|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
goede nummer, klinkt echt als the key en het is niet alsof er super veel death metal klinkt als the key. |
|
quote: Mike Browning heeft altijd aangegeven dat Earache er een zanger bij wou voor het visuele aspect live. Sinds jaren, op oudere leeftijd zelfs, combineert hij het weer prima. Ik heb Nocturnus in 2008 in Baroeg het live zien uitvoeren. Louis Panzer heeft idd wel aangegeven dat ze Browning eruit hebben gekicked, via de naamconstructie, omdat ze zijn drumwerk 'sloppy' vonden worden. Daarbij heeft hij, net als Pete, rugproblemen gekregen. Drummers drumden toen veel lichamelijker. Daar heeft hij wel een middle tegen gevonden. Sulphuric acid oid. Mike Browning is uit Morbid Angel gezet omdat hij juist Trey met zijn vriendin had betrapt en hem in elkaar heeft geslagen. Anyway, het nieuwe nummer klinkt als een aardige mix van The Key, gecombineerd met het occulte midtempo sfeertje van Abominations of Desolation. Minder spectaculair riffwerk, maar ik lust deze originele stijl wel [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-04-2019 1:18] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In 2008 in de Baroeg 17 oktober heb ik het ook weer live gezien en gehoord. En het was goed aan te horen. En super dat hij songs speelde uit zijn gehele muzikale loopbaan van alle bands waar hij bij heeft gespeeld. Dat een label invloed wil hebben op hun te verkopen product is een feit. Dat Earache dat wilde heb ik nooit gehoord, we hebben hem toen zelf gesproken. En hij vond de Incubus (Georgia) shirts die we toen aan hadden wel interessant. Gelukkig heeft Peaceville dan nooit problemen gemaakt over het feit dat Chris Reifert nogs steeds drumt en zingt te gelijk. En wie er nu met wie in bed gelegen heeft. Ik heb de Story of Prive slecht gelezen blijkbaar. |
|
Haha, dat optreden was idd een bloemlezing, incusief "The song that I wrote" Chapel of ghouls in de Abominations of desolation versie. Overigens speelt Morbid Angel tijdens de huidige tour ook weer een nummer in de AOD versie. Ik dacht Abominations of Unholy blasphemies. Grondige kennis hieromtrent, en meer, is makkelijk terug te vinden in dit interview: https://www.voicesfromthedarkside.de/Interviews/MIKE-BROWNING--6976.html Sws zijn de interviews van dit magazine zeer diepgaand. Perfecte aanraders dus om de hiaten en misvattingen in je kennis eens wat bij te spijkeren. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-03-2019 23:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren The Key en Thresholds weer eens aangezet. Wat blijven dat toch gave platen. Ben erg benieuwd naar die nieuwe, Ethereal tomb staat hier wel in de kast, maar meestal ben ik er na 4 of 5 nummers wel klaar mee |
|
quote: The Key en Thresholds blijven idd erg tof. Ethereal tomb heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Er zit overigens nog een EP tussen die wel tof is: Het nieuwe nummer houdt het midden tussen The Key en de Science of horror demo, wat ik wel fijn vind klinken. Sws zeer weinig DM bands die in deze midrange occulte vrnl. midtempo stijl spelen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nice. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Nostalgie, maar het mag want het heeft nog steeds een vrij unieke eigen bek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Besteld. De eerste reacties die ik hoor is dat de nieuwe plaat tegenvalt. The Key nummer 2 zal ook wel nooit meer gemaakt worden. |
|
Ik vind de nieuwe plaat uitstekend! Alsof er tussen deze en The Key geen tijd heeft gezeten. |
|
Gisteren de eerste keer geluisterd. De plaat is niet slecht, maar soms wordt er wel erg stressvol hectisch gemusiceerd in een tijdsbestek van een race tegen de klok in. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
Ben halverwege het interview, tot nu toe erg interessant, alleen is die interviewer wel héél slecht |
|
Aardige docu inclusief Nocturnus: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
https://profoundlorerecords.com/nocturnus-ad-announce-new-album-unicursal/ Nieuw album op 17 mei via Profound Lore. Moet zeggen dat ik PL niet meer zo interessant vind als een jaar of zes geleden, maar Nocturnus is dam wel weer een interessante band. Ben benieuwd! "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Geinige clipjes wel: De maker maakte deze blijkbaar in Unreal Engine 5. Hier staat meer werk: https://www.wizardhead.com/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |