|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Checken mensen Wings Of Death wel eens? Uitgebreide goed geschreven reviews wat ik er van gelezen heb. Boeiender |
|
Na die laatste post is het opeens opvallend stil hier....oeps?.... |
|
quote: net even vluchtig bekeken, ziet er wel goed uit, de MA recensie zegt ook gewoon duidelijk waar het op staat Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 12-06-2011 9:25] |
|
quote: best wel interessante zaken idd. site ligt wel vaak offline (vooral na 22.00) het niet geven van een score is ook een aparte benadering. signature |
|
Op ZM is een score geven ook pas iets van de laatste jaren hoor... spelfout weggehaald... |
|
van voor mijn tijd denkk signature |
|
quote: , terwijl 95% van de reviews daar boven de 4.0/5 is??? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
MPS? signature |
|
quote:Menstruating Postal System? |
|
ook een optie, het befaamde ATM-syndroom signature |
|
At This Moment-syndroom? |
|
sowiets ja signature |
|
even normaal doen tegen iPim Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Yup, Rootless kreeg daar 1.5/5. En ondanks het continuë kontlikken daar brengen ze wel degelijk erg goede reviews. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat is nu de moraal van dit soort topics? Als je een Zine niets vindt moet je lekker een ander gaan lezen en verder niet doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jawel, lekker lopen janken aan de zijlijn is leuk. En kan soms tussen het gemekker door ook nog wat leerpunten opleveren voor een ezine. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Dat kan gebeuren, alleen moet je eerst door een hoop bagger heen ploeteren om net die ene opmerking te vinden waar je iets mee kan. Probleem is dat een medewerker bij een zine zich toch gaan irriteren aan "die hoop bagger" (tenminste, dat was mijn ervaring). 70% is zeiken om het zeiken, 25% is zeiken omdat ze niet eens zijn met een bepaald artikel, 5% is kritiek waar je iets mee kan. Wat dat betreft zijn er volgens mij aardig wat raakvlakken met de muzikanten. Je steekt er veel tijd en energie in, je vindt zelf dat je goed tot geweldig bezig bent, je vindt stiekem, in je achterhoofd, dat de rest van de wereld diezelfde mening toch ook wel een beetje moet hebben...en bij ongefundeerde kritiek reageer je pissig en defensief, bij gefundeerde kritiek komt altijd wel de gedachte "...die begrijpt het niet" langs en soms kan je er begrip ervoor opbrengen dat iemand iets anders denkt...maar je geeft je nooit zomaar gewonnen. Het is en blijft kritiek op jouw creatie. Ik denk niet dat ik er heel veel naast zit bij de meeste muzikanten / zine-medewerkers. Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen op de regel (waarvan ik er in ieder geval niet één van was). http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Leuk dat LOM de nieuwe Ghost Brigade al gehoord heeft, en er direct een review van online gegooid heeft, maar naar ik vernomen heb komt die plaat pas 19 augustus uit wie heeft hier wat aan? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Deze editie van LOM is voor juli en augustus he |
|
quote:Da's over een kleine maand, waarom hier over zeuren? Dat komt zoveel voor dat reviews een kleine maand van te voren online komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Sommige labels geven anders aardig straks aan dat ze dat liever iet willen hebben. |
|
Enkele maanden van te voren plaatsen is logisch om dat niet te doen, en dat geven veel labels ook aan. Daar hebben zowel band, label en fan niks aan. Maar een review ongeveer een kleine maand van te voren plaatsen is redelijk standaard. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 22-07-2011 13:45] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En als een label het nog niet on-line wil, moeten ze de promo/downloadlink niet zo vroeg opsturen, simpel. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |