|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zoals jij. |
|
Morgen weer. |
|
quote: Black Jew weer neuken? spelfout weggehaald... |
|
Beetje rare opmerking, Varanus. |
|
Dit topic gaat de verkeerde kant op, dat is Gestalte toch niet waard? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Klinkt wel lekker trouwens. |
|
Misschien iets voor een split met je black metalproject Spookhuis, Schaep? |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik had ooit ook een black metal project genaamd Blutkrieg, helaas zijn daar geen opnames meer van 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Als ze nog even oefenen zeker het overwegen waard, goed idee! |
|
Is er geen moderator in de buurt? Wat een gezeik allemaal. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wordt wel een rondje bans dit, ja, ik herinner me nog het Neckbreak Nation-topic laatst Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kunnen alle berichten in deze draad op eerste na aub verwijderd worden? Ik snap niet waar die berichtjes over gaan, dit is toch een muziekforum? Ik ben geen label dat teert op sensaties en "hypes", laat staan door mijzelf opgestart zoals veel commercieel succesvolle groepen tegenwoordig, maar gelukkig heb ik aardig wat bestellingen binnen van mensen die de muziek op prijs stellen. De rest mag opkankeren met hun zielige en kansloze kommentaar, dankjewel. |
|
quote: En nog + 1 ban erbij vrees ik, het verboden woord. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Wat nou weer? |
|
Het Nederlandse woord voor neoplasma malignum mag hier niet gebruikt worden; hetgeen natuurlijk een volkomen onzinnige regel is die nergens op slaat. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 17-06-2011 19:54] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Verder is de muziek wel aardig, niet heel speciaal. Klinkt wel goed in zijn algemeenheid [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 17-06-2011 19:54] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Niet te snel op de teentjes getrapt...zo gaat dat op fora Buiten dat moet gefundeerd commentaar mogelijk zijn, niet iedereen heeft tenslotte dezelfde muzieksmaak. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-06-2011 10:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Indd. Als het over zaaddodende Norsecore gaat pakt Hub er helemaal geen tissues bij. Echt niet!^2 quote::') quote:Mocht dit daadwerkelijk waar zijn, dan zijn het nog grotere fag dan waar ik ze voor hield. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-06-2011 10:45] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Nee, joh. Dit is black. Geen potentiele 'vriendjes' om mee de randdebiel uit te hangen op Occulfest of in de Stairway. Hier mag dat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Daar is Kwelgeest weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In dit geval is het sowieso niet geheel relevant, aangezien het door Heidens Hart gebruikte werkwoord etymologisch gezien wel afstamt van het verboden woord, maar het er zelf niet meer naar verwijst. Indien je dergelijke etymologische links wel als grond voor verbod beschouwt, wordt het eveneens absurd, omdat het van de Latijnse term voor 'krab' is afgeleid. Een ban zou misplaatst zijn. |
|
quote: Ben je dit nou 2,5 uur lang aan het uit zoeken geweest op wikipedia of zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nee, ik vind het gewoon een interessant onderwerp, dus ik onthoud wel eens wat. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |