IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gestalte Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-06-2011 19:03 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

C.R.A.C.K. R.OK.E.N.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-06-2011 19:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 19:02 schreef irritante klootzak het volgende:
"Deze bomen zijn duizenden jaren oud"... beweerde ooit eens iemand die door het park van Den haag liep...
Dat zijn dan echt oude bomen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

2barry
Usericon van 2barry
Posted 16-06-2011 19:16 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 19:02 schreef irritante klootzak het volgende:
"Deze bomen zijn duizenden jaren oud"... beweerde ooit eens iemand die door het park van Den haag liep...

Klopt. In één van die bomen staat 'Jesus was here. Anno 17' gekerft.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-06-2011 20:15 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 18:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niks mis met Dimmu Borgir. Goede muzikanten, originele muziek. Maken exact de muziek die ze zelf willen maken en verdienen er ook nog wat mee zonder consessies te doen naar platenmaatschappij. Prima bandje

Maar oh wacht, dat is natuurlijk niet trve ende evol in de wereld van echte muziek gecreeërd tijdens spirituele nachtelijke avonden op vlakten van gekte en bezetenheid...aldus de bio

Niet zo serieus Hub! Ik heb zelf ook wel wat muziek van die gasten in huis.

Even een beetje ontopic. Gestalte verdient het om gehoord te worden!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Hub de Gallier
Posted 16-06-2011 20:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2011 20:15 schreef Verval het volgende:
Niet zo serieus Hub! Ik heb zelf ook wel wat muziek van die gasten in huis.

Even een beetje ontopic. Gestalte verdient het om gehoord te worden!
Ik was helemaal niet al te serieus. Zei gewoon dat ik Dimmu een gave band vind

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 3:13 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

goed, ik vind gestalte een goeie diepzinnge band, tis voor nederlandsche underground begrippen nog redelijk origineel ook... En huubje is gewoon een stomme kneus met een grote tyfus muil! lol, je zou hem bijna een kwartje geven. Ik zal geen energie meer aan de stemming makerij van deze uitgewoonde zw/internet clown verspillen, heeft weinig zin. Btw, in welk park in denhaag?? duizend jaar oude bomen??? hooguit dat je daar een paar bomen van 100jaar aan treft in de meeste wat oudere parken van denhaag, de rest is allemaal her aangeplant jong en kunstmatig man-made.

[Dit bericht is gewijzigd door omnium333 op 17-06-2011 4:43]

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-06-2011 3:21 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Overbodige ooraids dit.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 3:28 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

wat een zielige reacties man! ga dr eerst eens goed naar luisteren voor dat je met je oordeel klaar staat, kennen jullie die gasten persoonlijk dan?????? ''At the plains of madness'' is een onwijs mooi filosofisch sfeervol nummer.. toen ik het voor het eerst ter oren kreeg op youtube liepen de rillingen over me rug, opznminst denk ik dat die gasten het tenminste nog menen, zit wel wat dieps in qua gevoelens of spiritualiteit, dat merk je wel als je goed luistert...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 3:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 3:28 schreef omnium333 het volgende:
(...) ga dr eerst eens goed naar luisteren voor dat je met je oordeel klaar staat, kennen jullie die gasten persoonlijk dan?????? (...)

Dit heeft niets met elkaar te maken.

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 3:42 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

ach zeik niet zo, pak me niet op een dingetje. die eene was voor de helft tegen die huubKneus bedoeld, en de laatste was meer int algemeen bedoeld tegen t popu gezeik van sommige.

Argh
Usericon van Argh
Posted 17-06-2011 3:57 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 4:03 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

maar buiten al het gezeik nogmaals, ik vind gestalte een goeie band met een extreem sfeertje. Dr zit wel wat meer achter. als je goed luistert, en je staat een beetje open voor spiritualiteit en occultisme dan voel je wel dat het serieus spiritueel en diepzinnig is voor deze band. ik heb het niet snel met nederlandsche bands...maar gestalte is echt wel een uitzondering. zeer goed.

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 4:05 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

die huub is idd zeker een troll.

omnium333
Usericon van omnium333
Posted 17-06-2011 4:55 by omnium333 Wijzig reactieProfiel van omnium333Quote dit bericht

@heidenshart laat even weten via zware metalen wanneer je de gestalte CD hebt, of het zal ook zeker wel op je site worden aangekondigd... dan wil ik m zeker hebben. ik zal je zowiezo ff mailen ter bestelling.

[Dit bericht is gewijzigd door omnium333 op 17-06-2011 5:00]

Hub de Gallier
Posted 17-06-2011 9:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 3:13 schreef omnium333 het volgende:
goed, ik vind gestalte een goeie diepzinnge band, tis voor nederlandsche underground begrippen nog redelijk origineel ook... En huubje is gewoon een stomme kneus met een grote tyfus muil! lol, je zou hem bijna een kwartje geven. Ik zal geen energie meer aan de stemming makerij van deze uitgewoonde zw/internet clown verspillen, heeft weinig zin.
Mag ik dan nu je kwartje?

Lijkt er sterk op dat jij de internet clown bent trouwens, je doet iig hard je best jezelf tot opperclown te manifesteren

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-06-2011 9:41]

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 10:06 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Wat een fanboy die Omnium333, lazer toch op man!

Het is gewoon 13 in het dozijn black metal, niet meer en niet minder. Veel plezier ermee en laat ons aub verlost zijn van jouw aanwezigheid hier

5 Euro's? Op je muil!!

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 17-06-2011 11:20 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Gewoon negeren, zulke figuren.

Heb een beetje gemengde gevoelens bij die release. Hoewel het inderdaad niet 's werelds meest originele black is, is het ook nog maar een demo. Verwacht niet dat men dan direct het wiel opnieuw uitvindt. Het is sowieso geen slechte toevoeging aan de NLBM, en als ik het momenteel wat breder had, had ik Arjan wel even een mailtje gestuurd...

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-06-2011 11:25 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Nog zo'n fanboi.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Haeresiarch Sr.
Posted 17-06-2011 11:27 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Dat valt wel mee.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-06-2011 11:29 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 juni 2011 11:27 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Dat valt wel mee.
Bullshit, je hebt je geregistreerd om in dit topic die boutzooi te komen ophemelen. Dat je het rustig aan doet is zodat kanslozen zoals ik niet op je gaan zitten ziften, wat ik dus wel doe.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 11:32 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 juni 2011 11:29 schreef G.I.R.L. het volgende:
Bullshit, je hebt je geregistreerd om in dit topic die boutzooi te komen ophemelen. Dat je het rustig aan doet is zodat kanslozen zoals ik niet op je gaan zitten ziften, wat ik dus wel doe.

You go G.I.R.L. !!

5 Euro's? Op je muil!!

Haeresiarch Sr.
Posted 17-06-2011 11:32 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Oh, nee, je zult me hier wel vaker zien. Maar je moet toch ergens beginnen, en dit onderwerp stond hier toevallig bovenaan.

Wat dat rustig aan doen betreft: ik maak me nou eenmaal niet zo druk om zulke dingen. Dus ga zitten waar je wilt; het is een vrij land.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 17-06-2011 13:25]

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-06-2011 14:24 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 17 juni 2011 4:05 schreef omnium333 het volgende:

Toen ik nog in jeugddetentie zat neukten wijn boi's zoals jou.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2011 15:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 4:05 schreef omnium333 het volgende:

Hub luisterde al naar metal toen jij nog melk lurkte uit de tepel van je moeder.

spelfout weggehaald...

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 15:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 3:28 schreef omnium333 het volgende:
wat een zielige reacties man! ga dr eerst eens goed naar luisteren voor dat je met je oordeel klaar staat, kennen jullie die gasten persoonlijk dan??????

Tering wat kansloos

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com