|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt mail! |
|
2 maart toch in Roeselare he? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: |
|
Tof, ik kom wel af denk ik! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +1 Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
De uiteindelijke poster! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuw nummer |
|
Ik verheug me wel op dit nieuwe album. http://www.terrorizer.com/news/tsjuder-premiere-new-track-djevelens-mesterverk |
|
quote: Klinkt goed! |
|
|
|
Nieuwe album. http://decibelmagazine.com/blog/2015/9/14/tsjuders-antiliv-takes-satanic-black-metal-to-new-extreme |
|
Volgens Aardschok hebben ze "In the shadow of the horns" van Darkthrone geript en het is geen cover. Ja, da hoort écht nie hein. En nu gaan we vegen |
|
quote:Ze hebben een riff geleend, valt wel mee dan toch? Het zijn geen Clandestine Blaze praktijken. Album is ok verder, helaas niet super. |
|
Kwartjes volk hier, lekker kraken op Tsjuder, alleen maar negatief. Blijf dan vooral Chelsea Wolfe luisteren en blijf hier van af. |
|
Do i look like someone who cares what PetronellaISman thinks? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Tsjuder Kill for SATAN maybe? |
|
13 in een dozijn band met kleuterklasteksten. Jaarlijst materiaal voor de truie helden. Hafgufa |
|
Af en toe wel eens lekker. Topicstarter is wel een wannabe heaumeaux zeg. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: 13 in dozijn, nou dan weet je het goed. Kom jij mij even vertellen untrue kleuter. Maar wie heeft bij rechte eind jij of jij? [Dit bericht is gewijzigd door PetronellaISman op 30-12-2019 17:45] |
|
De studioalbums vind ik niet allemaal even sterk, maar dit staat wel als een huis! Vox Clamatis in Deserto |
|
Alles beter dan deze: Weinig mis met het geluid, maar dat camerawerk + "effecten" zijn lastig vergeefbaar. De linkerarm van de drummer... Ziet er erg oncomfortabel uit. [Dit bericht is gewijzigd door Herfsthoofd666 op 03-04-2022 14:52] We zijn klaar |
|
Ik vind het vooral heel grappig dat ik drummer herken als zijnde de drummer van Gothminister. edit: Het is 'm ook echt edit 2: Bij de Dark Easter link [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 04-04-2022 15:03] Hafgufa |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |