IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Over de aanslag in Noorwegen.... Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-07-2011 11:43 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

OSLO - De Noorse politie omschrijft de 32-jarige man die wordt verdacht van de aanslagen in Noorwegen als een christelijke fundamentalist.

Een Noorse politiewoordvoerder liet dit zaterdag weten. Hij stelde dat uit informatie op internet de indruk is ontstaan dat de verdachte een christelijke fundamentalist is. Eerder werd de man een een rechtsextremist genoemd.

http://www.nu.nl/buitenland/2572501/schutter-christelijke-fundamentalist.html


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2011 11:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2011 11:40 schreef Forever After het volgende:
Dat TBS vind ik dan weer net zo zinloos (en zonde van het belastinggeld).
Ik zou zulke figuren dan weer liever permanent uit de samenleving verwijderen.
Al voorkom je daar ook die "eerste keer" niet mee natuurlijk.


Hmm, een systeem gebouwd op wraak werkt volgens mij niet. Al denk ik dat in dit geval de persoon in kwestie echt geen stap buiten zijn cel hoeft te zetten, hij is dan snel permanent verwijderd denk ik.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 11:46 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
doodstraf dan?

Zou kunnen. Maar dan wel eerst minstens een maandje of 3 goed martelen zodat ie nog wel het besef zou kunnen gaan krijgen dat ie iets gedaan heeft wat ie niet had moeten doen.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-07-2011 11:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:46 schreef Forever After het volgende:
Zou kunnen. Maar dan wel eerst minstens een maandje of 3 goed martelen zodat ie nog wel het besef zou kunnen gaan krijgen dat ie iets gedaan heeft wat ie niet had moeten doen.

Sukkel.


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2011 11:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2011 11:46 schreef Forever After het volgende:
Zou kunnen. Maar dan wel eerst minstens een maandje of 3 goed martelen zodat ie nog wel het besef zou kunnen gaan krijgen dat ie iets gedaan heeft wat ie niet had moeten doen.


Denk je dat hij niet door heeft dat hij iets gedaan heeft wat hij in de ogen van anderen niet had moeten doen?

Maar goed, christenen zijn dus ook al niet te vertrouwen.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-07-2011 11:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zieke shit... Zo makkelijk zoveel slachtoffers

Check dit ook: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article231455.ece (of: http://translate.google.nl/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.aftenposten.no%2Fnyheter%2Firiks%2Farticle231455.ece). Neo-nazi van 23 die in 2001 met wapens, politieuniformen en explosieven opgepakt is. Die man zou nu 32 zijn, net als die Breivik dus. Is in ieder geval een opmerkelijk toeval.

Oh nee, Breivik had geen significant strafblad. Bizar toeval dus alleen.


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 11:49 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:45 schreef MR. N het volgende:
Hmm, een systeem gebouwd op wraak werkt volgens mij niet. Al denk ik dat in dit geval de persoon in kwestie echt geen stap buiten zijn cel hoeft te zetten, hij is dan snel permanent verwijderd denk ik.

Als je hem toch permanent in zijn cel houdt hoeft TBS ook niet natuurlijk.

Dan zou de middeleeuwse kerker een betere optie zijn.
In een vochtig hok aan de ketting met wat stro en water en oud brood tot ze zijn weggerot.


 


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-07-2011 11:49 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:47 schreef MR. N het volgende:
Maar goed, christenen zijn dus ook al niet te vertrouwen.
Waar denk jij dat die moslim-extremisten het van geleerd hebben?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2011 11:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:45 schreef MR. N het volgende:
Hmm, een systeem gebouwd op wraak werkt volgens mij niet. Al denk ik dat in dit geval de persoon in kwestie echt geen stap buiten zijn cel hoeft te zetten, hij is dan snel permanent verwijderd denk ik.


In een geval zoals dit ben ik eigenlijk niet automatisch tegen de doodstraf.De man is schuldig, heeft iets uitzonderlijks slechts gedaan en dit doelbewust, de kans dat hij een normaal bestaat kan krijgen is nul. Dan mag de ultieme straf worden overwogen


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 11:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:47 schreef MR. N het volgende:
Denk je dat hij niet door heeft dat hij iets gedaan heeft wat hij in de ogen van anderen niet had moeten doen?

Maar goed, christenen zijn dus ook al niet te vertrouwen.


Zal altijd wel een moeilijk verhaal blijven.

Evenals dat er bij dergelijke voorvallen iedere keer een soort van wellus-nietus tussen de "daderknuffelaars" en "niet-daderknuffelaars" loskomt.


Edit:
- toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-07-2011 11:52]


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2011 11:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2011 11:49 schreef attila_de_hun het volgende:
In een geval zoals dit ben ik eigenlijk niet automatisch tegen de doodstraf.De man is schuldig, heeft iets uitzonderlijks slechts gedaan en dit doelbewust, de kans dat hij een normaal bestaat kan krijgen is nul. Dan mag de ultieme straf worden overwogen


Hmm, niet mee eens. Ik vind de doodstraf in geen enkel geval een goede oplossing. Oog om oog, tand om tand, neuh, dat is een doelloze weg. En iemand vermoorden moet in alle gevallen strafbaar zijn, dus ook als de overheid het uitvoert.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 11:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sukkel.

:')


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-07-2011 11:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juli 2011 11:51 schreef Forever After het volgende:
Zal altijd wel een moeilijk verhaal blijven.

Evenals dat er bij dergelijke voorvallen iedere keer een soort van wellus-nietus tussen de "daderknuffelaars" en "nietdaderknuffelaars" loskomt.


Hmm, zal best, maar ik zou het toch meer op "lange-termijn-denkers" en "niet-lange-termijn-denkers" gooien.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-07-2011 11:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:51 schreef Forever After het volgende:
Evenals dat er bij dergelijke voorvallen iedere keer een soort van wellus-nietus tussen de "daderknuffelaars" en "niet-daderknuffelaars" loskomt.

:') Sukkel.

Een staat die zich tot het niveau van haar criminelen verlaagt is zelf net zo crimineel

edit: verder interesseert deze discussie me helemaal niks. Het zou mensen sieren als dit soort berichten niet direct gebruikt worden om mensen van welke bevolkingsgroep of ideoligie weg te zetten of om sneue politieke discussies te gaan voeren. Er zijn godverdomme 85+ mensen gestorven!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-07-2011 11:59]


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-07-2011 12:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:') Sukkel.

Een staat die zich tot het niveau van haar criminelen verlaagt is zelf net zo crimineel

edit: verder interesseert deze discussie me helemaal niks. Het zou mensen sieren als dit soort berichten niet direct gebruikt worden om mensen van welke bevolkingsgroep of ideoligie weg te zetten of om sneue politieke discussies te gaan voeren. Er zijn godverdomme 85+ mensen gestorven!

Ach, je er effe makkelijk vanaf maken door iemand sukkel toe noemen, maar het meteen dooddoen door te zeggen dat het je verder niet interesseert.
Valt me van je tegen AG.

Wat die 85+ doden betreft heb je helemaal gelijk. Helaas.





Disclaimer:
Helaas als in dat het droevig is dat er door een of andere gek 85+ doden zijn.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-07-2011 12:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Het interesseert me híer niet. Sneu gedrag om je paradepaardjes boven te halen als er zich een drama voltrokken heeft. edit: en dat eerste is het voor mij evengoed, dus ik hou er over op

Helden: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6972/Aanslagen-in-Noorwegen/article/detail/2814802/2011/07/23/Noren-met-bootjes-redden-jongeren-van-gruweleiland.dhtml

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-07-2011 12:09]


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2011 12:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 12:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het interesseert me híer niet. Sneu gedrag om je paradepaardjes boven te halen als er zich een drama voltrokken heeft. edit: en dat eerste is het voor mij evengoed, dus ik hou er over op

Helden: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6972/Aanslagen-in-Noorwegen/article/detail/2814802/2011/07/23/Noren-met-bootjes-redden-jongeren-van-gruweleiland.dhtml


yep, zoals gisteren gelijk iets werd gepost in het moslimtopic of dat lieden(elders online) Geert Wilders erbij gaan halen.

En dat zijn idd helden!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 12:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 10:57 schreef attila_de_hun het volgende:


de waarschijnlijke vlegel....


best een knappe man eigenlijk


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 12:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Biddend
Een meisje van 15 dat ook anoniem wenst te blijven vertelde hoe de schutter misbruik maakte van zijn vermomming als agent om slachtoffers naar zich toe te lokken. "Kom naar mij, ik heb belangrijke informatie, het is niet gevaarlijk riep hij. Daarna schoot hij op de jongeren die op hem afkwamen."

Het meisje kon onder een rots schuilen. De schutter kwam erg dicht. "Hij hijgde en op een gegeven moment begon hij een gebed op te zeggen."


Angel of Death?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-07-2011 12:32]


signature


Nergal
Usericon van Nergal
Posted 23-07-2011 12:59 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

91 doden..

Nu zijn er nog maar 6.919.049.909 mensen over..

Wel sneu dat ie perse kinderen moest vermoorden, maja daar staat de bijbel ook vol mee, dus vandaar wrs die slechte invloed


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-07-2011 13:08 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Er is net een vent aangehouden met een mes in zijn zak in het hotel waar de premier de nabestaanden bezocht.

Nu komen de copycats


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-07-2011 13:14 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik zit dus nu hier in Noorwegen ivm een vrijgezellenfeest en we hadden het er gisteren al over dat het wellicht eens een doorgedraaide Noor zou kunnen zijn, ik vergeleek het idee een beetje met wat gebeurde in Alphen a.d. Rijn een tijd geleden...

Men is nu nig op zoek naar een andere jonge gast, maar is er niet zeker van (voor de zeherheid zullen we maar zeggen). De Noren hier zien het vooral als surrealistisch en weten eigenlijk niet wat ze er mee moeten. De journalisten hier zijn overigens best slecht, domme vragen en geirriteerde politiewoordvoerders. De beste vragen kwamen tot nu toe van buitenlandse journalisten.

Zo meteen (over 5 minuten vetrekken in een ferm regenachtig klimaat) dus een vrijgezellenfeest: zal men een rare bedoeling worden denk ik zo en ik weet nog niet of het lokale festival waar we heen gaan ook wel door gaat.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2011 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik sprak gisteravond ene noorse vriendin via MSN, en kreeg ook al aardig door dat Nederlandse en andere buitenlandse pers sneller waren met nieuws dan de Noorse ..

Maar goed, Noorwegen is (voor zover ik weet) ook altijd megarustig qua nieuws, gebeurd amper wat ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-07-2011 13:23]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-07-2011 13:24 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 23 juli 2011 11:40 schreef Forever After het volgende:
Dat TBS vind ik dan weer net zo zinloos (en zonde van het belastinggeld).
Ik zou zulke figuren dan weer liever permanent uit de samenleving verwijderen.
Al voorkom je daar ook die "eerste keer" niet mee natuurlijk.


Als je bedenkt dat sommige mensen niet beter worden is TBS juist een levenslange uitkomst.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2011 13:39 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

weer 'k weet niet hoeveel onschuldige slachtoffers door een zieke geest...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen