|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Demonic Possession! Vooral dan de nummers: Demoner av Satans Rike en Bloodshedding Horror! Je kan me de bout hachelen! |
|
Isvind is trouwens ook weer begonnen met opnemen van nieuwe nummers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hm, 13-in-een-dozijn, ik kan er niets bijzonders in ontdekken... Saai en voorspelbaar. Dolf Brouwers - another dead hero |
|
quote: jammer ik ken alleen sodomising the lamb, best grappig, maar niet meer. |
|
Wat is dat toch.... ALLE blackmetal klinkt hetzelfde, dat weten jullie zelf ook wel... ik ga lekker op Tsjuder Dit slaat nergens op. |
|
quote: ? 11.45: restate my assumptions |
|
meteen alles gaan downloaden omdat de rest het leuk vind. |
|
quote: Wat lul jij nou? Dus omdat ik wat titels vraag luister ik het meteen omdat de rest het leuk vind? [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 11-01-2003 17:06] 11.45: restate my assumptions |
|
Je moeder. |
|
quote:Idd. Het heerscht verdomme! |
|
Erg goede band!!! heb dan ook alle releases ,exclusief de demo tape! en 2 shirts. |
|
die 7" heerst Je moeder. |
|
throne of the goat pic ep |
|
Heb de picture ep maar ook de eerste persing op gewoon vinyl Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb niets meer van deze gasten, sinds ik die ep met Hub geruild heb. Vond de band toch niet zo geweldig, behalve misschien Demonic Posession.. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 27-05-2003 20:17] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Niet echt boeiend |
|
ik was eerst wel onder de indruk van Kill for Satan, het begint me nu alleen een beetje te vervelen... misscien Demonic Possesion een keer proberen.. |
|
Zie anders een review hier... http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=1526 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
'Desert Northern Hell' is een vette plaat. Ik kende alleen 'Kill For Satan' van deze band en die plaat vond en vind ik net zo goed als z'n titel. Maar die nieuwe is andere koek (geen idee hoe hij is in vergelijking met 'Demonic Possession'). Erg vuige muziek, dat knalt er behoorlijk hard in. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind Demonic Possesion hun beste cd. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: |
|
Heb net het album desert northern hell binnen. . . . . . . . . . ? |
|
hmm nog steeds spijt dat ik die singles toen allemaal verkocht heb... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |