|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel leuk dat er een topic over ons wordt neergezet hier, al is de waarheidsfactor van deze topic natuurlijk moeilijk te meten. Het blijft natuurlijk een mening...of je ons nu cool vind of zwaar klote. Dat is ieders mening, wij blijven in elk geval doen wat we zelf tof vinden en dat is het maken van muziek. Dus als je ons vet vind blijf vooral naar de shows komen... vind je ons kut blijf dan vooral weg. Even goede vrienden! Greetz, Pat - Callenish Circle. |
|
Professionele opstelling. Als elke band dat nou zo deed ipv in discussies verzeild te raken met anderen over hun muziek... Ik ben absoluut geen fan van CC, maar petje af hiervoor! |
|
Ach dwaallicht, na bijna 10 jaar ploeteren voor deze band zijn er wel andere dingen om me druk over te maken. Je kan het toch nooit goed doen voor iedereen. Daar heb ik me al lang bij neergelegd. Als mensen ons ok vinden dan vinden we dat erg cool. Vind iemand ons kut, tsja dan is dat jammer. Dat is het mooie aan muziek... je kan erover blijven discussieren tot je een ons weegt maar een waarheid zal je nooit vinden. Greetz, Pat. |
|
quote: Hehe, en de mini-CD daarvoor was ook beter; het eerste album was nog weer beter; en de demo was het best. Met andere woorden : het gaat erg bergafwaarts. Jammer! En vooral jammer dat ze ook nog zo'n kutband als Soilwork gaan na-apen nu. De volgende CD koop ik niet meer hoor. |
|
quote: Hmmm, een post van DE Pat! Hmmm, ik vond jullie altijd geweldig. Alleen die Soilwork-achtige Zweedse zooi vind ik nergens naar klinken. Sorry Maar een vraagje : waarom zing je tegenwoordig zo hoog? Last van je stem of is dat gewoon vanzelf gegaan? |
|
quote: Christelijk? Alleen de 2 gitaristen geloof ik toch? Wel een erg goede band ja. 1 van de 2 ECHTE metalbands uit Epe aller tijden. Pre Mortem is nog steeds bezig; maar ze doen het nog net zo rustig aan als ze het altijd al deden. En volgens mij was Pre Mortem ook eerder(en vetter) met hun "When the Lady Smiles"-cover(live). Zal wel een besmettelijke ziekte zijn omdat ze in dezelfde studio hun demo's hebben opgenomen. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-05-2002 0:17] |
|
Komt er eens een band uit Epe, zijn ze christelijk . OVEN VOER |
|
quote: Ach ja christelijk zegt niks; ik kon ook best goed met die lui lullen. |
|
Hey dude... heb je bij CC al cleane zang gehoord zoals bij Soilwork? Keyboards? Dacht het niet. Waarom ik nu hoger zing dan vroeger? Past gewoon een stuk beter bij de muziek. Vroeger waren we een stuk trager zoals je nog wel weet. Maar als je alle releases naast elkaar legt hoor je dat we per release beter hebben leren spelen en daarbij ook steeds aggressiever en intenser zijn geworden. Noem het muzikale ontwikkeling or whatever... ben blij dat we niet softer zijn geworden zoals 95% van de bands hedentendage. Om zgn het grote publiek aan te trekken. Dat zal bij CC dus nooit gebeuren zolang ik er in speel. Volgende plaat zal waarschijnlijk nog een stuk sneller en intenser worden en reken er maar op dat een band als Soilwork nog meer gas zal terug nemen. Zoals ik al zei je kan nooit iedereen tevreden houden. Vroeger interesseerde zich niemand voor deze band en waren we maar een softe Doom/Death-band en nu wordt er blijkbaar wel over gepraat (zie deze topics). Ach ja... we doen gewoon ons ding en zolang er mensen zijn die het tof vinden is dat mooi meegenomen. |
|
quote: Slijmbal! Haha, nee ik heb er ook waardering voor. |
|
quote:Nee maar ik ken alleen de oude Soilwork, en die hadden dat geloof ik niet? quote:Maakt me niet uit, heb er geen hekel aan. quote: Vroeger vond ik jullie allesbehalve soft. Ik vind jullie nieuwe sound juist softer klinken. Desondanks vind ik "Flesh_Power_Dominion" toch wel een goede plaat. Ik heb nu dan ook al best zin in jullie optreden in Apeldoorn. |
|
Nou dan zien we elkaar in Apeldoorn... nu ga ik pitten want morgen is het weer vroeg op. Greetz, Pat. |
|
Tot over bijna 2 weken! |
|
quote: Zo zie je maar weer dat je niet te snel moet oordelen, want de oude en de nieuwe Soilwork is toch wel een wereld van verschil. Op A Predator's Portrait was 'alleen' de cleane zang er nog maar bijgekomen, maar op Natural Born Chaos zijn ze nog softer gegaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
In antwoord op de topic-titel: Absoluut geen sprake van. Dat het rost is een, maar de beste band van nederland? Wat dan met: God Dethroned Iscariot Celestial Season BMBZN Within Temptation (Just kidding ) A5tro5onic Etc... Dit slaat nergens op. |
|
Heel zeker niet. Tum podem extulit horridulum... |
|
Mwoah. Ik ken ze eigenlijk alleen van twee nummers op een verzamelaartje dat ze gratis verstrekten in 013 (No Mercy 2002) en ik vond Calenish Circle een van de minste van de 5 bands die erop stonden. Ik moet zeggen dat ik me die twee nummers momenteel even niet voor de geest kan halen (zegt in principe al genoeg...), maar ik geloof dat ik onder andere de grunt niet al te sterk vond. Maar goed, ik heb begrepen dat ze zaterdag op Ozzfest staan, dus ik zal zeker even gaan kijken of ik me volledig vergist heb of niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeker één van de beste bands uit Nederland, die laatste CD heerst zo super erg!!!!! Vet geluid!!! Ik vind ze super gaaf! |
|
Ik heb ze op Stonehenge gezien .. niet mijn ding ... En met mijlen niet de beste band van Nederland. Dat is Covered in Ashes |
|
Afgelopen Donderdag CC gezien in Arnhem (samen met Primordial die zwaar tegenvielen), en Flesh Power Dominion gekocht. Kan dus nu pas echt een oordeel geven over CC (daarvoor had ik ze slechts op Ozzfest gezien). en moet toch zeggen dat ze zeker in de top van de Nederlandse Metalscene vertoeven wat mij betreft. Callennish Circle is cool Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Afgelopen vrijdag CC gezien in de baroeg (samen met Primordial die ongelovelijk goed waren) en live zou ik Callenish Circle zeker een van de beste nederlandse bands noemen!! Erg goed!!! Zenial |
|
Mwa, niet mijn ding. Geef mij maar inhume of orphanage live |
|
Severe torture, Inhume, LOMP ......dat zijn toch wel de beste NL bands op het moment. |
|
quote: offtopic: Speelde Primordial in Baroeg weer met 2 gitaristen?? In de Goudvishal speelden ze met maar 1 omdat de ander geblesseerd was ofzo. Drink met matuh............., nooit alleen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |