|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Vertel dat de mod's. Mijn vorige nick heeft er wel eens een ban voor gevangen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ontopic of een slot. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Tape bestelt. Maar toch ook achter de CD-versie aan. Toch iets gemakkelijker formaat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: quote: Ik kan nu heel erg gaan zeiken over trve/kvlt in relatie tot Kwelgeest, maarrem... verklaar u nader? Ik ga overigens toch maar eens uitchecken waar dit gemiep nu eigenlijk allemaal om begonnen is. Goed bezig, Gestalte en ZM: zelfs een topic als dit bewijst publiciteit te kunnen genereren. |
|
quote:Omdat ik persoonlijk dergelijke muziek, bij wijze van spreken, nog wel zou kunnenm maken voor het extra zakcentje, maar verder ook echt niet. Clichematige kitsch. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Tuurlijk joh. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Clichématig... hehe, mooi man. Áls de muziek van Dimmu dat al is, dan komt het tenminste wel van een band die dat cliche (mede) heeft uitgevonden. Upload jij anders jouw extra-zakcentje-versie van deze stijl maar even, dan kijken we verder. On topic: inmiddels stukje Gestalte geluisterd, en ik word er niet echt enthousiast van. Ik hou best van rammel/ruisblack, maar tot zoverre heb ik hierin niks spectaculairs kunnen ontdekken (of zit dat nog wat dieper in de ruis verstopt?). |
|
Het is eigenlijk meer dat het faggy kitsch is. Desalniettemin, clichematige, faggy kitsch. 'For al Tid' draai ik wel's, hoor. Maar de laatste jaren hebben ze toch gewoon niets anders gedaan dan een bepaald idee compleet uitmelken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Definieer "faggy"... (Veel te leuk om niet voor te zetten, dit soort discussies. ) |
|
quote:Als in proberen harde, stoere extreme metal te maken, maar dan stiekem zoetsappige keys gebruiken, lieflijke melodiën en een gemakkelijke sound. Alhoewel Dimmu tegenwoordig volgens mij harder beukt dan ten tijde van EDT. Dat was echt een rock album is een lichtgrijs jasje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zo rammelend is dit toch niet? Je doet het overkomen alsof het één van de vele slaapkamer bm bandjes is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Dat met die synths is een probleem dat veel melo-BM-bands hebben, inderdaad - en DB niet in de laatste plaats. Maar sinds ze met echte orkesten zijn gaan werken (en goede arrangeurs, niet te vergeten), zijn ze wat mij betreft alleen maar beter/heftiger/duisterder geworden, en zit het faggy element 'm alleen nog in de Crowley-kostuums die ze voor Abrahadabra hebben bedacht. Ik neem dat je met de term "gemakkelijke sound" (ook) doelt op de laatste paar platen? Tja... Als jij een productie waarbij je al die individuele orkest- en koorlijntjes ook daadwerkelijk kunt horen wilt afdoen als "gemakkelijk" ben je wat mij betreft zelf een ongelofelijke fag. quote: Okee, het begrip rammelend is niet direct van toepassing op de twee YouTube-liedjes. Of het een slaapkamerproject is weet ik niet, maar "een van de velen" is het dus absoluut wel. Maar jij mag er van mij best van houden hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-06-2011 21:36] |
|
quote: Inderdaad zeg, het is bijna Coldplay joh She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dit heb ik gemist. quote:Een ETD is ook al een poeslief plaatje waar weinig rauws aan te ontdekken is. Je productie moet natuurlijk wel bij je muziekstijl passen. Een Haus Arafna bijvoorbeeld klinkt schoon natuurlijk niet. Daar staat tegenover dat er ook muziekstijlen zijn die juist bij een klinische productie welvaren. Punt is dat Dimmu Borgir kitsch is. Pretenderen extreme muziek te maken, maar het gemakkelijk, schoon en lief genoeg houden voor een gro(o)t(er) publiek. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Kijk, dit is dus het soort elitaire geneuzel waar ik echt alleen maar om kan lachen, sorry hoor. Als je een "gro(o)t(er) publiek" wilt bereiken dan moet je geen metal muziek maken. Het blijft me verbazen hoeveel mensen er in het 'metalwereldje' rondlopen die alleen kunnen fappen op bands met minder dan 20 fans gemiddeld en die het woord 'sell-out' in de mond nemen zodra een band een lokaal zaaltje uitverkoopt. Dan ben je echt een beetje het contact met de echte wereld kwijt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Kerel, kun je misschien even wat moeite doen en in iets specifiekere termen verwoorden waarom je Dimmu "gemakkelijk" en "lief" vindt? Ik kan hier zo weinig mee... Gestalte vind ik ook gemakkelijk en betrekkelijk lief namelijk. |
|
quote:Ik zeg en denk helemaal niet dat Dimmu muziek is gaan maken om geld te verdienen. Die kans is zooo klein dat je doorbreekt. Zeker met extreme(re) metal. Volgens Hub echter verdienen de heren er inmiddels een centje mee. Dat wil ik best geloven. En ik kan mij bijna niet voorstellen dat wannneer je eindelijk een aardig verkopende noot hebt geraakt je geen concessies aan publiek en platenmaatschappij gaat doen en "exact de muziek die ze zelf willen" blijft maken. En de muziek die de heren maken is faggy kitsch. Daarom kan ik mij eigenlijk niet voorstellen dat ze geen rekening houden met de portemonnee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik heb al een paar punten aangegeven. Werk van de heren, en dat heb ik al gepost, met "echte orkesten zijn gaan werken (en goede arrangeurs... " heb ik niet gehoord. Daar kan ik dus niets over zeggen. Net zo goed als dat ik niets over Gestalte kan zeggen. Dat heb ik nmlk ook (in dit geval 'nog') niet gehoord. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Als het DB-werk van de laatste tien jaar blijkbaar aan je voorbij is gegaan, wat lul je dan in Godsnaam over gemakkelijk en lief en gemaakt om een groot publiek te bereiken en geld te verdienen? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-06-2011 21:53] |
|
quote: "..., vind ik." She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Zo te zien heb ik slechts twee albums niet beluisterd. Op de..... 8. Naja, toch 25%. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Nee nee, "is". Leer dat nou toch eens. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Je bent al over de 50, Kwellie, je mag stoppen met happen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |