|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooie avondjes daar gehad. Laatste jaren niet meer geweest en de hut is nu op slot. Jammer. Ook Tramps de deuren dicht in Groningen. Over Andy's Room (achterin Warhol) en Route 66 maar te zwijgen. Of heel kortstondig De Hel (waar nu vgls mij Shadrak zit). Toch jammer... |
|
Ze maken wat mee bij LoM. |
|
quote: Dat mag jij vinden. Maar je kent het hele verhaal niet. Dit gebeurde nadat ze me 3 jaar had lopen stalken en nieuwe relaties van me had lopen saboteren. Op een gegeven moment is het een keer genoeg he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Het was voor z'n 20e dus dan geeft het niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je bent wel vaak het slachtoffer geweest vroeger, is het niet? Arme jongen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dan zeg je haar dat duidelijk. Dan doe je er IETS aan, maar je gaat geen chick neerhoeken, punt. Ik zou mijn shit als ik jou was voor me houden voortaan. Je bent geen vriendjes aan het maken zo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Inderdaad. Allemaal ontopic, graag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Oké dan: http://lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19898 Faalhaas heeft gelijk. Beetje rare zinnen van Nima op LoM. |
|
Zoek even een ander topic hiervoor [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-10-2011 21:12] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Leuke review van the bunny the bear ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dan vraagt Flebbie aan Kvelgeest de contactgegevens van het Lords of Metal-trio waar laatstgenoemde afgelopen weekend door bedreigd is op Havenrock. Ze weten je te vinden! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Ook ST. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Tegen het zere been? Of juist niet? |
|
quote: Weet ik niet. Heb een paar nummers van ze beluisterd, maar een 2/100 is te zwaar. Daarnaast kwamen alle lom-haat cliches voorbij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20099&lang=nl Hoppa! Even een biootje overtikken en weer een review erbij! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Is er geen (soort van) eindredactie die behalve grammatica- en stijlfouten corrigeert ook de kwaliteit in de gaten houdt? Of is dat te professioneel? |
|
Nog eentje dan: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20057 Lidwoorden, koppeltekens of juist niet.... het valt allemaal nog niet zo mee. |
|
Nima is geen Nederlander van origine Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Volgens mij heb ik hem in het verleden wel eens aangesproken met Berber. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oei, hij is Iranees.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ouch een Iraniër aanspreken met Berber Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Maar even afgezien van de taalfoutjes, is het toch wel een goede recensie verder? Ik vind hem wel duidelijk zo. |
|
quote: Je kunt van Nima zeggen of denken wat je wil, maar ik ken hem wel als iemand die zijn 'werk' serieus neemt en eerlijk is. Iemand die voluit kan roepen dat hij bepaalde soorten muziek maar kut vindt maar toch een positieve beoordeling kan geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind dit anders tamelijk hilarisch Als een band als Maiden ergens optreedt weet je bij voorbaat al dat het stervensdruk gaat worden met de nodige vervelende bijverschijnselen. Smerige “lowlife” handelaren bijvoorbeeld die van tevoren zoveel mogelijk kaarten hebben ingeslagen – en dus van de echte fans hebben gestolen en deze voor hoge prijzen aan de deur verkopen. Er zullen ook veel fossielen aanwezig zijn die eens per jaar van hun wijf de deur uitmogen, het uitgaanscultuur en concertgedrag verleerd zijn, zich klemzuipen en asociaal gaan gedragen. U kent het wel; van die lui die “vroeger ook naar metal luisterden” maar tegenwoordig gewoon tot het klootjesvolk behoren! Eikels de niets weten van de “broederschap” in metal, die we gelukkig nog wel zien bij concerten, maar stug blijven staan als een zak hooi en je scheef aankijken als je vraagt of je met handen vol biertjes even langs mag! Nou, dat soort taferelen heb ik een avond eerder bij Judas Priest dus niet gezien. http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1460 ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |