|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja precies. Ik had alleen live zijn neus wel eens willen aanschouwen, maar jah... Zenial |
|
quote: Hmmm...Onze gitarist heeft kaartjes voor ons allen weten te bemachtigen Volgens mij wel in de voorverkoop! |
|
Er is zeer zeker een voorverkoop, namelijk aan de kassa van de Groene Engel. Daar kun je je kaartjes kopen. Heb mijne ook al meer dan een week in huis. Op je knie en pijp voor genade! |
|
En ze hebben een reserveerlijn! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook dat ja! En tegenwoordig kun je ook via de email reserveren, maar dan moet je het geld overmaken en krijg je de kaartjes thuis gestuurd. Het geld moet dan een week van te voren binnen zijn bij hun. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vanavond |
|
15 feb groene egel, Oss JuronymouS Filthgrinderr Moordlustige Hamster RaNK Grimnir Thyran Schedeltrapper 16 feb biebob, Vosselaar Hub de gallier Gunman Mortanius Sharteel Asherah 17 feb melkweg, Amsterdam Y Draig Goch ilyc Markam elessar Zenial Magistus Mark 18 feb metropool, Hengelo witch Mörke Impaled Succubus XnegativeX (waarschijnlijk) Vlkodlak Fedaykin Hirogen Vampire_girl 19 feb vera, Groningen Rectum Lobotomy Schaffelaer Heads I win, tails you lose |
|
Ben er ook in Oss Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
15 feb groene egel, Oss JuronymouS Filthgrinderr Moordlustige Hamster RaNK Grimnir Thyran Schedeltrapper 16 feb biebob, Vosselaar Hub de gallier Gunman Mortanius Sharteel Asherah 17 feb melkweg, Amsterdam Y Draig Goch ilyc Markam elessar Zenial Magistus Mark 18 feb metropool, Hengelo witch Mörke Impaled Succubus XnegativeX (waarschijnlijk) Vlkodlak Fedaykin Claw Hirogen Vampire_girl 19 feb vera, Groningen Rectum Lobotomy Schaffelaer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
HEBGELO TERROR! Signeersessie dus! Dit slaat nergens op. |
|
Hey Morke, kun je die gasten daar even vasthouden tot ongeveer 16.30 uur? Dan kom ik ook nog even langs vanuit mijn werk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Khold speelde wederom lekkere old-school blackmetal.Geweldige band Helaas wat kort trouwens. Satyricon speelde bijna anderhalf uur en ook dit optreden was geweldig.Muzikaal bijna perfect gebracht met een goede lichtshow(zal wel niet blackmetal genoeg zijn voor de meesten ).Het enige dat klote was was de lange wachttijd voor het optreden.Bijna drie kwartier irritant zweverige keyboard sounds Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gisteren in Oss geweest! Was waanzinnig. Had op de site van Sauron al zien staan dat Khold ook gewoon in Oss zou staan, maar wist het niet zeker (stond niet op de site van De Groene Engel), maar zodra de zaal open ging, werd duidelijk dat Khold inderdaad zou spelen in Oss, dus dat was een mooie verrassing. Even bij de merchandise gekeken, maar wat een idiote prijzen!!! T-shirts van 20 euro, hoods voor 35 euro, Satyricon cd's voor 20 euro en Khold cd's voor 16 euro. Alleen de Sauron merch. was een beetje normaal geprijsd (hun nieuwe voor 13 euro). Er werd lekkere muziek gedraaid en het was niet overdreven druk. Mooi zaaltje trouwens, was er nog niet eerder in de zaal geweest. Opener Sauron trapte gelijk lekker af, met een flinke bak herrie. Jammer dat de gitaar van de lead zanger er even mee uitscheed, maar eerlijk gezegd kwam dat het geluid wel ten goede. Het wilde allemaal nog wel eens in een brij verzanden. Vervolgens was het de beurt aan Khold, wat ziet die gast er bizar uit. Ze speelden erg goed. Vind het nog steeds een goede band, met een origineel geluid. Jammer dat de rest van de zaal matig reageerde, want het klonk allemaal prima en ze deden hun best om wel een goede reactie te krijgen. En dan is het wachten op Satyricon. Al snel wordt de muziek die tussendoor wordt gedraaid af gezet en begint er een beetje een ambient achtig intro. Dit duurt en het