|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Pya fukking emia! |
|
quote: Zeker! was echt erg vet! Callenish Circle is echt een supervette live band! En al dat geouwehoer over dat hun sound nu softer is, is fucking bullshit! Zet maar die FPD cd maar eens op, godverdomme dat eerste nummer hakt er zo gruwelijk hard in!!! HEERST!!!! |
|
Jammer dat de pit zo klein was. Maarja, aan mij heeft het niet gelegen |
|
quote: Oh jij was dat irritante ventje die heel de tijd een pit stond uit te lokken.... |
|
quote: Ja, zowel bij Callenish Circle als bij Primordial heb ik flink staan genieten. En toen ik Callenish Circle zag spelen, moest ik ook gelijk aan dit topic denken. Tering, wat kunnen die gasten spelen! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Persoonlijk vind ik ze niet de beste band van Nederland. Ze kunnen dan goed spelen en de muziek mag er ook zeer zeker wezen. Maar de laatste keer dat ik ze zag had die zanger een beetje te hoge dunk van zichzelf. Jammer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door daVid op 02-10-2002 14:50] |
|
Laten zuigen door CC? Ik ken ze niet, maar ga ze wel zien in Emmeloord (broek stijf dicht houden, dus). Persoonlijk vind ik op dit moment Seizure (uut Grunn) één van de beste bands uit Nederland. *edit: was reactie op Smirre en Lord B.* [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 02-10-2002 13:19] Touché, pussycat! |
|
quote: Hmmm...ik niet, ik heb ze laatst geizen maar vond ze wel aardig, maar niet spetterend...nèèè`h ik ken wel leukere bands. |
|
ik vind ze niet echt bijzonder. hun gratis posters heersen wel |
|
En de discussie over CC gaat lekker verder.... erg cool trouwens dat Cadaveria (Liesbeth) vind dat ik zo'n hoge dunk van mezelf heb... Ik ben toch ook zo'n arrogante kwast hé... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Goed dat ik erop gewezen wordt dat jij 'n arrogant kereltje bent, 'k had het nog niet door |
|
Nou Geert... dan ga jij voor de prijs arrogantste metalpromoter van Belgie, ok??? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Wat dacht je van LUGUBRE? Live: Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Je zag er in Gigant ook al zo rete-arrogant uit! |
|
quote: Ongelooflijk arrogant, nog nooit eerder vertoond... Ik kan er nog niet van over... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nou Sharteel... jij kon der anders ook wat van afgelopen zaterdag... hey ik heb ook nog geen reactie gehad op mn "poetische" e-mail (het laatste gedeelte bedoel ik dan) Dat is eigenlijk ook wel arrogant natuurlijk... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Als ze goed zijn als mensen beweren.... Hoe vinden jullie het dan als ze bijv op het ZMfest zouden staan? (gewoon een vraag. Niets meer, niets minder) bla...bla...bla... |
|
quote: Dat zou ontzettend gaaf zijn!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zou je dr ook een eind voor reizen? bla...bla...bla... |
|
quote: quote: Je poëtisch mailtje heeft me met verstomming geslagen... Nee, 'k heb je vanmorgen teruggemaild hoor. Zou toch al moeten aangekomen zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Met smart heb ik op je antwoord gewacht maar helaas nog geen bericht terug gezien van het meisje met de mooie ogen... Verlos mij uit deze kwelling voordat de schaduw voor altijd in mij zal blijven... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
ROFLMAO gaat ie lekker Patrick ? CC roeleert best wel, ze hebben vooral een goede sologitarist, heeft een goede leraar ook waahahahaha over arrogant gesproken Marcel |
|
quote: Ja hoor, maar ik reis toch al heel het land af voor meetings en zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |