|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze boot heb ik dus, Mutilator... 1989 - Live @ The Sunset, Tampa (FL), USA [24-06-1989] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Mja daar verschillen we duidelijk van mening, als muziek in mijn ogen te simpel is ben ik er vaak snel op uitgekeken. Uitzonderingen daargelaten, bv. Pantera En de kwaliteit bevalt sowiezo niet te betwisten bij de eerste 2 platen van Nocturnus! Of je het dan leuk vind, dat is een andere zaak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: pantera is zo simpel nog niet hoor,heb jaren in bandjes gezeten maar probeer maar es een mega strakke slag gitarist te vinden ala pantera,prong enz,genoeg van die loopjes acrobaten maar een riff vet en strak zonder bijgeluiden spelen ho maar! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: die heb ik dus niet! Erg graag verandering van die situatie! Wat wil je ervoor hebben? De videobootleg met wat andere video/audiobootlegs? ps. Heb trouwens de PL covers opnieuw naar je gemaild. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Thanx...ik mail je binnenkort I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hey mutilator, ik heb je vanmiddag nog een e-mail gestuurd over waar jij die videobootlegs vandaan had of doet dat e-mailadres het niet? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Het blijkt dat emailtjes nogal verlaat aankomen dus dat zou het kunnen zijn; de videobootlegs (dus ook Pestilence enzo) heb ik op soulseek gevonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: bedankt! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
is dat dit adres? http://www.slsknet.org/index.html "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Dat is em ja, ik ga ook is ff zoeken. Wil nocturnus nog wel ff live zien "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dammmmmm dr valt wijnig te vinden van nocturnus zeg kom niet verder dan een lullig demotje "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
weet inmand of er nog een site van ze is..... "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Volgens mij hebben ze geen site, ik heb er ook wel eens naar gezocht. |
|
quote: klopt ja, er is er wel 1 van een fan of zo "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:gaaf heb jij daar ook een adres/link van ikmheb al van alles geprobeerd namelijk, zonder enig resultaat "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
|
|
Dat is ff vette dikke heers "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat gaat niet zomaar 'ff'; ikzelf ben er stomtoevallig op gestuit; dit soort video's zijn rarities; vaak ook zelf geripte of zelf opgenomen video's, waarbij de users alleen traden met mensen op hun priority list en ze worden niet geshared want gemeengoed valt niet te traden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ...ja..en die noemt zichzelf Airwolf ofzo hehehe, ik heb een cd in bestelling van Nocturnus "Thresholds".... zal begin volende week wel binnen zijn. |
|
quote: Tanx..... , slechte site zeg..... de helft werkt niet en zoveel info etc. staat er neit op geen foto's nix "beetje jammer" "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
Ik hoop binnenkort een nieuwe video binnen te hebben en het valt me op dat de speelstijl van Mike Davis & Sean mc Nenny vrij apart is; zoals ook in het Thresholds boekje op een foto staat schuiven ze niet op de hals maar halen ze steeds hun vingers er vanaf om ze er weer op te zetten; zo'n manier van spelen heb ik nog nooit gezien; does this make any sense? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Misscien om onbedoelde "slide"-geluiden te voorkomen. Ik zou het verder ook niet weten. |
|
De speelstijl op de video ziet er in ieder geval heel apart uit. Hier kun je trouwens de Science of horror demo kopen van Edge of Sanity's Dan Swano: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4003422918&category=1600 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als jij em heb kan het wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |