|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Idem! |
|
Nee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zeker wel! moker band! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
gaye kut band. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind dit maar een extreem overbodige 'dertien-in-een-dozijn'-band. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Dat is al die norsecore zo'n beetje. Wil je muilperen? |
|
Nieuw nummer The Daemon Throne |
|
Niet slecht, maar het mag van mij best nog wat furieuzer. Faustian Spirit of the Earth |
|
jup! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Achja, dit is maar één nummer dus ben benieuwd wat de hele plaat te bieden heeft. |
|
quote: Zeker Faustian Spirit of the Earth |
|
Stukje vanaf 1:50 ken ik ergens van, qua gitaar. |
|
nieuwe is best ok, beetje rommelig, erg traditioneel. mist scherpte toch degelijk signature |
|
Maar de vraag is.... staan er nrs als helvete of unholy paragon op? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Tsjuder zal, met Endezzma als support 3 exclusieve clubshows doen ter voorbereiding op een jaar vol festivals. Beschikbare data 1 t/m 3 maart. Voor meer info/interesse mail naar marcelbanziger AT hotmail.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: De conclusie achteraf is: neen. Prima plaat, maar haalt het bijlange niet bij Desert Northern Hell. Faustian Spirit of the Earth |
|
Vrijdag 2 maart nog beschikbaar voor de enige Nederlandse clubshow van Tsjuder in 2012!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Meh.... kwam er ook niet doorheen sowiso. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik vind hem wel snoeihard rossen. Maar daarbij moet ik wle zeggen dat ik een zwaar liefhebber ben van de Tsjuud. Gelegenheids Satanist |
|
Daar heb je wel gelijk in, maar ik mis de rust een beetje. Desert Northern Hell was gevarieerder. De eerste 7 nummers hakken zo erg door dat ik er gewoon moe van word. (Al is Slakt wel een lekkere thrasher. ) Pas bij het laatste nummer gaat het er wat minder hard op, beste nummer van de plaat direct. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-01-2012 2:58] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Baroeg misschien? Ik kom wel af! |
|
quote: quote: |
|
quote:Willen jullie misschien weer in het voorprogramma van Endezzma/Tsjuder voor de Dynamo show? Was vorige keer goed bevallen! Ik heb een bepaald bedrag staan dus indien je interesse hebt hoor ik het graag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |