![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
maar de kogel van de rechtsen! Verzuiling is zo 2011 ![]() |
|
Zoals een wijs man ooit eens zei; "links, rechts, troelalala." Ja hoor... ![]() |
|
Hehe, Cohen en Geertje beginnen ook weer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Mwoah, beginnen... Had niet anders verwacht. Wel mooi dat Wilders nu door het schreeuwen over Cohen hetzelfde probeert dan waarvan hij Cohen beschuldigt... Boeiender ![]() |
|
Ten tijde van de moord op Fortuin en van Gogh leek het vrij normaal om alles in het politiek spectrum links van de VVD te beschuldigen van het 'geschapen klimaat' en dergelijke. Maar nu de dader zijn motieven overeenkomsten vertonen met het PVV- en andere anti-moslimgedachtengoed kunnen de populisten ineens heel genuanceerd zijn. Laten we hopen dat ze zo genuanceerd blijven dan. Cohen had m.i. overigens wel beter zijn mond kunnen houden, voor hetzelfde geld staat er straks een masssmoordenaar op die sociaal-democratische idealen heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Genuanceerd? Een tweet en een half A4tje is niet echt genuanceerd... Het zou in Wilders zijn voordeel werken als hij eens een inhoudelijk opiniestuk zou schrijven o.i.d. waarin hij uitlegt waarom de gedachtegang van de Noorsche Malloot totaal niets met het gedachtegoed van Wilders te maken heeft. Maar ik vrees dat dat er niet in zit en het gespeculeer over links/rechts door blijft modderen. quote: Ja, dan kan iedere politicus beter zijn mond houden. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Rode draad in Geertje's manier van politiek [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2011 10:44] ![]() |
|
quote: Ja, klopt, daar kan hij eigenlijk niet van weglopen zoals hij nu doet. Door de uitspraken van hem is er een beeld ontstaan, en daar mag hij wel eens een keer dieper op in gaan. Maar ik denk dat hij het bij twitter houdt, lekker blaten en geen inhoud, zoals we gewend zijn bij de PVV. Boeiender ![]() |
|
quote:Dat niet. Maar Cohen zou als geen ander moeten weten dat je geen gedachtengoed verantwoordelijk kunt maken voor individuele acties. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Inhoudelijk doet hij dat ook niet volgens mij... [edit] En hoezo kan je een gedachtegoed niet verantwoordelijk houden voor individuele acties? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-07-2011 11:26] Boeiender ![]() |
|
en Wilders zou dat nu dus ook minder vaak moeten doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
'Noorse politie geplaagd door geldgebrek' Laatste update: 27 juli 2011 11:22 OSLO - Vijf dagen nadat minstens 76 mensen in Noorwegen om het leven kwamen door een dubbele terreuraanslag, geeft de Noorse politie toe door geldgebrek niet altijd snel te kunnen reageren op incidenten direct buiten de hoofdstad. Na veel kritiek in de afgelopen dagen erkende Anstein Gjengedal, de chef van het politiedistrict Oslo, woensdag tegen de publieke omroep NRK dat de operationele inzet lijdt onder de geslonken budgetten. ''We hebben vandaag niet langer de capaciteit die we enige jaren geleden hadden.'' Politionele luchtsteun, volgens experts essentieel om in een groot land met weinig politiedichtheid toch snel ter plekke te zijn, ontbrak vrijdag geheel. De enige politiehelikopter van Noorwegen was niet luchtwaardig. Doordat er geen geld was voor reserveonderdelen en voldoende bemanning, daalde de inzetbaarheid van het toestel tussen 2006 en 2010 van 24 naar minder dan 18 uur per dag, zo bleek uit een intern politierapport. Een reservehelikopter werd vorig jaar wegbezuinigd. Kom er maar in, Ivo Opstelten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Oui. Jammer dat de 'journalistiek' in Nederland bijna volledig vanuit een bepaald (politiek) sentiment schrijft. Ik word erg moe van De Joop, maar aan de andere kant ook een Dagelijkse Standaard. Onderstaand artikel (Elsevier) vat het goed samen: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/308797/Kritiek-op-PVV-Graag-maar-niet-vanwege-Breivik.htm Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Dit artikel vat het goed samen inderdaad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Maar je geeft als "bron" een tijdschrift die even gekleurd is als De Joop. ![]() |
|
quote: Dat Elsevier gekleurd is, is een feit. Maar "even gekleurd als De Joop" dus écht niet. Los daarvan refereer ik naar een artikel - in dit geval - toevallig door Elsevier gepubliceerd wat helemaal niet zo gekleurd is, dus ik snap het punt niet. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Ter illustratie, een bijdrage van mijn absoluut favoriete Jopert, namelijk Ernst Anepool: quote: Topvermaak! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Nou gewoon, dat je de Elsevier op een of andere rare manier "eerlijker" lijkt te vinden dan de Joop "journalisten". Natuurlijk kun je een extremist vinden op JOop, wellicht nog wel tien anderen. maar bij Elsevier kunnen ze er ook wat van. En er verschijnen zeker aardige artikelen in De Elsevier. Joop toont (wellicht per ongeluk) ook wel eens een link naar een interessant goed artikel. Maar ze zijn in het algemeen gewoon anti-links bij Elsevier. Dat mag, maar betitel ze niet als "onafhankelijk". een Simon Rozental is even achterlijk als de meest achterlijk op Joop. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2011 15:38] ![]() |
|
quote: http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/308176/Was-Noorse-schutter-een-geisoleerde-psychopaat.htm Inderdaad. Totaal niet gekleurd hoor. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Jezus heb je *** of wat? Ik zeg toch DAT HET GEKLEURD IS. Daarom is het ook EEN O-PI-NIE-BLAD. En O-PI-NIE-BLA-DEN zijn VAAK GE-KLEURD. LINKS, zoals VRIJ NE-DER-LAND of RECHTS zoals EL-SE-VIER. Gekleurd, maar met kwaliteit (KWA-LI-TEIT). En dat mis ik volledig bij De Joop & DDS. Maargoed, volledig overbodige discussie want ik weet dat 95% van dit forum 's avonds zit te onanieren op dergelijke kutsites. Maar wat er nou weer precies mis is met dat artikel? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-07-2011 17:31] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Skatje, denk an ow hartje. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-07-2011 17:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Opvoeding vereist soms de harde hand - in dit geval strikt noodzakelijk. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Dank God daarvoor, ik heb echt geen zin in die lui die reacties achterlaten op Elsevier. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Tijd voor Schuurman om naar een Joop-posters-LAN-party te gaan te gaan met een volle rugzak. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |