IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Satyricon, Khold en Mortiis! Vorige pagina | Volgende pagina
ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik was in Amsterdam aanwezig, maar ik was niet bijzonder gecharmeerd van het geheel. De 'nieuwe' Satyricon valt me wat tegen, de oude nummers waren als vanouds tof. Khold was aardig, niks bijzonders.
Al met al een leuke avond gehad hoor, dat zeker. Het publiek was wat rustig, though

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-02-2003 16:04 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:02 schreef ilyc het volgende:
Ik was in Amsterdam aanwezig, maar ik was niet bijzonder gecharmeerd van het geheel. De 'nieuwe' Satyricon valt me wat tegen, de oude nummers waren als vanouds tof. Khold was aardig, niks bijzonders.
Al met al een leuke avond gehad hoor, dat zeker. Het publiek was wat rustig, though
jij wordt gewoon geindoctrineerd door je zus

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-02-2003 16:04 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 februari 2003 15:28 schreef Demogorgon het volgende:
en neimand heeft mij gezien? ik heb trouwens ook maar 4 of 5 zmers gezien

wat had je aan?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 19-02-2003 16:05 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 19 februari 2003 16:04 schreef Claw het volgende:
wat had je aan?
leren rokje, girly

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:06 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:04 schreef Magistus het volgende:
jij wordt gewoon geindoctrineerd door je zus

Good taste runs in the family

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 19-02-2003 16:11]

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-02-2003 16:13 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 februari 2003 16:05 schreef Demogorgon het volgende:
leren rokje, girly

geloof niet dat ik je gezien heb dan ... jammer

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-02-2003 16:14 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:06 schreef ilyc het volgende:
Good taste runs in the family

Over smaak valt helaas met jullie wel te twisten

Maar ff on-topic
Was er Maandag in A'dam en me zeer vermaakt mag ik wel zeggen. Khold was op zich goed, alleen gewoon niet echt live-muziek van zichzelf of tenminste niet voor mij op dat moment. Dat loze deuntje was jammer maar Satyricon maakte een hoop goed. Jammer van dat witte shirtje maar goed, das ook neuken op dingen die er niet echt toe doen...

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-02-2003 16:16 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik was in A'dam, en als je in de pit gestaan hebt moet je me gezien hebben, want die was nogal klein.

Ik had een Impaled longsleeve om mijn middel geknoopt en een Immortal shirt aan.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-02-2003 16:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 februari 2003 16:16 schreef Mark het volgende:
Ik was in A'dam, en als je in de pit gestaan hebt moet je me gezien hebben, want die was nogal klein.

Dan ben ik idd vast wel een paar keer tegen je opgeknald hehe... kan me alleen geen shirts meer herinneren... ik had een Mactatus longsleeve aan trouwens...

Zenial

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:23 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Hmm, ik stond ook in de pit, beetje kleine gast, Marduk shirt en blauw/zwarte camobroek. Ik denk dat we met ons drieën de gehele pit wel gehad hebben overigens

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-02-2003 16:33 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:23 schreef ilyc het volgende:
Hmm, ik stond ook in de pit, beetje kleine gast, Marduk shirt en blauw/zwarte camobroek. Ik denk dat we met ons drieën de gehele pit wel gehad hebben overigens

Was idd weinig pit...maar ja, wat wil je, ik moest mijn vriendin vasthouden voor het geval dat ze nog een keer tegen de grond zou smakken

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:35 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:33 schreef Magistus het volgende:
Was idd weinig pit...maar ja, wat wil je, ik moest mijn vriendin vasthouden voor het geval dat ze nog een keer tegen de grond zou smakken

Ze was inderdaad niet helemaal nuchter meer (understatement ).

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-02-2003 16:36 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:35 schreef ilyc het volgende:

Ze was inderdaad niet helemaal nuchter meer (understatement ).

Dat was het niet eens maar het hielp wel

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:39 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:36 schreef Magistus het volgende:
Dat was het niet eens maar het hielp wel

Gehehe, was het weer eens de schuld van die bruten die onheil aan het trappen waren in de pit?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-02-2003 16:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:23 schreef ilyc het volgende:
Hmm, ik stond ook in de pit, beetje kleine gast, Marduk shirt en blauw/zwarte camobroek.

Ah ja, zwart lang haar? Ik was die gast met die domme poging tot goaty en korte stekels (zeg maar kaal )

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-02-2003 16:41 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:39 schreef Mark het volgende:
Ah ja, zwart lang haar? Ik was die gast met die domme poging tot goaty en korte stekels (zeg maar kaal )

Wel zwart haar, niet echt lang though. En volgens mij weet ik al wie je bent

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 19-02-2003 16:42 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 16:39 schreef ilyc het volgende:
Gehehe, was het weer eens de schuld van die bruten die onheil aan het trappen waren in de pit?
Nee, viel spontaan uit zichzelf om

hammer
Usericon van hammer
Posted 19-02-2003 16:44 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

wazz gister in hengelo...,
ik ken niet echt veel van satyricon, en khold kende ik helemaal niet!!

maar damn wat waren beide bands goed!!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-02-2003 17:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nog een paar uurtjes en dan is het zover...IK GA SATYRICON VOOR HET EERST LIVE ZIEN!!! Damn, wat heb ik er zin in! Ik hoop dat ze Hvite Krists Dod ook spelen.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-02-2003 17:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Wil je de tracklist? En de "improvisatie" teksten van Satyr?

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 19-02-2003 19:48 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

Hebben ze bij jullie ook 'Fuel for Hatred' ingezet met Black metal van Venom?

Goddamnit, dit is dus sharteel..

[Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 19-02-2003 19:49]

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-02-2003 19:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Jep dat deden ze ja

En hebben ze bij jullie ook een gratis t-shirt weggegeven aan een gast in een rolstoel omdat ie in de pit stond?

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 20-02-2003 9:59 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

ja was inderdaad fijn in hengelo!
khold en satyricon waren beide erg goed op dreef! alleen jammer dat satyricon niet meer spul van rebel speelde.

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 20-02-2003 15:16 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Gister naar Satyricon in vera geweest.
Geweldig gezellig en ook bijzonder stoer ende troe. Die jongens weten wel van een goed potje raggen. Khold vond ik erg tof. Al waren daar de meningen nogal over verdeeld. Er was veel volk op afgekomen en er werd er lustig op losgebeukt in de pit

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-02-2003 19:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep, ik was er ook. Ik vond Khold wel een lekker voorafje. Lekkere stampende riffs met norske sang. Satyricon was fantastisch! Ze begonnen met een oudje: NIGHT OF THE TRIUMPHATOR!! Toen ze met Hvite Krists Dod begonnen, ben ik hard de pit ingerend. Wat een nummer! Helaas hebben ze niet meer van The Shadowthrone gespeeld. Meer hoogtepunten: Mother North, Havoc Vulture, Mental Mercury, Forhekset en Angstridden. Kleine dieptepunt (persoonlijk): Possessed (inclusief de Metallica-Jump in the fire-"riff-off". Maar dat vind ik dan ook het zwakste Satyricon nummer ooit. Weet iemand trouwens wie de gastmuzikanten waren (2 gitaristen, 1 bassist en 1 toetsenist)?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com