IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Over de aanslag in Noorwegen.... Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-07-2011 13:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

dit kun je inderdaad niet voorkomen
enige wat je volgens mij wel zou moeten doen is iets wijzigen aan dat wapenbezit

als iemand zijn stoppen doorslaan (lijkt me hier toch het geval) moet die nog altijd het lef hebben om met een keukenmes of zo zoveel slachtoffers te maken


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-07-2011 14:19 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 11:09 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
De schade die de bom heeft aangericht leek erg veel op de aanslag op het WTC met die kunstmestbom door Timmothy Mc Veight.


Timothy Mc Veight pleegde een aanslag op het Alfred P. Murrah Federal Building in Oklahoma City, niet het WTC


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-07-2011 18:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 23 juli 2011 11:38 schreef MR. N het volgende:
Hehe, nee, dat niet, maar straffen voor een "genoegdoening" is wel zinloos.
Complete bullshit.
Dat werkt eigen rechterlijkheid tegen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 23-07-2011 19:04 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 13:57 schreef Tool-fan het volgende:
dit kun je inderdaad niet voorkomen
enige wat je volgens mij wel zou moeten doen is iets wijzigen aan dat wapenbezit

als iemand zijn stoppen doorslaan (lijkt me hier toch het geval) moet die nog altijd het lef hebben om met een keukenmes of zo zoveel slachtoffers te maken


Ik denk niet dat je met wapenbezit dit tegen kan gaan. Deze vent heeft een kunstmestbom gebouwd van heb ik jou daar. Als je kijkt hoe die gebouwen er aan toe zijn is het een godswonder dat er "maar" 7 doden zijn gevallen. Karst Tates had ook geen wapen.

Als het wapenbezit wordt tegengegaan vinden ze wel een andere manier. Tegen dit soort gasten kun je niets doen.

@Metaljan: Thanks, ik vergiste mij dus.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 19:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdaad. Iedereen met een paar honderd euro's of toegang tot een voertuig kan honderden mensen doden
vrachtwagenchauffeur worden met een bulkwagen vol gas.


Of gewoon met een vrachtwagen in een massa inrijden (een winkelstraat bvb) zou veel efficiënter zijn dan een paar uren op een eiland hunting doen of een autobom met onduidelijk resultaat.

Alleen is - net als bij zelfmoord - de manier van doden een statement. Zonder wapens spreekt het mischien een pak minder aan voor zo een zonderling. Al kun je door Carmageddon te spelen misschien ook wel je drang kanaliseren middels auto's


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-07-2011 19:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 23 juli 2011 19:20 schreef Hypnos het volgende:
inderdaad. Iedereen met een paar honderd euro's of toegang tot een voertuig kan honderden mensen doden
vrachtwagenchauffeur worden met een bulkwagen vol gas.


Of gewoon met een vrachtwagen in een massa inrijden (een winkelstraat bvb) zou veel efficiënter zijn dan een paar uren op een eiland hunting doen of een autobom met onduidelijk resultaat.

Alleen is - net als bij zelfmoord - de manier van doden een statement. Zonder wapens spreekt het mischien een pak minder aan voor zo een zonderling. Al kun je door Carmageddon te spelen misschien ook wel je drang kanaliseren middels auto's


Gewoon hiv geïnfecteerd bloed.... bla bla, nee laat maar


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd! doktoren zijn ook seriemoordenaars!


signature


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2011 20:31 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 10:54 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe straf je zo een "jihadstrijder" eigenlijk. In Noorwegen zijn ze toch best wel soft???


Is een max. gevangenisstraf in Noorwegen 21j? Of ben ik daar fout in?
Niet dat dat er verder veel toe doet, maar 'k had het graag geweten.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 23-07-2011 21:22 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Zulke mensen straf je natuurlijk nooit voor de volle honderd procent. Voor anderen blijven het natuurlijk helden.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2011 21:29 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Uit eigen ervaring: ze mogen soms nog zo stoer zijn, de dreiging van een lange celstraf doet menig van die 'stoere' kerels ineen krimpen...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 21:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

je moet echt es kijken naar de film "Unthinkable"


signature


Ate
Usericon van Ate
Posted 23-07-2011 22:55 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Hm, iemandhad iets interessants gevonden:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/455120/1/1/50/levenswerk-anders-b-vermoedelijk-gevonden.html
http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html

Ik ben het wat aan het doorlezen, en het is een complete handleiding voor het plegen van aanslagen. Hij beschrijft redelijk gedetailleerd hoe je alles kan aanpakken, in het begin staan zijn motieven.

Maar het is niet bevestigd, wel erg waarschijnlijk dat dit van Anders komt.

"Hoewel geenszins bevestigd is dat Anders de daadwerkelijke schrijver is, is het stuk geschreven door “Andrew Berwick”, gelijkend op Anders Breivik."

"Of het tien jaar bijgehouden (tot en met gistermiddag) dagboek écht van Breivick is, is zoals gezegd nog NIET bevestigd. Het is hier te downloaden. Anders voltooide volgens het document zijn dagboek en levenswerk pas op vrijdagmiddag: "I believe this will be my last entry. It is now Fri July 22nd, 12.51."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 23:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damn


2083??

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-07-2011 23:20]


signature


Ate
Usericon van Ate
Posted 23-07-2011 23:39 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Hoe meer ik lees,hoe meer overeenkomsten ik zie met de feiten die in het nieuwskomen.6 ton kunstmest, in dat boek staat beschreven hoe je een bom kan maken met kunstmest. De 3 wapens, in dat boek staat beschreven hoe hij met 3 legale wapens oefende op een schietbaan, de wapens leken op zijn illegale wapens.

"You don’t really need to practice on full auto mode. The most important thing is that you familiarise yourself with recoil in combination with high speed aiming. This can be done with semi automatic rifles or even with bolt rifles. You can legally buy a bolt rifle and/or a semi automatic rifle in most European countries and practice on a shooting range. I legally own a pump action shotgun, a 308 win bolt rifle (same caliber as the AK 47) and a semi-automatic Ruger Mini 14 and have managed to familiarize myself with high speed target acquisition in relation to the recoil by firing one round at a time. Automatic mode is not practical for 5.56 and 7.65 assault rifles as it is more or less impossible to accurately hit a target while “spraying” in one direction. "


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2011 0:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de Youtube werkt niet meer

deze wel

http://www.veoh.com/watch/v21123164bZCBQeZ8


lijkt qua stijl wat op dat van Wilders

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-07-2011 0:23]


signature


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-07-2011 0:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2011 21:35 schreef Hypnos het volgende:
je moet echt es kijken naar de film "Unthinkable"


Meteen op de lijst gezet


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2011 8:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-07-2011 8:24]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ate
Usericon van Ate
Posted 24-07-2011 11:04 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

"Update 0:00: De logische deductie van een half uur geleden is al niet meer nodig. Inmiddels bevestigen Noorse bronnen volgens RTL dat Anders Breivik het schrijven van dit document heeft toegegeven tegenover de politie."

Van fok.nl
Ik had nooit gedacht dat hier in europa een professionele terroristische aanslag zou kunnen worden gepleegd, tenminste niet door een europeaan zelf. Het was altijd van buitenaf(london, madrid).


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 24-07-2011 13:26 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 11:04 schreef Ate het volgende:
Ik had nooit gedacht dat hier in europa een professionele terroristische aanslag zou kunnen worden gepleegd, tenminste niet door een europeaan zelf. Het was altijd van buitenaf(london, madrid).


Eh? Wat te denken van de ETA, IRA en RAF? Ook één en al Europese terreurorganisaties.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-07-2011 15:21 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Iemand hier al meer info over? Gewoon van vk.nl....
quote:
Varg Vikernes
Gezien de kans dat het hier de actie van een eenling betreft, wordt op Twitter als voorbeeld de naam van Varg Vikernes genoemd. Varg, geboren als Kristian maar ook bekend onder zijn bijnaam Count Grishnackh, was leider van het roemruchte Noorse black metalproject Burzum. Vikernes die als antisemiet extreem rechtse ideologieën aanhing, keerde zich fel tegen het christendom.

In augustus 1993 stak Vikernes zijn aartsvijand, en gitarist van de satanische band Mayhem, Oystein Aarseth dood. En passant stak hij ook nog drie kerken en een kapel in brand. In 1994 werd Vikernes, wegens moord en brandstichting, veroordeeld tot een celstraf van 21 jaar.

Zelf pleitte hij dat de dood van Aarseth een geval van zelfverdediging betrof. Hij ontkende betrokken te zijn geweest bij de branden. Vikernes is in 2009, na 16 jaar gevangenisstraf, op vrije voeten gesteld. Saillant detail: Op de Facebook-pagina van Varg Vikernes verscheen 23 uur geleden een bericht met de kernachtige inhoud: War


Dear dirty delightful old drunken old days


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-07-2011 15:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Die Facebook pagina is gewoon van een 15 jarig fan mongooltje die dingen als dit er ook op zet;

quote:
‎244? really I havent check the page for a long time and this are all the persons who like this page.. thats a joke.. COME ON ITS VARG!! VARG!! Invite all your fucking black metal friends ... WE MUST NEVER GIVE UP!!! WAR!!! hail varg hail black metal hail all the people who like this page.


quote:
Jajajaja the church burning xD


etc



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-07-2011 15:45]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ate
Usericon van Ate
Posted 24-07-2011 15:45 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 15:21 schreef Schaffelaer het volgende:
Iemand hier al meer info over? Gewoon van vk.nl....


Ik dacht dat Varg tegen al die facebook/myspace onzin was. En hij is inderdaad antichristelijk, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij iets met die gast te maken had.

*edit, die reactie van aargh boven mij zegt al genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 24-07-2011 15:46]


Ate
Usericon van Ate
Posted 24-07-2011 15:48 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 13:26 schreef ErikS het volgende:
Eh? Wat te denken van de ETA, IRA en RAF? Ook één en al Europese terreurorganisaties.

Ohja, ETA en IRA was ik even vergeten. En RAF? ik ken het als de royal air force, maar dat bedoel je vast niet. Ik zal eens opzoeken waar die zitten.

wel, dat duurde niet lang voor ik wat algemene informatie had, op wikipedia. Maar daar zie ik dat ze niet meer bestaan als groep. (misschien individueel nog wel)
"Status : Final action and confrontations in 1993. Apparently officially disbanded on 20 April 1998."
Verklaring over het einde van de organisatie:
http://www.rafinfo.de/archiv/raf/raf-20-4-98.php
http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Army_Faction

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 24-07-2011 15:54]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2011 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rote Armee Fraction heeft toch heel wat aanslagen gepleegd, zijn volgens mij compleet opgedoekt door de Duitse politie


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-07-2011 16:17 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 16:14 schreef Jenje het volgende:
Rote Armee Fraction heeft toch heel wat aanslagen gepleegd, zijn volgens mij compleet opgedoekt door de Duitse politie



Die hebben zich zelf opgedoekt


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen