![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Timothy Mc Veight pleegde een aanslag op het Alfred P. Murrah Federal Building in Oklahoma City, niet het WTC ![]() ![]() |
|
quote:Complete bullshit. Dat werkt eigen rechterlijkheid tegen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik denk niet dat je met wapenbezit dit tegen kan gaan. Deze vent heeft een kunstmestbom gebouwd van heb ik jou daar. Als je kijkt hoe die gebouwen er aan toe zijn is het een godswonder dat er "maar" 7 doden zijn gevallen. Karst Tates had ook geen wapen. Als het wapenbezit wordt tegengegaan vinden ze wel een andere manier. Tegen dit soort gasten kun je niets doen. @Metaljan: Thanks, ik vergiste mij dus. ![]() |
|
inderdaad. Iedereen met een paar honderd euro's of toegang tot een voertuig kan honderden mensen doden vrachtwagenchauffeur worden met een bulkwagen vol gas. Of gewoon met een vrachtwagen in een massa inrijden (een winkelstraat bvb) zou veel efficiënter zijn dan een paar uren op een eiland hunting doen of een autobom met onduidelijk resultaat. Alleen is - net als bij zelfmoord - de manier van doden een statement. Zonder wapens spreekt het mischien een pak minder aan voor zo een zonderling. Al kun je door Carmageddon te spelen misschien ook wel je drang kanaliseren middels auto's signature ![]() |
|
quote: Gewoon hiv geïnfecteerd bloed.... bla bla, nee laat maar IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
idd! doktoren zijn ook seriemoordenaars! signature ![]() |
|
quote: Is een max. gevangenisstraf in Noorwegen 21j? Of ben ik daar fout in? Niet dat dat er verder veel toe doet, maar 'k had het graag geweten. ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Zulke mensen straf je natuurlijk nooit voor de volle honderd procent. Voor anderen blijven het natuurlijk helden. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Uit eigen ervaring: ze mogen soms nog zo stoer zijn, de dreiging van een lange celstraf doet menig van die 'stoere' kerels ineen krimpen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
je moet echt es kijken naar de film "Unthinkable" ![]() signature ![]() |
|
Hm, iemandhad iets interessants gevonden: http://frontpage.fok.nl/nieuws/455120/1/1/50/levenswerk-anders-b-vermoedelijk-gevonden.html http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html Ik ben het wat aan het doorlezen, en het is een complete handleiding voor het plegen van aanslagen. Hij beschrijft redelijk gedetailleerd hoe je alles kan aanpakken, in het begin staan zijn motieven. Maar het is niet bevestigd, wel erg waarschijnlijk dat dit van Anders komt. "Hoewel geenszins bevestigd is dat Anders de daadwerkelijke schrijver is, is het stuk geschreven door “Andrew Berwick”, gelijkend op Anders Breivik." "Of het tien jaar bijgehouden (tot en met gistermiddag) dagboek écht van Breivick is, is zoals gezegd nog NIET bevestigd. Het is hier te downloaden. Anders voltooide volgens het document zijn dagboek en levenswerk pas op vrijdagmiddag: "I believe this will be my last entry. It is now Fri July 22nd, 12.51." ![]() |
|
damn 2083?? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-07-2011 23:20] signature ![]() |
|
Hoe meer ik lees,hoe meer overeenkomsten ik zie met de feiten die in het nieuwskomen.6 ton kunstmest, in dat boek staat beschreven hoe je een bom kan maken met kunstmest. De 3 wapens, in dat boek staat beschreven hoe hij met 3 legale wapens oefende op een schietbaan, de wapens leken op zijn illegale wapens. "You don’t really need to practice on full auto mode. The most important thing is that you familiarise yourself with recoil in combination with high speed aiming. This can be done with semi automatic rifles or even with bolt rifles. You can legally buy a bolt rifle and/or a semi automatic rifle in most European countries and practice on a shooting range. I legally own a pump action shotgun, a 308 win bolt rifle (same caliber as the AK 47) and a semi-automatic Ruger Mini 14 and have managed to familiarize myself with high speed target acquisition in relation to the recoil by firing one round at a time. Automatic mode is not practical for 5.56 and 7.65 assault rifles as it is more or less impossible to accurately hit a target while “spraying” in one direction. " ![]() |
|
de Youtube werkt niet meer deze wel http://www.veoh.com/watch/v21123164bZCBQeZ8 lijkt qua stijl wat op dat van Wilders [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-07-2011 0:23] signature ![]() |
|
quote: Meteen op de lijst gezet ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2011 8:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
"Update 0:00: De logische deductie van een half uur geleden is al niet meer nodig. Inmiddels bevestigen Noorse bronnen volgens RTL dat Anders Breivik het schrijven van dit document heeft toegegeven tegenover de politie." Van fok.nl Ik had nooit gedacht dat hier in europa een professionele terroristische aanslag zou kunnen worden gepleegd, tenminste niet door een europeaan zelf. Het was altijd van buitenaf(london, madrid). ![]() |
|
quote: Eh? Wat te denken van de ETA, IRA en RAF? Ook één en al Europese terreurorganisaties. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Iemand hier al meer info over? Gewoon van vk.nl.... quote: Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Die Facebook pagina is gewoon van een 15 jarig fan mongooltje die dingen als dit er ook op zet; quote: quote: etc ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-07-2011 15:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik dacht dat Varg tegen al die facebook/myspace onzin was. En hij is inderdaad antichristelijk, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij iets met die gast te maken had. *edit, die reactie van aargh boven mij zegt al genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 24-07-2011 15:46] ![]() |
|
quote: Ohja, ETA en IRA was ik even vergeten. En RAF? ik ken het als de royal air force, maar dat bedoel je vast niet. Ik zal eens opzoeken waar die zitten. wel, dat duurde niet lang voor ik wat algemene informatie had, op wikipedia. Maar daar zie ik dat ze niet meer bestaan als groep. (misschien individueel nog wel) "Status : Final action and confrontations in 1993. Apparently officially disbanded on 20 April 1998." Verklaring over het einde van de organisatie: http://www.rafinfo.de/archiv/raf/raf-20-4-98.php http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Army_Faction [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 24-07-2011 15:54] ![]() |
|
Rote Armee Fraction heeft toch heel wat aanslagen gepleegd, zijn volgens mij compleet opgedoekt door de Duitse politie ![]() |
|
quote: Die hebben zich zelf opgedoekt ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |