|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
tourdatum van de baroeg is verplaats naar 03/01/2003 maar verder weet ik helemaal niets over de tour.. wie heeft er wat info? |
|
ik wou al zeggen, deze tour ging toch niet door? tenminste dat hoorde ik een maandje geleden of zo |
|
GVD! Deze line-up zou ook naar vera, groningen... om d'een of d'andere reden is dat afgelast. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Satyricon website: We were hoping to tour the rest of Europe at the end of this year, but it has been moved to the end of January/beginning of February. We wanted to do the tour this year, but it proved itself impossible as the booking agent in charge was not capable of setting up a proper tour that was acceptable to the band, record company and tour manager. This new tour over the new year will be a MUCH better one for the benefit of our fans, record company and Satyricon. Dates will be published as they come in. |
|
Als ik me niet vergis was het nu op 17 of 27 Februari 2003 in de Baroeg... |
|
NL Oss - Groene Engel 15.2.2003 NL Amsterdam - Melkweg 17.2.2003 NL Hengelo - Metropool 18.2.2003 NL Groeninge - Vera 19.2.2003 |
|
nie een in de buurt!!! |
|
hmz, hengelo, even kijken of ik tegen die tijd weer eens de auto van mn ma kan lenen en voor de verandering niet al bij apeldoorn kats de verkeerde kant op rij zoals bij taake Je moeder. |
|
quote: Sjezus zeg, wat een gehuchten allemaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ja Amsterdam wat een gehucht |
|
quote: Amsterdam valt, omdat het gewoon de grootste kutstad van Nederland is ook in de categorie gehuchten. Verder is het ook nog eens veel te ver voor mij. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Amsterdam valt qua metal-optredens echt wel onder de gehuchten! Wat voor boeiends komt daar nou ooit? Zenial |
|
Heeeeeeeeeey,dat word 3 keer Satyricon,Khold en Mortiis Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gloeiende gloeiende!!! Waar is Baroeg gebleven? 1 maart was het toch??? |
|
Ze wilden Baroeg afschepen met een doordeweekse dag. Dat is op zich niet erg, maar wel als de bands evenveel geld vragen als in het weekend. Het was niet rendabel. |
|
Maar waar moeten we nou heen dan? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Met zijn allen naar Amsterdam Hmmm, nee geen Satyricon voor mij dit keer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik zal erbij zijn in a'dam! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Oss: - JuronymouS Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Gotfer de gotfer!!! |
|
quote: Een fucking maandag, wie verzint zoiets |
|
Is het trouwens rond die tijd niet voorjaarsvakantie ofzo (voor diegenen die nog naar school gaan dan ...) |
|
In februari? Ik denk dat ik die dinsdag maar gewoon vrijneem. |
|
quote: Volgens mij begon die juist aan het eind van Februari/begin maart... Maar er is niets mis met een dinsdagje 'ziek' zijn We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |