|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wie hapt er hier nou! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee, ik geef zo'n T-shirt uit omdat ik dat leuk en mooi vind. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik zou hem alleen al uitgeven om te kijken welke volslage debiel hem aan zou trekken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik hoef niet te vragen welke twee albums dat zijn... Maar even serieus: als je niet up to date bent over het onderwerp van discussie, hou dan ook gewoon je kop. Al is het maar om jezelf niet nog verder op de kast te jagen. Overigens: @ T-shirt [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-06-2011 22:06] |
|
quote:Degene die hier op de kast zitten zijn jij, Mark en OWW, hoor. Ik echt niet! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:We kunnen nog wel even verder spitten in de DB-merch. en dan met droge ogen volhoudenm dat die band no way commercieel is of faggy kitsch maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 20-06-2011 22:09] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zelden zo'n beschamend stukje merchandise gezien, echt niet te doen. Ik denk dat deze gast wel een vervolg kan maken op dit mooie filmpje: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Jij zit er in, wou je zeggen? |
|
quote:Even ene S. P. smsen over de financiën van KPR? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Ik ben er zo'n negen dagen geleden uitgekomen. Niet opgelet? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nee, heb ik gemist. Ik besta ook buiten ZM om. Maarrem, vooruit, poging ontopic te komen: Gestalte rules! |
|
quote: Nah. Het idee is zéér leuk, maar hij heeft het hele KPR-verhaal amper meegemaakt, waardoor ik zoiets heb van 'als het teveel wordt, vindt 'ie het ongetwijfeld echt schijtirritant', en dan moet ik er weer verantwoording over afleggen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Alweer? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ach, black metal is al 15 jaar niet meer te doen. Toen kwam er nog wat leuks uit, vette scene ook. Als ik het nu bekijk zie ik alleen een rariteiten kabinet van een stel omhoog gevallen pubers met een passie voor stoer doen. Als ik dat Gestalte zo hoor, dan is de eerste gedachte die bij mij op komt: Hebben ze soms een Puch zonder uitlaat naast de microfoon staan, tering! Against God and Government |
|
Wel gaaf, zeuren dat een band kutmuziek maakt en als er vervolgens gevraagd wordt of je je stelling ook kunt verdedigen een plaatje van een t-shirt posten. Volgens mij heeft Assie wel meer van je afgepakt dan alleen je account of niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Oh, ok. |
|
quote:Grapjas. Lees maar opnieuw. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zeg nou zelf, het is zo. Against God and Government |
|
Hahahaa, ik ben dit nu aan het luisteren... Ik trek nog liever dat Dimmu shirt aan dan dat ik dit zou kopen. Wat bak ellende!!! En die drummer hoort gewoon echt een nekschot te krijgen!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zaterdag 10 maart Musicon Den Haag, aanvang 21:00 Birmingham Sunset,(oldskool speed/thrash/heavymetal covers) Face meets Concrete,(thrash/heavymetal covers ala Mercyful Fate, Anthrax, Pantera, Exodus) Gestalte, (Occult/Ritualistic Blackmetal) http://www.musicon.nl/ Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Eindelijk weer een paar Gestalte cd's op voorraad --> www.heidenshart.nl.nu |
|
leuk hoor [Dit bericht is gewijzigd door Hotsenflotsen op 29-05-2012 0:18] Kni Kna Knallen |
|
http://www.bazart.nl/?p=archief&id=172 METAL DETECTOR vrijdag 6 juli 2012 - 21:00 - Metal Diatryma is een gloednieuwe vierkoppige death metal band. Ze bestaan pas een jaar, maar hebben al een demo op hun naam staan en zijn nu bezig met opnames voor hun eerste EP. Ze hebben ook al een aantal leuke optredens op hun naam staan waaronder in Baroeg en inCapsloc (Capelle a/d IJssel). We kijken er naar uit om deze ambitieuze band op ons podium in Bazart te zien! Weltschmerz is een black metal band uit Amersfoort. Geïnspireerd door gevoelens van verlies en melancholie over de teloorgang van de wereld, levert Weltschmerz zijn eigen soort black metal.Ze hebben onder andere al samen gespeeld met bands als Gorgoroth (NOR), Vader (POL), Taake (NOR), Tsjuder (NOR) Gorath (BE), Valkyrja (SWE), Endezzma (NOR), Cirith Gorgor (NLD), Deviant Syndrome (RUS) and Vulture Industries (NOR). Ze zijn actief bezig met het schrijven aan hun debuut album. Kom ze nu zien in Bazart! Gestalte is een black metal band, ontstaan in 2009. De band bestaat uit ervaren metal muzikanten uit diverse andere bands. Teksten van Gestalte gaan over onderwerpen als spiritualiteit, woede en haat, depressie en diepe innerlijke reflecties. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 28-06-2012 17:10] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |