|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze gisteren live gezien, goede band. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Tja wat kan ik zeggen. Heersch gewoon kga ze woensdag live aanschouwen met Carpathian Forest, dus ff kijken wat ze er live van bakken |
|
quote: Dan moet je toch snel Desert Northern Hell eens gaan luisteren. Godverdomme wat pot beukende kwaadaardige black. Zitten ook een aantal gave solo's in, o.a. in het nummer Sacrifice. |
|
Godver, wat is dit gaaf. Origineel is het allemaal niet, maar zeer goed uitgevoerd. Deze plaat had eigenlijk hoog in mijn jaarlijst van 2004 moeten staan. En jullie hebben allemaal schijt in den oren |
|
quote:En jij trekt je gewoon af op alles wat jou aan die geile Fenris doet denken. Nee Desert Northen Hell is best een gave plaat. Het nummer Sacrifice ( Bathory cover) is zeker tof gedaan maar over het algemeen genomen is deze plaat voor mij toch net iets te Darkthronisch. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik heb ze paar daagjes lien nog even in schaaf gezien... was redelijk rete fucking strak... en die drummer ook!! (van de speed dan.. maja.. wie klaagt als ie het zo goed ), waren in mijn ogen beter als carpathian forest.... slappe vertoning.... beetje een parodie opsich zelf... en dan steeds die piemelflashen... gadsamme... kom nie voor die gast sien lul die fucking flightcases heen en weer sjouwen maja... de rest vont leuk.. ik vont muzikaal knudde... in vergelijking met tsjuder. hoe trouwens nie eens van black... maar speel nu plotseling wel allemaal vage black licks... vaag... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik snap er geen kanker van! Jezus, zeg. |
|
quote: Bij deze herzie ik mijn mening. Dat laatste album is strak. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Begrijpelijk Nederlands praten/typen is niet je sterkste kant hè Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waarmee de stelling dat: 'indien je een aap lang genoeg op een keyboard laat rammen, komt er op den duur iets wat op menselijk taal lijkt uit' bewezen is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
joh, ik moet toch maar eens wat minder snel (lees: haastig.) typen, mijn excuses. en dan die ook nog eens die verfriezingen die er steeds weer insluipen... zal er eens op letten en bytheway, quote: hou toch alstublieft uw kannis!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Doe jezelf en ons een lol en integreer volgende keer voordat je hier een post typt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Mij doet Tsjuder niet bepaald aan Darkthrone denken. Het is Black Metal ja, maar als je het zo ziet kun je alles met Darkthrone vergelijken. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik vind Tsjuder idd. ook niet veel van Darkthrone weghebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:kanus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: kanis |
|
is het werkelijk? hmmm, in de schoolboeken stond toch mijn versie maargoed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ach, zolang het punt maar overkomt. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik hoor in het nummer Unholy Paragon toch ook wel veel metallica stukjes, maar zolang ze het niet verneuken hoor je mij niet klagen. . . . . . . . . . ? |
|
quote: ja man, vooral die vette blastbeat tegen het einde --> metallica 'stukjes', waar dan? |
|
Bijna aan het eind van het nummer hoor je toch wel duidelijk een stuk van "one" . . . . . . . . . ? |
|
Ik krijg een punthoofd! Wil: -Demonic Possesion -Kill for Satan -Desert Northern Hell Maar overal waar ik met m'n winkelwagentje uitcheck, vragen ze met welke creditkaart ik wil dokken! Hilfe! |
|
quote: http://www.abnamro.nl/nl/particulier/betalen/credit_card/aanvragen.html Alsjeblieft Zenial |
|
Hehehehe. Poephoofd. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |