IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : CALLENISH CIRCLE beste band NL op dit moment?? Vorige pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-10-2002 15:35 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 3 oktober 2002 14:13 schreef Hoolie99 het volgende:
Met smart heb ik op je antwoord gewacht maar helaas nog geen bericht terug gezien van het meisje met de mooie ogen... Verlos mij uit deze kwelling voordat de schaduw voor altijd in mij zal blijven...

Je zou nu toch uit je lijden verlost moeten zijn.. de mailserver is vanmorgen gecrashed, zodoende..

En btw, het gaat hier over CC en niet over mijn ogen, dus ON TOPIC...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 03-10-2002 15:35]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-10-2002 16:07 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Oeps we dwalen af idd... ehhh waar ging het ook al weer over... o ja Callenish Circle... nou om eerlijk te zijn vind ik er geen flikker aan... ik zit alleen maar in die band voor the money, sex, drugs en rock&roll toestanden of zoiets...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-10-2002 16:35 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 16:07 schreef Hoolie99 het volgende:
Oeps we dwalen af idd... ehhh waar ging het ook al weer over... o ja Callenish Circle... nou om eerlijk te zijn vind ik er geen flikker aan... ik zit alleen maar in die band voor the money, sex, drugs en rock&roll toestanden of zoiets...

Als je eigenlijk niets te zeggen heb, houd je mond dan, want dit is echte onzin.

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-10-2002 16:46 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Wat zijn we weer serieus...

!!! THE SIGN IS ON !!!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-10-2002 19:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 16:35 schreef Vintersorg het volgende:
Als je eigenlijk niets te zeggen heb, houd je mond dan, want dit is echte onzin.

Als je alleen maar wat te zeiken hebt houd je mond dan ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 03-10-2002 19:21]

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-10-2002 19:22 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

C.C. is kut. (callenish circle & cannibal corpse )

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-10-2002 19:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 12:43 schreef Lady Rose het volgende:
Als ze goed zijn als mensen beweren.... Hoe vinden jullie het dan als ze bijv op het ZMfest zouden staan?

(gewoon een vraag. Niets meer, niets minder)

Boek maar vast.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com