|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
C.R.A.C.K. R.OK.E.N. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klopt. In één van die bomen staat 'Jesus was here. Anno 17' gekerft. |
|
quote: Niet zo serieus Hub! Ik heb zelf ook wel wat muziek van die gasten in huis. Even een beetje ontopic. Gestalte verdient het om gehoord te worden! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Ik was helemaal niet al te serieus. Zei gewoon dat ik Dimmu een gave band vind Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
goed, ik vind gestalte een goeie diepzinnge band, tis voor nederlandsche underground begrippen nog redelijk origineel ook... En huubje is gewoon een stomme kneus met een grote tyfus muil! lol, je zou hem bijna een kwartje geven. Ik zal geen energie meer aan de stemming makerij van deze uitgewoonde zw/internet clown verspillen, heeft weinig zin. Btw, in welk park in denhaag?? duizend jaar oude bomen??? hooguit dat je daar een paar bomen van 100jaar aan treft in de meeste wat oudere parken van denhaag, de rest is allemaal her aangeplant jong en kunstmatig man-made. [Dit bericht is gewijzigd door omnium333 op 17-06-2011 4:43] |
|
Overbodige ooraids dit. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
wat een zielige reacties man! ga dr eerst eens goed naar luisteren voor dat je met je oordeel klaar staat, kennen jullie die gasten persoonlijk dan?????? ''At the plains of madness'' is een onwijs mooi filosofisch sfeervol nummer.. toen ik het voor het eerst ter oren kreeg op youtube liepen de rillingen over me rug, opznminst denk ik dat die gasten het tenminste nog menen, zit wel wat dieps in qua gevoelens of spiritualiteit, dat merk je wel als je goed luistert... |
|
quote: Dit heeft niets met elkaar te maken. |
|
ach zeik niet zo, pak me niet op een dingetje. die eene was voor de helft tegen die huubKneus bedoeld, en de laatste was meer int algemeen bedoeld tegen t popu gezeik van sommige. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
maar buiten al het gezeik nogmaals, ik vind gestalte een goeie band met een extreem sfeertje. Dr zit wel wat meer achter. als je goed luistert, en je staat een beetje open voor spiritualiteit en occultisme dan voel je wel dat het serieus spiritueel en diepzinnig is voor deze band. ik heb het niet snel met nederlandsche bands...maar gestalte is echt wel een uitzondering. zeer goed. |
|
die huub is idd zeker een troll. |
|
@heidenshart laat even weten via zware metalen wanneer je de gestalte CD hebt, of het zal ook zeker wel op je site worden aangekondigd... dan wil ik m zeker hebben. ik zal je zowiezo ff mailen ter bestelling. [Dit bericht is gewijzigd door omnium333 op 17-06-2011 5:00] |
|
quote:Mag ik dan nu je kwartje? Lijkt er sterk op dat jij de internet clown bent trouwens, je doet iig hard je best jezelf tot opperclown te manifesteren [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-06-2011 9:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een fanboy die Omnium333, lazer toch op man! Het is gewoon 13 in het dozijn black metal, niet meer en niet minder. Veel plezier ermee en laat ons aub verlost zijn van jouw aanwezigheid hier 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gewoon negeren, zulke figuren. Heb een beetje gemengde gevoelens bij die release. Hoewel het inderdaad niet 's werelds meest originele black is, is het ook nog maar een demo. Verwacht niet dat men dan direct het wiel opnieuw uitvindt. Het is sowieso geen slechte toevoeging aan de NLBM, en als ik het momenteel wat breder had, had ik Arjan wel even een mailtje gestuurd... |
|
Nog zo'n fanboi. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat valt wel mee. |
|
quote:Bullshit, je hebt je geregistreerd om in dit topic die boutzooi te komen ophemelen. Dat je het rustig aan doet is zodat kanslozen zoals ik niet op je gaan zitten ziften, wat ik dus wel doe. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: You go G.I.R.L. !! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oh, nee, je zult me hier wel vaker zien. Maar je moet toch ergens beginnen, en dit onderwerp stond hier toevallig bovenaan. Wat dat rustig aan doen betreft: ik maak me nou eenmaal niet zo druk om zulke dingen. Dus ga zitten waar je wilt; het is een vrij land. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 17-06-2011 13:25] |
|
quote: Toen ik nog in jeugddetentie zat neukten wijn boi's zoals jou. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hub luisterde al naar metal toen jij nog melk lurkte uit de tepel van je moeder. spelfout weggehaald... |
|
quote: Tering wat kansloos She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |