INHUME. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ABSOLUUT NIET!!! JEZUS WAT EEN KUTSCHIJTBAND |
|
quote: tblijft gvd wel beter dannuhhhhh kotic! |
|
quote: kansloze reply....kom met argu's ofzo.. Suck my piss |
|
Ik vind het nieuwe CC album best ok ... alleen de vorige vond ik zelf wat beter. |
|
Geen idee, ik geloof niet dat het mijn stijl is. Er zijn genoeg Nederlandse bands die ze wat mij betreft niet snel zullen overtreffen. Dead things grow from deep inside... |
|
Callenish Circle... ik ken de muzike niet maar hun houding staat me niet aan kreeg laatst een newsletter "ja blabla we spelen op een festival, als je op ons als opener stemt kun je iets geweldigs winnen!" 11.45: restate my assumptions |
|
Hier kan ik pas een zinnig antwoord op geven als ik alle Nederlandse bands gehoord heb. |
|
quote: hmm, dit is verre van kansloos, ik ben zwaar kansrijk en waarom? daarom, de muziek staat me niet aan. |
|
quote: Kotic? Voor commentaar op Kotic kom je hopelijk toch echt niet hierheen! "Beter dan Kotic"? Wat een slappe...er IS haast niks erger dan Kotic. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-05-2002 20:38] |
|
Callenish Circle Beste NL band? Heu, geen idee. Centurian? |
|
quote: of euh... Exposing Innards, naar mijn mening beter dan Callendish Circle. |
|
God Dethroned, Centurian, Cirith Gorgor vind bijv. al beter dan Callenish Circle... Was niet bijzonder onder de indruk zondag... Tijdens de eerstgenoemde 3 bands zou ik iig NIET gaan eten . Nee, CC niet de beste band van NL op dit moment . |
|
ken ze niet, zal wel zien als GD naar apeldoorn komt... GD ook weinig aan trouwens cremation, das pas een goeie nederlandse band Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |