IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nocturnus AD Vorige pagina | Volgende pagina
Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-09-2003 19:55 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 2:58 schreef Mutilator het volgende:
De gitaar van Mike Davis, die em later verkocht aan Trey Azagthoth is te koop!!!:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2544940249&category=33044


shit! geen geld voor nu. wel tof dat de warriors weer terug zijn in de collectie bij Jackson.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-09-2003 1:12 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Nocturnus = eindeloos




Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 25-09-2003 1:27 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Tadaaa..Bonnie!!!! Lang niet gezien

En Nocturnus was



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2003 2:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wanneer komt die demo re-release cd nou eens uit?



Leuk trouwens dat er Nocturnus bootleg gigs op het net zwerven


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-11-2003 2:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wat is een "bootleg gig" Een nep-optreden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2003 2:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 november 2003 2:23 schreef MBMarduk het volgende:
Wat is een "bootleg gig" Een nep-optreden?


Ik bedoel er in ieder geval 'een onofficiele video opname' mee.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-11-2003 2:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Gah, 'tuurlijk,


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-11-2003 20:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 2:14 schreef Mutilator het volgende:
Wanneer komt die demo re-release cd nou eens uit?





Die IS al uit, via Karmageddon!

Interview met Mike Browning:

http://www.zwaremetalen.com/interview/1917.html


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2003 13:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 13:22 schreef paling het volgende:
Geweldige muzikanten die would-be-technische eikels in Opeth of COBoredom zouden wegblazen naar het Andromeda Stelsel.





Wat is dat in hemelsnaam voor een belachelijke vergelijking, Opeth vs. COB? En begrijp me niet verkeerd, is vind Nocturnus geweldig, maar ik schat Opeth technisch toch wel wat hoger in.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


' '
Usericon van ' '
Posted 28-11-2003 14:48 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 28 november 2003 13:56 schreef Mark het volgende:


Wat is dat in hemelsnaam voor een belachelijke vergelijking, Opeth vs. COB? En begrijp me niet verkeerd, is vind Nocturnus geweldig, maar ik schat Opeth technisch toch wel wat hoger in.


Niet alles draait om techniek.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2003 17:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ben ik met je eens, maar dat was het punt niet. Ik reageerde op de stelling dat Nocturnus technisch veel beter was dan Opeth. Daar was ik het dus mee oneens.

Wat Nocturnus verder als meerwaarde over Opeth heeft laat ik terzijde, ik heb Nocturnus nooit live gezien. Opeth echter wel, en ik weet dat die live een verdomd strakke set neerzetten.

Ofwel, effe goed de posts lezen voordat je irrelevante replies maakt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-11-2003 19:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nocturnus heerst de pan uit man, denk je werkelijk dat ze onder doen voor opeth qua technische vermogens. Vergeet dat maar snel, ze spelen natuurlijk wel heel andere muziek en misschien niet van die lange nummers. Het zit derhalve wel boordevol met solo's en andere relevante stukken.

Vaak heb ik met opeth het idee dat het allemaal gewoon te lang duurt.
Het is een lastige vergelijking wat dat betreft


"This one is older than shit, heavier than time!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-11-2003 19:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe, ik heb die single ook nog ook de 1e 2 op vinyl en cd en ook nog tourshirt met megaveel gaten erin


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 09-12-2003 20:11 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:56 schreef Mark het volgende:


Wat is dat in hemelsnaam voor een belachelijke vergelijking, Opeth vs. COB? En begrijp me niet verkeerd, is vind Nocturnus geweldig, maar ik schat Opeth technisch toch wel wat hoger in.


nee


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2003 1:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

JEUJ! Het zijn/worden aardige Nocturnus dagen! Ik heb een complete videobootleg van The Key tour van het net weten te plukken die megagaaf is; het is een geinspireerd -want VET heftig!!- optreden en de demo cd in de bestelling


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-12-2003 1:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 november 2003 19:54 schreef invictis het volgende:
gheghe, ik heb die single ook nog ook de 1e 2 op vinyl en cd en ook nog tourshirt met megaveel gaten erin


Welk tourshirt is dat? Gaten in shirts heb ik trouwens geen enkel probleem mee!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 19-12-2003 12:15 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 28 november 2003 13:56 schreef Mark het volgende:


Wat is dat in hemelsnaam voor een belachelijke vergelijking, Opeth vs. COB? En begrijp me niet verkeerd, is vind Nocturnus geweldig, maar ik schat Opeth technisch toch wel wat hoger in.

Ik vind Nocturnus niet met beide bands te vergelijken. Opeth vind ik muzikaal wel intressanter. Van COB ken ik gewoon te weinig materiaal om te beoordelen.

Wat ik wel jammer vond van Nocturnus is dat ze maar één cd hadden, the Key, waarvan de productie over gehele linie goed is. Op Thresholds vind ik de drums te blikkerig. Vooral de snare klinkt gewoon slecht.
Ethereal Tomb vind ik helemaal te mat opgenomen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-12-2003 19:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 12:15 schreef scotfan het volgende:
Ik vind Nocturnus niet met beide bands te vergelijken. Opeth vind ik muzikaal wel intressanter. Van COB ken ik gewoon te weinig materiaal om te beoordelen.

Wat ik wel jammer vond van Nocturnus is dat ze maar één cd hadden, the Key, waarvan de productie over gehele linie goed is. Op Thresholds vind ik de drums te blikkerig. Vooral de snare klinkt gewoon slecht.
Ethereal Tomb vind ik helemaal te mat opgenomen.


mja als dat je tegenhoudt om het een topplaat te vinden?
Ik vind em iig geweldig


"This one is older than shit, heavier than time!"


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 19-12-2003 21:21 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 19:34 schreef 0Tolerence het volgende:
mja als dat je tegenhoudt om het een topplaat te vinden?
Ik vind em iig geweldig


???wist niet dat er zo'n ophef over deze band is,ik vind the key wel aardig en threshold mist de spanning daarvan,die laatste is het vermelden niet eens waard.En mij gaat het om het feit of de muziek mij iets doet en hoe simpel of juist technisch een band is maakt mij geen zak uit en bepaald zeker de kwaliteit niet.


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2003 2:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een onzinnige discussie; Opeth 's muziek heeft een heel andere lading; die haalt inspiratie uit jaren 70 symoforockbands en legt veel melancholie in hun muziek; COB heeft een duidelijke powermetal inslag; to!taal! niet te vergelijken met een unieke prachtband als Nocturnus die op hoog niveau techniek met bruutheid vermengde (toendertijd ging dat bij veel bands nog al eens ten koste van elkaar) met satanische sci fi thematiek; volstrekt origineel en tot op de dag van vandaag ongeevenaard!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-12-2003 2:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 2:11 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 12:15 schreef scotfan het volgende:
Ethereal Tomb vind ik helemaal te mat opgenomen.
Ik vind die opmerking nergens over gaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-12-2003 2:11]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 2:12 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2003 1:35 schreef Mutilator het volgende:
JEUJ! Het zijn/worden aardige Nocturnus dagen! Ik heb een complete videobootleg van The Key tour van het net weten te plukken die megagaaf is; het is een geinspireerd -want VET heftig!!- optreden en de demo cd in de bestelling
Jammer dat ik niet aan video-bootlegs doe...ach ik heb iig een mooie audio-boot...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2003 2:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 december 2003 21:21 schreef antipop het volgende:
???wist niet dat er zo'n ophef over deze band is,ik vind the key wel aardig en threshold mist de spanning daarvan,die laatste is het vermelden niet eens waard.En mij gaat het om het feit of de muziek mij iets doet en hoe simpel of juist technisch een band is maakt mij geen zak uit en bepaald zeker de kwaliteit niet.


Mag ik nog ff toevoegen dat 'of de muziek je iets doet' de kwaliteit ook niet bepaald; die staat nl op zichzelf.

De kwaliteit is, of je het goed vindt of niet, dat The key een klassieker is in het genre en dat Thresholds eveneens ontegenzeggelijk unieke kwaliteiten heeft; onnavolgbaar en als men het hier niet mee eens is dan daag ik iedereen uit een kloon aan te raden van soortgelijk niveau, want die zoek ik bij gebrek aan beter (het origineel dus) al jaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-12-2003 2:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-12-2003 2:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 december 2003 2:12 schreef Voice Of Doom het volgende:
Jammer dat ik niet aan video-bootlegs doe...ach ik heb iig een mooie audio-boot...


WOW! This calls for a trade! Cdrretje Doen? Ik heb trouwens nog die Paradise Lost covers op mijn pc; nog een keertje doormailen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-12-2003 2:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 2:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Oh...ik dacht dat die audio/mp3-boot wel algemeen bekend was? maar die heb je dus niet?

Ik heb trouwens nog steeds geen lijstje gemaakt van al die zooi van mij...en het wordt ook steeds meer...

En als het geen probleem is mag je die hoezen nog wel even doormailen ja...

ik post morgen wel van wanneer die boot was...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen