|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jij wordt gewoon geindoctrineerd door je zus |
|
quote: wat had je aan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:leren rokje, girly |
|
quote: Good taste runs in the family [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 19-02-2003 16:11] |
|
quote: geloof niet dat ik je gezien heb dan ... jammer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Over smaak valt helaas met jullie wel te twisten Maar ff on-topic Was er Maandag in A'dam en me zeer vermaakt mag ik wel zeggen. Khold was op zich goed, alleen gewoon niet echt live-muziek van zichzelf of tenminste niet voor mij op dat moment. Dat loze deuntje was jammer maar Satyricon maakte een hoop goed. Jammer van dat witte shirtje maar goed, das ook neuken op dingen die er niet echt toe doen... |
|
Ik was in A'dam, en als je in de pit gestaan hebt moet je me gezien hebben, want die was nogal klein. Ik had een Impaled longsleeve om mijn middel geknoopt en een Immortal shirt aan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dan ben ik idd vast wel een paar keer tegen je opgeknald hehe... kan me alleen geen shirts meer herinneren... ik had een Mactatus longsleeve aan trouwens... Zenial |
|
Hmm, ik stond ook in de pit, beetje kleine gast, Marduk shirt en blauw/zwarte camobroek. Ik denk dat we met ons drieën de gehele pit wel gehad hebben overigens |
|
quote: Was idd weinig pit...maar ja, wat wil je, ik moest mijn vriendin vasthouden voor het geval dat ze nog een keer tegen de grond zou smakken |
|
quote: Ze was inderdaad niet helemaal nuchter meer (understatement ). |
|
quote: Dat was het niet eens maar het hielp wel |
|
quote: Gehehe, was het weer eens de schuld van die bruten die onheil aan het trappen waren in de pit? |
|
quote: Ah ja, zwart lang haar? Ik was die gast met die domme poging tot goaty en korte stekels (zeg maar kaal ) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Wel zwart haar, niet echt lang though. En volgens mij weet ik al wie je bent |
|
quote:Nee, viel spontaan uit zichzelf om |
|
wazz gister in hengelo..., ik ken niet echt veel van satyricon, en khold kende ik helemaal niet!! maar damn wat waren beide bands goed!!! |
|
Nog een paar uurtjes en dan is het zover...IK GA SATYRICON VOOR HET EERST LIVE ZIEN!!! Damn, wat heb ik er zin in! Ik hoop dat ze Hvite Krists Dod ook spelen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wil je de tracklist? En de "improvisatie" teksten van Satyr? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hebben ze bij jullie ook 'Fuel for Hatred' ingezet met Black metal van Venom? Goddamnit, dit is dus sharteel.. [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 19-02-2003 19:49] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Jep dat deden ze ja En hebben ze bij jullie ook een gratis t-shirt weggegeven aan een gast in een rolstoel omdat ie in de pit stond? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ja was inderdaad fijn in hengelo! khold en satyricon waren beide erg goed op dreef! alleen jammer dat satyricon niet meer spul van rebel speelde. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Gister naar Satyricon in vera geweest. Geweldig gezellig en ook bijzonder stoer ende troe. Die jongens weten wel van een goed potje raggen. Khold vond ik erg tof. Al waren daar de meningen nogal over verdeeld. Er was veel volk op afgekomen en er werd er lustig op losgebeukt in de pit |
|
Yep, ik was er ook. Ik vond Khold wel een lekker voorafje. Lekkere stampende riffs met norske sang. Satyricon was fantastisch! Ze begonnen met een oudje: NIGHT OF THE TRIUMPHATOR!! Toen ze met Hvite Krists Dod begonnen, ben ik hard de pit ingerend. Wat een nummer! Helaas hebben ze niet meer van The Shadowthrone gespeeld. Meer hoogtepunten: Mother North, Havoc Vulture, Mental Mercury, Forhekset en Angstridden. Kleine dieptepunt (persoonlijk): Possessed (inclusief de Metallica-Jump in the fire-"riff-off". Maar dat vind ik dan ook het zwakste Satyricon nummer ooit. Weet iemand trouwens wie de gastmuzikanten waren (2 gitaristen, 1 bassist en 1 toetsenist)? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |