|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
(edit) 3 keer live gezien in 2002.. mwah [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 05-01-2003 15:49] Ik, Wil Schuurman |
|
quote: HELL -FUCKING- YEAH!!! 11.45: restate my assumptions |
|
De betere optredens van Nederlandse bands die ik gezien heb: Centurian - baroeg eind 1998 (voorprog. marduK) Cremation - Wageningen vorig jaar ergens , damn dat heerschte.. Iscariot - in het voorprogramma van Naglfar een kleine 3 jaar terug in Wageningen.. En Judgement Day heeerschte ook op het ZM fest natuurlijk |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik vind god dethroned momenteel de beste |
|
god dethroned en sinister "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
maar dan wel het oude werk de eerste drie platen van PESTILENCE vind ik nog steeds geweldig! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: zijn die nerderlands dan |
|
JA sebinsagoil |
|
quote: oke, weer wat bijgeleeerd |
|
doet dit het nog? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Wat mien jong? sebinsagoil |
|
Wel aardig (CC dan), maar zeker niet de beste nederlandse band imho. Bazzio Attacks!!! |
|
Dat is voor iedereen verschillend, over wat de beste band van Nederland is. Er is geen 'beste' band sebinsagoil |
|
quote: dat heb je weer eens mooi verwoord 11.45: restate my assumptions |
|
Het is sowieso appels met peren vergelijken, want er zijn relatief niet zo veel (goede) Nederlandse thrash metalbands. Want om Callenish Circle met bands als God Dethroned, Cirith Gorgor of Sinister te vergelijken (Sinister komt dan nog een beetje in de buurt als death metalband), heeft naar mijn mening niet zo veel zin. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: uh... ze zouden nog een nieuwe cd uitbrengen maar nooit meer wat van gehoord... enneh, morphia is ook weel goeie (christelijke) doommetal-band Je moeder. |
|
quote: ja man echt wel wereld band |
|
Nee. |
|
quote: toch niet |
|
Ik bedoel "Nee." als antwoord op de topictitel. |
|
Laatste cd van CC is zwaar ok. Nu moeten ze echter nog eens leren dat live waar te maken. Ik heb ze een paar keer gezien en iedere keer zoog CC behoorlijk. (En nee dat vond ik niet lekker) |
|
quote: Normaal is zuigen best lekker hor |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |