|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
AAAaaargh!!! Wat was ik daar weer aan toe zeg! Een ouderwetse stevige pot BLACK en dan nog wel van een topband als Satyricon! De rillingen liepen over m'n rug. Khold mag natuurlijk niet vergeten genoemd te worden. Hoewel ik de podiumpresentatie niet bepaald geweldig vond en de zang nogal zwak, zat er op z'n tijd een heerlijke 'groove' in. Hulde! Alle lof gaat uiteraard naar Satyricon. MAN! Die Frost is niet van deze aarde, wat een drumwerk! Voor de rest was het gewoon geweldig. Retestrak gespeeld, prachtige podiumpresentatie, supersfeer. Wat wil een mens nog meer? Het zal nog lastig worden dit jaar, om dit te overtreffen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: is Oss ook.. ik ging toen net pissen, toen ik terug kwam herkende ik geen Venom meer en was ik echt effe de kluts kwijt.. |
|
Het was zeer gaaf . De nekpijn is vandaag pas echt weg (en ik ben dinsdag heen geweest). Jammer dat er helaas maar weinig oude nummers werden gespeeld en dat Khold maar zo kort speelde. |
|
Was inderdaad errug heerschend. Persoonlijk kon Khold mij niet echt boeien, maar ja, Satyricon maakte weer een hoop goed Nog wel wat last van m'n nekspieren NP: Domine - For Evermore For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Fucking stroboscoop... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
is toch een vet kunstzinnige foto |
|
Whoa!! Die foto is Evil! Hahaha Zenial |
|
Heb je nog foto's?? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: er staat er toch een Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Khold vond ik nogal saai en de schmink (Bovenste helft van het hoofd wit en de rest zwart) ridicuul, ik kon ze niet serieus nemen. Satyricon vond ik (ondanks de schmink van enkele leden) heerschen! Geweldige strakke band met lekkere en aggressieve ritmes! En het was in Vera niet al te druk zodat je niet je kop niet kunt bewegen zonder iemand anders te raken, en dat vond ik ook wel fijn. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Deze foto is gemaakt tijdens de signeersessie in de Popeye die middag. Ik sta achteraan samen met CHRIS en voorop staat Witch... de foto is geschoten door Mörke, die door het feit dat hij belast was met het maken van deze \"klassieker\" niet aanwezig kon zijn met karakteristieke kop... helaas [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 09-03-2003 16:53] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Het interview dat ik de dag van het optreden in Vosselaar met Satyr deed staat nu online op www.mindview.be Go check it out!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |