IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : CALLENISH CIRCLE beste band NL op dit moment?? Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-10-2002 20:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pya fukking emia!

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-10-2002 23:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 oktober 2002 19:14 schreef Morbid Death het volgende:
offtopic:

Speelde Primordial in Baroeg weer met 2 gitaristen?? In de Goudvishal speelden ze met maar 1 omdat de ander geblesseerd was ofzo.

heh balen, in de baroeg was het gewoon met 2 gitaristen, en t klonk fantastisch. Zeker voor de baroeg uitzonderlijk goed

Zenial

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 23:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 19:08 schreef Zenial het volgende:
Afgelopen vrijdag CC gezien in de baroeg (samen met Primordial die ongelovelijk goed waren) en live zou ik Callenish Circle zeker een van de beste nederlandse bands noemen!! Erg goed!!!

Zeker! was echt erg vet! Callenish Circle is echt een supervette live band! En al dat geouwehoer over dat hun sound nu softer is, is fucking bullshit! Zet maar die FPD cd maar eens op, godverdomme dat eerste nummer hakt er zo gruwelijk hard in!!!

HEERST!!!!

daVid
Usericon van daVid
Posted 01-10-2002 23:40 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Jammer dat de pit zo klein was.
Maarja, aan mij heeft het niet gelegen

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-10-2002 23:47 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 23:40 schreef daVid het volgende:
Jammer dat de pit zo klein was.
Maarja, aan mij heeft het niet gelegen

Oh jij was dat irritante ventje die heel de tijd een pit stond uit te lokken....

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-10-2002 10:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2002 19:08 schreef Zenial het volgende:
Afgelopen vrijdag CC gezien in de baroeg (samen met Primordial die ongelovelijk goed waren) en live zou ik Callenish Circle zeker een van de beste nederlandse bands noemen!! Erg goed!!!

Ja, zowel bij Callenish Circle als bij Primordial heb ik flink staan genieten.
En toen ik Callenish Circle zag spelen, moest ik ook gelijk aan dit topic denken. Tering, wat kunnen die gasten spelen!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-10-2002 10:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik ze niet de beste band van Nederland. Ze kunnen dan goed spelen en de muziek mag er ook zeer zeker wezen. Maar de laatste keer dat ik ze zag had die zanger een beetje te hoge dunk van zichzelf. Jammer

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

daVid
Usericon van daVid
Posted 02-10-2002 13:12 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door daVid op 02-10-2002 14:50]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Laten zuigen door CC?

Ik ken ze niet, maar ga ze wel zien in Emmeloord (broek stijf dicht houden, dus).

Persoonlijk vind ik op dit moment Seizure (uut Grunn) één van de beste bands uit Nederland.

*edit: was reactie op Smirre en Lord B.*

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 02-10-2002 13:19]

Touché, pussycat!

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-10-2002 15:23 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 7 mei 2002 19:34 schreef Lord Belial het volgende:
Wie hier vind Callenish Circle uit Limburg op dit moment 1 van de beste bands uit ons miezerige landje???

Hmmm...ik niet, ik heb ze laatst geizen maar vond ze wel aardig, maar niet spetterend...nèèè`h ik ken wel leukere bands.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2002 15:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind ze niet echt bijzonder.

hun gratis posters heersen wel

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 02-10-2002 18:57 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

En de discussie over CC gaat lekker verder.... erg cool trouwens dat Cadaveria (Liesbeth) vind dat ik zo'n hoge dunk van mezelf heb...

Ik ben toch ook zo'n arrogante kwast hé...

!!! THE SIGN IS ON !!!

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 02-10-2002 19:15 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 18:57 schreef Hoolie99 het volgende:
En de discussie over CC gaat lekker verder.... erg cool trouwens dat Cadaveria (Liesbeth) vind dat ik zo'n hoge dunk van mezelf heb...

Goed dat ik erop gewezen wordt dat jij 'n arrogant kereltje bent, 'k had het nog niet door

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 02-10-2002 19:19 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Nou Geert... dan ga jij voor de prijs arrogantste metalpromoter van Belgie, ok???

!!! THE SIGN IS ON !!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 02-10-2002 20:21 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Wat dacht je van LUGUBRE? Live:

Je kan me de bout hachelen!

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 02-10-2002 22:26 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:

Je zag er in Gigant ook al zo rete-arrogant uit!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-10-2002 9:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:

Ongelooflijk arrogant, nog nooit eerder vertoond... Ik kan er nog niet van over...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-10-2002 12:38 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Nou Sharteel... jij kon der anders ook wat van afgelopen zaterdag... hey ik heb ook nog geen reactie gehad op mn "poetische" e-mail (het laatste gedeelte bedoel ik dan) Dat is eigenlijk ook wel arrogant natuurlijk...

!!! THE SIGN IS ON !!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-10-2002 12:43 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Als ze goed zijn als mensen beweren.... Hoe vinden jullie het dan als ze bijv op het ZMfest zouden staan?

(gewoon een vraag. Niets meer, niets minder)

bla...bla...bla...

altx
Usericon van altx
Posted 03-10-2002 13:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 12:43 schreef Lady Rose het volgende:
Als ze goed zijn als mensen beweren.... Hoe vinden jullie het dan als ze bijv op het ZMfest zouden staan?

(gewoon een vraag. Niets meer, niets minder)

Dat zou ontzettend gaaf zijn!!!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-10-2002 13:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 13:29 schreef altx het volgende:
Dat zou ontzettend gaaf zijn!!!

Zou je dr ook een eind voor reizen?

bla...bla...bla...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-10-2002 14:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 3 oktober 2002 12:38 schreef Hoolie99 het volgende:
Nou Sharteel... jij kon der anders ook wat van afgelopen zaterdag...

quote:
hey ik heb ook nog geen reactie gehad op mn "poetische" e-mail (het laatste gedeelte bedoel ik dan) Dat is eigenlijk ook wel arrogant natuurlijk...

Je poëtisch mailtje heeft me met verstomming geslagen... Nee, 'k heb je vanmorgen teruggemaild hoor. Zou toch al moeten aangekomen zijn..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 03-10-2002 14:13 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Met smart heb ik op je antwoord gewacht maar helaas nog geen bericht terug gezien van het meisje met de mooie ogen... Verlos mij uit deze kwelling voordat de schaduw voor altijd in mij zal blijven...

!!! THE SIGN IS ON !!!

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 03-10-2002 14:21 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

ROFLMAO gaat ie lekker Patrick ?

CC roeleert best wel, ze hebben vooral een goede sologitarist, heeft een goede leraar ook

waahahahaha over arrogant gesproken

Marcel

altx
Usericon van altx
Posted 03-10-2002 14:44 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 13:39 schreef Lady Rose het volgende:
Zou je dr ook een eind voor reizen?

Ja hoor, maar ik reis toch al heel het land af voor meetings en zo...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com