|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nieuwe full length Ashes of the Soul uit op 1 Augustus. 1. The Beginning of the End 06:35 2. Onder de Zuilen des Doods 05:27 3. Beyond Cosmic Thresholds 05:53 4. Ashes of the Soul 05:20 5. A Red Black Holocaust Sky in a Nightmare Dimension 07:48 6. Een Verleden Niet Vergeten 08:25 7. Op naar het Woud der Smarten (Deel 1) 03:10 8. De Boom der Smarten (Deel 2) 05:05 47:43 quote: http://www.metal-archives.com/albums/Gestalte/Ashes_of_the_Soul/381210 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Mooi dat Heidens Hart'm doet, hoef ik niet zo te zoeken als naar die vorige CD. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Self Mutilation Services maakt me toch een wanproducten. Lelijke pauperhoezen op veels te dik, glossy papier |
|
Inderdaad, de hoes! Daar draait het om! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Lelijk ende pauper, check, maar glossy zeker niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O. De paar releases die ik van ze heb glimmen dusdanig hard dat ik ze met een zonnebril op uit de kast moet pakken. En wederom ziet Lijdend Voorwerp het totaalplaatje niet en is hij enkel is staat zich te focussen op dat wat hij als enig essentieel belang ziet. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 13-07-2013 12:41] |
|
quote:Ik post inderdaad alleen maar een update over het nieuwe album. Edit: als jij je enkel fixeert op mijne loze posts is het misschien jijzelf die rare dingen als essentieel belang ziet. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 13-07-2013 12:45] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Is het van belang als ik een positieve opmerking maak over het ontwerp van de hoes van Ashes of the Soul? Of moet het toch echt specifiek over de muziek gaan? Edit: Touché [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 13-07-2013 12:47] |
|
AZAGHAL (Fin - First European tour ever) BLACKDEATH (Rus - First European tour ever, new album coming soon) GESTALTE (Nld - First European tour ever, new album "Ashes of the soul" out now) "PhoboSatan" tour November 2013 14/11 FRA Lille, Le Midland 15/11 BEL tbc 16/11 NLD Rotterdam, Baroeg 17/11 NLD tbc |
|
quote: Inderdaad een zeer origineel hoesje gemaakt door de oude zanger van Doncker. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:De hoes past toch juist niet in het totaalplaatje? |
|
GESTALTE "Ashes of the soul" "IK WEIGER TE BUIGEN, IK WEIGER MIJN WIL NEER TE LEGGEN" Voidwandering black metal debut album. CD out now through Heidens Hart Records. Contact: herjann (a) gmail.com <> http://www.heidenshart.nl Links: http://heidenshart.bandcamp.com/album/ashes-of-the-soul Zines get in touch for promos GESTALTE LIVE 29 september Little Devil, Tilburg, The Netherlands w/Carthaun, Celesterre and Asgrauw; LIVE IN FINLAND 23.10. Tampere, Varjobaari + SACRIFICIUM CARMEN, SHIA-IXA; 25.10. Jyväskylä, Pub Katse + SACRILEGIOUS IMPALEMENT, ANCIENT HATRED; 26.10. Helsinki, Lepakkomies + AZAGHAL, KORGONTHURUS; LIVE WITH AZAGHAL / BLACKDEATH "PhoboSatan" tour 2013 Thu 14/11 FRA Lille, Le Midland Fri 15/11 BEL tbc Sat 16/11 NLD Rotterdam, Baroeg Sun 17/11 NLD tbc |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |