|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, de latere albums waren toch niet zo goed. "The Key" is en blijft de beste! |
|
staat dit al op een zekere server? ik ben namelijk erg benieuwd naar het album "the key" dwaal zou jij dat dan kunnen uploaden? |
|
quote: Kan iemand even duidelijkheid verschaffen? volgens mij is de Science of horror demo uit 1989 en is in 1988 hun eerste demo uitgekomen met Vincent Crowley op zang. Die eerste demo zoek ik dus nog. HULLUP! The key & Thresholds zijn allebei essentiële metalplaten! The key is hard met een scherp geluid; Thresholds is meer episch met die geluidseffecten/ kleine hoorspelen en een wat mattere sound; beiden van zeer hoog geïnspireerd niveau! Klassiekers! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Aaaaah ik vond het al vaag dat ze een cd met maar 2 nummers uit hadden gebracht Wat betreft The Key en Thresholds heb je helemaal gelijk natuurlijk... Zenial |
|
Als het een beetje mee zit heb ik één dezer weken die 7". En die demos zou ik ook nog wel willen hebben... Dus als iemand ze heeft |
|
quote: Kan je de hoes van het ep'tje dan meteen even onder de scanner leggen voor me? Zenial |
|
quote: Episch gehalte van thresholds valt wel mee, veel minder duidelijke keyboards dan bij the key en dat merk je meteen. Daarom vind ik o.a. thresholds beter en er zitten zeker wel wat beuk nummers bij. Ik noem een alter reality bijvoorbeeld(ook een clip van btw.) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tsja episch de Nocturnus way natuurlijk; er zit meer een verhaalloop in sommige nummers zoals in een van mij absolute favo's Arctic crypt en Subterranean infiltrator. De clip van Alter reality heb ik opgeladen op de server voor de liefhebber. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als ik een scanner had ja |
|
The Key is inderdaad super. Die heb ik weken in de CD speler gehad toen ie net uit was. Dat was volgens mij midden in de Scott Burns periode... "Metal is dood" |
|
quote: Ik heb de Science of horror demo en we zouden traden toch? Je antwoordt helaas niet. Die cover van die 7"is toch gewoon hetzelfde als die van de mcd: die Egyptische graftombe isometrisch getekend? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
NOCTURNALLL CULTOOOOHHH!!!! Oh, verkeerde topic. |
|
De cover van de m-cd is inderdaad hetzelfde als de 7" met die graftombe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Interessant interview: http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/mikebrowning.htm Het blijkt onder andere dat de doorstart van Emo Mowery Mike davis en de nieuwe drummer niet opschiet omdat Mike, net als de gekickte Sean & Louis niets meer ind e muziek doen Ik heb al richting Morbid Angel doorgespeelt dat Trey Azagthoth de plek van Erik rutan zou moeten vervangen met z'n oude maat Mike Davis; die heeft toch geen band meer..... Ook frappant dat de oprichter uit Nocturnus is gekicked en de bandnaam van hem is gestolen; vervolgens de oprichter zelf After Death heeft opgericht (eerst Nocturnus AD geheten) dat weer muziek maakt zoals de oude Nocturnus!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De gitaar van Mike Davis, die em later verkocht aan Trey Azagthoth is te koop!!!: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544940249&category=33044 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
aardig nieuws: Hammerheart gaat de twee Nocturnus demo's op een cd releasen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
zeer interessant inderdaad "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb nog een single van hun...Klinkt goed.. Het singletje zelf is gifgroen, maar ik weet zo even niet hoe die heet.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik heb die demo uit 87 op tape staan. Moet je me maar even contacteren. |
|
quote: Zal die Posess the priest dan wel zijn. Die is idd cool Zenial |
|
quote: Klopt idd...dat is hem.. Is nog in een hele goede staat... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die heb ik op mp3, 2 nummers als ik het goed heb "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nope, de post-The Key platen waren toch een stuk minder daadkrachtig in vergelijking tot hun brute debuut. Moge wij de band herinneren als een der memorabelste death meets progressive metal bands. Ik heb ze een jaar of tien geleden nog live gezien in Rotterdam. Geweldige muzikanten die would-be-technische eikels in Opeth of COBoredom zouden wegblazen naar het Andromeda Stelsel. |
|
Ik vond ze ook super en nu gelijkt Kalmah uit Finland er ook een heel klein beetje op. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |