|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er helemaal klaar voor! Ik heb me net in mijn Arcturus shirt gehezen en wordt over een uurtje opgehaald. Vanmiddag kwam ik Morke en Witch (al weer nuchter meid?) nog tegen die blijkbaar net van de Satyricon handtekeningen actie terugkwamen. TOT ZO!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vond het zeer heerschen in de Melkweg, en het was ook drukker dan ik verwacht had. Alleen jammer idd dat er zo weinig oude nummers gespeeld werden. Mother North op het einde maakte wel wat goed, maar had wel meer Shadowthrone willen horen! |
|
Meer Dark Medieval Times godver! Alleen de intro van "Walk the path of sorrow" is nie genoeg! Zenial |
|
quote: Zo te horen hebben ze dat dus overal gedaan!! Dat viel me toch wel tegen van ze.. Ik heb de beste nummers niet eens meer kunnen horen (omdat om half 1 de trein dus al terug reed).. |
|
quote:mijn rede dus ook. |
|
Hirogen en ik (en nog 2 niet ZM-ers) zijn gisteravond naar Metropool geweest. Eerst moesten we een kwartier vernikkelen in de kou, omdat Metropool weer aan het kutten was dat er maar 5 personen per keer naar binnen mochten. Khold klinkt wel goed, maar vond ik behoorlijk eentonig. Het leek net of ze één lang nummer aan het spelen waren met hier en daar een ingelaste pauze. Satyricon daarentegen speelde echt retestrak! Jammer dat het zo snel voorbij was. the only pleasure is pain |
|
Ik ga ter compensatie van Satyricon zondag dan maar Blood Red Throne zien ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 19-02-2003 12:00] |
|
zucht net wakker, beetje zere nek en beetje zeer hoofd, maar het was wel gezellig gister! optreden was beter als in oSS.,.. aan gezien de zanger nu niet ladderzat was |
|
Hehe mijn nek doet ook nog steeds pijn van maandag... argh Zenial |
|
Die 3 kwartier keyboards waren in Hengelo beter dan steeds maar weer dat Slayer En Khold was tof; niet super-interessant maar speelden prima, en die zanger zag er tof uit Satyricon, prima band. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik denk dat diegenen die Khold live niet tof vonden er op cd ook niks aan spelen. Misschien bevalt hun muziekstijl je niet, maar ze speelden echt goed! Zenial |
|
Khold was geweldig! Die gasten weten een heerlijk grimmige sfeer neer te zetten. En Satyricon was nog beter! Fuck wat waren die gasten goed. Dat keyboard intro was idd kut, maar ach. 2 van mijn favourite nummers kwamen nog voorbij zeilen. Ik miste alleen Black lava. Al met al een heerlijk optreden. Tip: Als je in de pit staat terwijl de stroboscoop aan staat, dan zijn de vuisten eerder bij je gezicht dan je verwacht. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het was gister vet, alhoewel ik van beide bands weinig nummers ken(de). De keyboard intro duurde bij ons maar een half uur... En wat een lomp drumstel had die drummer van Satyricon. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Hmmm, vraag me af hoeveel ZM-ers ik in vredesnaam gemist heb gisteren. Ik heb alleen Morke, Witch, Hirogen en Vampire_girl gezien. Wie heb ik over het hoofd gezien? En hoe zien jullie er dan uit? Ik liep rond met het "Rise Fall" shirt van Arcturus. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb wel Morke een paar keer zien rondhuppelen. Ik had zelf een Burzum - Aske shirt aan (zegt op zich nog weinig....) Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Fluisterwoud shirt hier ... en ik heb zelf ook alleen Morke gezien (en gehoord even ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
en neimand heeft mij gezien? ik heb trouwens ook maar 4 of 5 zmers gezien |
|
Hmpf, volgende keer toch maar weer een meeting organiseren want we lopen elkaar mis zo. Of gewoon ZM naambordjes introduceren I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
jah maar ik heb wel foto op zm staan dus je zou me moeten kunnen herkennen..... ga echt niet met gay naam bordje lopen |
|
Ik heb in a'dam helemaal geen ZM'ers gezien! Zenial |
|
quote: Naambordjes gay??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:jah als er zm op staat wel he |
|
Das wel weer waar. Naambordjes zijn gruwelijk true totdat er ZM op staat. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:zie je jij begrijpt het! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |