|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hang ff wat rond op Metal-Archives en kom het volgende tegen: quote: .... quote: Ze hebben dus 1 EP uit genaamd I am God [2007]. Kent iemand het? |
|
Ik ken het niet, maar ik kan ook niet zeggen dat ik sta te springen het te beluisteren. Ik heb behoorlijk wat van Tsjuder (sowieso de drie albums), en dat werd toch ook gestaag minder, al stonden de albums altijd wel als een huis. |
|
Zo omschrijf je Tsjuder het beste. Niks bijzonders, wel gewoon lekker. |
|
quote: Ja. Het heeft wel wat weg van Tsjuder qua riffs (en het stemgeluid van Nag natuurlijk) maar dan wat primitiever/simpeler. Hier staat een track: http://www.myspace.com/krypt666 don't mistake lack of talent for genius |
|
Het is jammer dat ze uit elkaar zijn. Ik heb Desert Northern Hell hier liggen en hij heeft heel wat rondjes in m'n CD-speler gemaakt. |
|
Die van mij dan weer niet. Demonic Posession en Kill for Satan (dat waren ze toch?) hebben redelijk wat rondgehobbeld op de platenspelort, die laatste toch een stuk minder. |
|
Ik las ook net dat ze uit elkaar zijn, wel jammer, al ken ik alleen hun nieuwste cd, die ik best gaaf vind.. |
|
Dan moet je snel die andere twee aanschaffen, die zijn namelijk nog veel vetter. Overigens heb ik ook nog een Throne of the Goat PicEP liggen, die heb ik toch ook wel met enige regelmaat geluisterd. Gaaf ding is dat, opnames uit '97. |
|
Demonic possession is imo veruit de beste plaat van Tsjuder... Vind het wel jammer dat ze uit elkaar zijn, want hoewel die desert northern hell toch een pak minder 'demonisch' was (iets thrashier imo, wat op zich niet slecht is natuurlijk), was het toch nog steeds een plaat die met kop en schouders uitstak boven heel wat middelmatige releases in het (snelle) black wereldje... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
En toen was er dus Krypt. |
|
quote: nja, ken ik dus nog niet... Ligt die wat in de lijn van vroegere Tsjuder of oudere? Of überhaupt niks te maken met Tsjuder (muziekgewijs dan)? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Effe lezen. |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/8593/Krypt-I-Am-God.html When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het nummer Ghoul blijft toch een favoriet van me. |
|
+1; geweldig nummer inderdaad! Denk dat ik zo hun DVD, Norwegian Apocalyspe, er maar eens indruk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ze zijn terug bij elkaar dus, aangezien ze op Wacken '11 staan en er volgens de site van Wacken ook een nieuw album komt. Hopelijk doen ze nog wat andere zomerfestivals Faustian Spirit of the Earth |
|
Lekkere band, maar ook zeker niet meer dan dat. Ik ga zelf hard op Demonic Possession en Kill for Satan. Die laatste heb ik ook maar vind ik wat minder. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat ze uitgerekend een carnavalesque festival als Wacken uit hebben gekozen De integriteit is alvast overboord gegooid blijkbaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Lijkt me toch heel kort door de bocht, zo kan je honderden bands in vraag gaan stellen als je die redenering volgt. Faustian Spirit of the Earth |
|
Tsjuder wou voorheen nooit echt grote shows doen dacht ik... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Omdat ze misschien nooit gevraagd werden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mouth of Madness. |
|
quote: Ik dacht altijd dat ze een afkeer hadden van commercieel succes... Wellicht was ik dan toch wat kort door de bocht Even terzijde, wat was destijds in 2006 de reden voor Tsjuder om ermee te kappen? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |