IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Tsjuder Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-08-2011 23:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Tsjuder - New Album Details

Norwegian black metal act Tsjuder recently reunited after a five-year hiatus and as previously reported over here, there is an album on its way, which is to be released October 14th in Europe and October 18th in the US. The first pressing of their new album entitled Legion Helvete will be available as a limited edition digipack adorned with a metal medallion.

Here are the cover artwork and tracklist for Legion Helvete:

01. The Daemon Throne
02. Fra En Råtten Kiste
03. Dauðir
04. Voldsherskeren
05. Slakt
06. Black Shadows Of Hell
07. Blod Og Aske
08. Vårt Helvete




Hier kijken we naar uit hoor


Faustian Spirit of the Earth


Buried
Usericon van Buried
Posted 17-08-2011 11:37 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Idem!



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-08-2011 12:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nee.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-08-2011 23:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Zeker wel! moker band!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-08-2011 23:10 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

gaye kut band.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-08-2011 23:20 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik vind dit maar een extreem overbodige 'dertien-in-een-dozijn'-band.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 23-08-2011 1:27 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Dat is al die norsecore zo'n beetje.


Wil je muilperen?


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 23-08-2011 13:26 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nieuw nummer The Daemon Throne



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-08-2011 1:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Niet slecht, maar het mag van mij best nog wat furieuzer.


Faustian Spirit of the Earth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 24-08-2011 1:15 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

jup!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 24-08-2011 1:31 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 24 augustus 2011 1:11 schreef cataclysm child het volgende:
Niet slecht, maar het mag van mij best nog wat furieuzer.


Achja, dit is maar één nummer dus ben benieuwd wat de hele plaat te bieden heeft.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-08-2011 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2011 1:31 schreef holysjit het volgende:
Achja, dit is maar één nummer dus ben benieuwd wat de hele plaat te bieden heeft.


Zeker


Faustian Spirit of the Earth


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-08-2011 1:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Stukje vanaf 1:50 ken ik ergens van, qua gitaar.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-09-2011 0:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nieuwe is best ok, beetje rommelig, erg traditioneel.

mist scherpte

toch degelijk


signature


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-09-2011 2:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Maar de vraag is.... staan er nrs als helvete of unholy paragon op?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2012 16:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tsjuder zal, met Endezzma als support 3 exclusieve clubshows doen ter voorbereiding op een jaar vol festivals. Beschikbare data 1 t/m 3 maart.

Voor meer info/interesse mail naar marcelbanziger AT hotmail.com


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-01-2012 0:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2011 2:47 schreef jbassist het volgende:
Maar de vraag is.... staan er nrs als helvete of unholy paragon op?


De conclusie achteraf is: neen.

Prima plaat, maar haalt het bijlange niet bij Desert Northern Hell.


Faustian Spirit of the Earth


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-01-2012 21:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vrijdag 2 maart nog beschikbaar voor de enige Nederlandse clubshow van Tsjuder in 2012!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-01-2012 21:19 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2012 0:31 schreef cataclysm child het volgende:
De conclusie achteraf is: neen.

Prima plaat, maar haalt het bijlange niet bij Desert Northern Hell.


Meh.... kwam er ook niet doorheen sowiso.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


SatanBanaan
Usericon van SatanBanaan
Posted 19-01-2012 23:43 by SatanBanaan Wijzig reactieProfiel van SatanBanaanQuote dit bericht

Ik vind hem wel snoeihard rossen.
Maar daarbij moet ik wle zeggen dat ik een zwaar liefhebber ben van de Tsjuud.


Gelegenheids Satanist


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-01-2012 2:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Daar heb je wel gelijk in, maar ik mis de rust een beetje. Desert Northern Hell was gevarieerder. De eerste 7 nummers hakken zo erg door dat ik er gewoon moe van word. (Al is Slakt wel een lekkere thrasher. ) Pas bij het laatste nummer gaat het er wat minder hard op, beste nummer van de plaat direct.


[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 20-01-2012 2:58]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-01-2012 11:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-01-2012 13:35 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2012 21:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vrijdag 2 maart nog beschikbaar voor de enige Nederlandse clubshow van Tsjuder in 2012!!


Baroeg misschien? Ik kom wel af!


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 20-01-2012 13:44 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2012 13:35 schreef Brent_ het volgende:
Baroeg misschien? Ik kom wel af!

quote:
Op 20 januari 2012 13:05 schreef Hub de Gallier het volgende:
Verder bevestigd:
Tsjuder + Endezzma + support: 1 maart Dynamo - Eindhoven

Geinteresseerde bands kunnen mij mailen om te openen in Eindhoven!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-01-2012 13:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2012 13:44 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:

Willen jullie misschien weer in het voorprogramma van Endezzma/Tsjuder voor de Dynamo show? Was vorige keer goed bevallen! Ik heb een bepaald bedrag staan dus indien je interesse hebt hoor ik het graag


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen