![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Grey heeft Katja/Birgit daar iig wel de tijd voor gegeven. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-07-2011 19:03] ![]() |
|
Wil Schuurman, gok ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Geen idee... ![]() |
|
Ach, grote bek -> newbie geldingsdrang ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Er werd hier wel gekankerd op joop, maar deze post vond ik best wel aangenaam om te lezen. Misschien omdat het overeenkomt met mijn gedachten, dat ik lees wat ik wil lezen. quote: http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/breivik_is_een_genie/ De titel is misschien bedoelt om zoveel mogelijk reacties uit te lokken, maar in zekere zin klopt het wel. Je moet effectief kunnen nadenken om zo'n aanslag voor te bereiden. Al is geniaal wat overdreven. Breivik heeft het beste voor met Europa, net zoals de meeste mensen. Jammer dat niet iedereen het eens is hoe Europa zou moeten zijn. *om te voorkomen dat mensen mij beschuldigen dat ik sympathie heb voor Breivik(en zijn acties): nee, dat heb ik niet.* ![]() |
|
Nou, ik vind het een verhaal 100% gebaseerd op aannames. Waarom denkt iedereen zo goed te weten hoe Breivik in elkaar steekt? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: idd ik word heel snel moe van dat soort priet praat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ik moest erg hard lachen om die briljante grap in het ban-topic inderdaad. Zéér origineel en zéér creatief. hahaha! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Omdat de meesten dat wil weten. Oke, het is misschien wat huis tuin en keuken psychologie. Verder gaat deze column vooral over mensen die hem wegzetten als een krankzinnige, deze column is een reactie daarop. ![]() |
|
quote: o ja? ![]() |
|
dat kunnen ze wel hoor, ze doen het alleen niet 't zijn allemaal asociale fukkers! signature ![]() |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Wilders, en ik ben geen fan van die man, draagt helemaal niets aan. Wilders luistert goed en roept wat het volk wil horen. Als dus iemand verantwoordelijk is voor de daden van Breivik is het, in mijn ogen althans, eerder de maatschappij als geheel dan Wilders. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ach, zo gauw er tegenwoordig maar ergens het woord 'rechts' in genoemd wordt is er een link naar Wilders. Het is alleen nog effe wachten tot de TomTom aangepast wordt en 'rechts' door 'Geert' wordt vervangen. Al levert dat ook weer bedenkelijke woordspelingen op: "Na 300 meter Geert afslaan." ![]() |
|
quote:Gezemel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Idd wat een onzin. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hey, die heb ik dan weer op maxi single ![]() [/offtopic] Black seeds of bunny! ![]() |
|
Varg heeft ook gereageerd op de aanslag van Breivik. http://www.burzum.org/eng/library/war_in_europe01.shtml Was te verwachten, dat het iets in deze strekking zou zijn. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
Of je leest even het topic door... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Breivik wil lagere strafeis AMSTERDAM - De advocaten van Anders Breivik willen bij de volgende rechtbankzitting verzachtende omstandigheden voor hun cliënt aanvoeren en daarmee een lagere strafeis bewerkstelligen. Volgens de Noorse krant VG willen Breiviks advocaten, Geir Lippestad en Vibeke Hein Bæra, tijdens het in april verwachte proces, bereiken dat de 32-jarige niet de in Noorwegen geldende maximumstraf van 21 jaar moet uitzitten. Het feit dat Breivik direct na zijn arrestatie zijn daden zou hebben toegegeven en zijn coöperatie met de Noorse justitie zullen als voornaamste argumenten worden opgevoerd, meldt VG. Bovendien zou de regeringswijk in Oslo dermate slecht beveiligd zijn, dat Breivik geen enkele moeite had met het plaatsen van de autobom voor het kantoor van minister-president Jens Stoltenberg, argumenteren de advocaten verder. Anders Breivik wordt ervan verdacht op 22 juli in Oslo en op het eiland Utoya 77 mensen te hebben vermoord. ![]() Wat is dat voor argument? ![]() |
|
quote: Oh, dat is heel normaal tegenwoordig; ik kon het stelen/vernielen, dus is het mijn schuld niet. Net zoals benzinedieven die een dodelijk ongeluk aan de politie wijten omdat zij de file gecreërd hadden. Of de al jaren bekende frustratie van huisbewoners als zij een inbreker mishandelen. Kortom: het is altijd de schuld van de mensen die niet a-sociaal zijn! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |