IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Gestalte Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 15:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 14:24 schreef Black Jew het volgende:
Toen ik nog in jeugddetentie zat neukten wijn boi's zoals jou.

Zoals jij.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 15:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Beetje lief doen tegen zwarte jood!

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 15:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Morgen weer.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2011 16:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 15:55 schreef Schaep het volgende:
Morgen weer.

Black Jew weer neuken?

spelfout weggehaald...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 16:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Beetje rare opmerking, Varanus.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 16:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dit topic gaat de verkeerde kant op, dat is Gestalte toch niet waard?

5 Euro's? Op je muil!!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 16:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Klinkt wel lekker trouwens.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-06-2011 16:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Misschien iets voor een split met je black metalproject Spookhuis, Schaep?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-06-2011 16:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 16:25 schreef Schaep het volgende:
Beetje rare opmerking, Varanus.

spelfout weggehaald...

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 16:51 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 juni 2011 16:49 schreef Helvete het volgende:

Ik had ooit ook een black metal project genaamd Blutkrieg, helaas zijn daar geen opnames meer van

5 Euro's? Op je muil!!

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-06-2011 16:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 16:49 schreef Helvete het volgende:

Als ze nog even oefenen zeker het overwegen waard, goed idee!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-06-2011 17:26 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Is er geen moderator in de buurt? Wat een gezeik allemaal.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 17:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wordt wel een rondje bans dit, ja, ik herinner me nog het Neckbreak Nation-topic laatst

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 17-06-2011 18:29 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Kunnen alle berichten in deze draad op eerste na aub verwijderd worden? Ik snap niet waar die berichtjes over gaan, dit is toch een muziekforum? Ik ben geen label dat teert op sensaties en "hypes", laat staan door mijzelf opgestart zoals veel commercieel succesvolle groepen tegenwoordig, maar gelukkig heb ik aardig wat bestellingen binnen van mensen die de muziek op prijs stellen. De rest mag opkankeren met hun zielige en kansloze kommentaar, dankjewel.

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-06-2011 18:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 18:29 schreef Heidens Hart het volgende:
Kunnen alle berichten in deze draad op eerste na aub verwijderd worden? Ik snap niet waar die berichtjes over gaan, dit is toch een muziekforum? Ik ben geen label dat teert op sensaties en "hypes", laat staan door mijzelf opgestart zoals veel commercieel succesvolle groepen tegenwoordig, maar gelukkig heb ik aardig wat bestellingen binnen van mensen die de muziek op prijs stellen. De rest mag opkankeren met hun zielige en kansloze kommentaar, dankjewel.

En nog + 1 ban erbij vrees ik, het verboden woord.

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 17-06-2011 18:31 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Wat nou weer?

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-06-2011 19:52 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Het Nederlandse woord voor neoplasma malignum mag hier niet gebruikt worden; hetgeen natuurlijk een volkomen onzinnige regel is die nergens op slaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 17-06-2011 19:54]

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-06-2011 19:53 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Verder is de muziek wel aardig, niet heel speciaal. Klinkt wel goed in zijn algemeenheid

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 17-06-2011 19:54]

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2011 10:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 18:29 schreef Heidens Hart het volgende:
Niet te snel op de teentjes getrapt...zo gaat dat op fora

Buiten dat moet gefundeerd commentaar mogelijk zijn, niet iedereen heeft tenslotte dezelfde muzieksmaak.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-06-2011 10:19]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-06-2011 10:42 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Indd. Als het over zaaddodende Norsecore gaat pakt Hub er helemaal geen tissues bij. Echt niet!^2

quote:
Op 16 juni 2011 18:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Niks mis met Dimmu Borgir.
:')

quote:
originele muziek. Maken exact de muziek die ze zelf willen maken en verdienen er ook nog wat mee zonder consessies te doen naar platenmaatschappij. Prima bandje
Mocht dit daadwerkelijk waar zijn, dan zijn het nog grotere fag dan waar ik ze voor hield.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-06-2011 10:45]

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-06-2011 10:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 juni 2011 17:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wordt wel een rondje bans dit, ja, ik herinner me nog het Neckbreak Nation-topic laatst
Nee, joh. Dit is black. Geen potentiele 'vriendjes' om mee de randdebiel uit te hangen op Occulfest of in de Stairway. Hier mag dat.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2011 10:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Daar is Kwelgeest weer

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-06-2011 22:32 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 19:52 schreef Mythics het volgende:
Het Nederlandse woord voor neoplasma malignum mag hier niet gebruikt worden; hetgeen natuurlijk een volkomen onzinnige regel is die nergens op slaat.

In dit geval is het sowieso niet geheel relevant, aangezien het door Heidens Hart gebruikte werkwoord etymologisch gezien wel afstamt van het verboden woord, maar het er zelf niet meer naar verwijst. Indien je dergelijke etymologische links wel als grond voor verbod beschouwt, wordt het eveneens absurd, omdat het van de Latijnse term voor 'krab' is afgeleid. Een ban zou misplaatst zijn.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-06-2011 22:35 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:32 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
In dit geval is het sowieso niet geheel relevant, aangezien het door Heidens Hart gebruikte werkwoord etymologisch gezien wel afstamt van het verboden woord, maar het er zelf niet meer naar verwijst. Indien je dergelijke etymologische links wel als grond voor verbod beschouwt, wordt het eveneens absurd, omdat het van de Latijnse term voor 'krab' is afgeleid. Een ban zou misplaatst zijn.

Ben je dit nou 2,5 uur lang aan het uit zoeken geweest op wikipedia of zo

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 18-06-2011 22:38 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:35 schreef nark het volgende:
Ben je dit nou 2,5 uur lang aan het uit zoeken geweest op wikipedia of zo

Nee, ik vind het gewoon een interessant onderwerp, dus ik onthoud wel eens wat.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com