duurt maar, dus het publiek begint een beetje onrustig te worden. Gedurende dit alles hangt er een wit doek voor het podium, wat ook wel apart is. Het intro blijft maar voortgaan en eerst denk ik dat ze net zo goed Mortiis nog even hadden kunnen laten spelen (zo klinkt het tenslotte ook een beetje). Vervolgens begin ik te denken dat ze een grap uithalen en dat ze straks op het podium verschijnen, bedankt zeggen en er vervolgens weer vandoor gaan. Maar gelukkig, het lange wachten wordt beloond, want ze spelen toch echt wel, en hoe. Het geluid is goed (maar een tikkeltje aan de harde kant) en ze spelen erg goed. Er wordt nog meegedeeld dat ze eerder vanavond in Noorwegen een award hebben gewonnen voor Volcano, dat is het beste metalalbum van het jaar 2002 geworden. Misschien dat ze mede hierdoor zo goed speelden. Ze gaven zich echt en ze speelden erg strak. 1 van de gitaristen had heel even een probleem met een gitaar en kreeg toen zijn tweede niet aan de praat, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat overigens nog wel apart was, was dat ze na een paar nummertjes het podium alweer verlieten en dat ze daarna weer terug kwamen en gewoon gelijk verder speelden. Het publiek genoot, de band genoot en "where the fuck is Oss?" Op je knie en pijp voor genade! |
|
Suaron klonk wel goed, verder niet veel over te vertellen. Khold vond ik ook rg goed Toen dat lange wachten op Satyricon..ppfff...wat duurde dat lang....maar het was wel het wachten waard Jammer genoeg moest ik eerder weg om de laatste trein te halen Gelukkig nog wel Repined Bastard nation gezien waarbij ik snel naar voren ging Kan iemand vertellen wat er na Supersonic Journey nog allemaal kwam? dat heb ik namelijk jammer genoeg gemist |
|
quote: Weet niet meer precies meer wat er kwam na supersonic journey, maar volgens mij speelden ze verder nog: Dominions, Havoc Vulture, Black Lava en de toegift was Mother North. Weet niet hoe laat je bent vertrokken, maar wij vertrokken direct na de toegift en stonden om 01.00 uur buiten. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: 0.10 of zo...klote dat ik de trein moest halen Maar volgens mij stond ik naast jou dat jongetje met haren tot oren en brilletje op en Dimmu Borgir shirt aan |
|
quote: Was dat niet Mortiis de speelde? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Even mezelf erbij zetten 8) 17 feb melkweg, Amsterdam Y Draig Goch ilyc Markam elessar Zenial Magistus Mark 18 feb metropool, Hengelo witch Mörke Impaled Succubus XnegativeX (waarschijnlijk) Vlkodlak Fedaykin Claw Hirogen Vampire_girl 19 feb vera, Groningen Rectum Lobotomy Schaffelaer Pil NP: Khold - Phantom For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
huuuuuuuuuuuu, nog 2 nachtjes slapen jawel the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
17 feb melkweg, Amsterdam Y Draig Goch ilyc Markam elessar Zenial Magistus Mark 18 feb metropool, Hengelo witch Mörke Impaled Succubus XnegativeX (waarschijnlijk) Vlkodlak Fedaykin Claw Hirogen Vampire_girl "hallo ik ben RRRRRYN" 19 feb vera, Groningen Rectum Lobotomy Schaffelaer Pil the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
18 feb metropool, Hengelo witch Mörke Impaled Succubus XnegativeX (waarschijnlijk) Vlkodlak Fedaykin Claw Hirogen Vampire_girl "hallo ik ben RRRRRYN" humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
16 feb biebob, Vosselaar Hub de gallier Gunman Mortanius Sharteel Asherah Ik ben zieeeek Te ziek on nog naar Vosselaar en terug te rijden... ik mis ginder echt iets denk ik. |
|
quote: Volgens mij niet! Geloof niet dat ik een Dimmu-shirt heb gezien. Ik heb hele avond achter in de zaal gestaan, aan de kant van de (veel te dure) merchandise. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Lang keyboardintro? Hmz hoop dat ze dat vanavond niet doen, maar zal vast wel. Ben iig benieuwd. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |