|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, ik vond Obsolete al minder en voor Digimortal hadden ze van mij al mogen stoppen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ken alleen obsolete en digimortal, obsolete was nog wel goed, maar digimortal toch maar weer stoppen dus... |
|
Obsolete goed?? Moet je die eerste albums van ze horen Ik weet niet hoe die heten, heb alleen een label-loze tape. (voor demanufacture) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Was dat niet soul of a new machine? |
|
Eh, zou kunnen. jij zegt het..... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
soul of a new machine? Is dat die met die grunt stem? Weet de titels van hun niet uit mijn hoofdje. Maar in ieder geval. Als het met grunt is. Is hij geweldig! |
|
quote: Goh waar las je dit nieuwtje dan? Wel bronvermelding he! Zenial |
|
quote: Das inderdaad die CD, die is echt En Zenial, speciaal voor jou: Inderdaaaad ja, gegegege... van www.zenial.nl/forum Maar eigenlijk zal NvE het ook wel weer ergens anders vandaan hebben... |
|
quote: Thank god for the search, ik zit nu al een kleine eeuwigheid naar zo'n topic te zoeken. Dus omdat jij het laatste album/laatste albums niks vond moeten ze maar stoppen? Ga er dan niet naar luisteren, ze moeten gewoon doorgaan. Tot nu toe heb ik alle FF albums (behalve de remixes) en vind ze allemaal wel goed, weliswaar anders maar toch nog wel goed. Wat betreft die 3 track demo heb ik ook een stuk over gelezen maar daar word nu niks meer over gepubliceerd dus dat is me een raadsel. FF moet gewoon blijven spelen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
|
|
demanufacture en obsolete zijn het gaafst, Het slechte album is Remanufacture, waardeloos Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ja er is nu allemaal nieuwe prut uitgekomen van Fear Factory. Digital Connectivity, Concrete en Hatefiles, maar helaas zijn het allemaal oude nummers. Ik vond Digimortal ook niet geniaal maar ben nog wel benieuwd naar nieuw werk! Zenial |
|
quote: Ja, logisch want al die remixen zuigen. Fear Factory mag voor mijn part dood blijven. Stop anders niet... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 04-05-2003 17:23] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Concrete heb ik destijds ook gekocht en Hatefiles wil ik eerst wel is horen. Ik vind zelf Soul of a new Machine, Demanufacture en Obsolete de besten en Concrete het bruutst. Maar ik ben zelf ook benieuwd naar nieuwer werk, ik hoop dat het wat word en dat ze niet verder door gaan op deze toer. Ik mis ook vooral gitaar solo's maar dat zal wel aan mij liggen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik weet het niet met dat nieuwe werk. Digimortal kent veel nu metal invloeden en ik ben bang dat ze daarop voortborduren... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
"Nieuwe" CD: Hatefiles, met nooit uitgebrachte opnames en remixes. Bron: Discoland |
|
vroeger vond ik het wel een aardige band, maar nu is het echt niks bijzonders meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Digimortal vind ik te gek, dus ik ben benieuwd. Ik weet dat Dino met John van Devolved (drummer) aan het jammen is... |
|
quote: Zonder Dino kan het naar mijn idee niet veel worden, ben ik bang... De bassist heeft de gitaar over genomen, ik geloof nooit dat hij zo strak kan spelen als Dino dat deed! |
|
quote: Ben ik niet met je eens aangezien hij toch al de bas deed...... ik denk dat hij het wel aankan. En FF ,geweldige band !!! TERING strak !!!! |
|
quote: Klopt, zeker strakke band! Gave band ook... Maar erhh... Ik snap je opmerking van dat hij toch al de bas deed niet... Strak gitaar spelen รก la Dino is wel wat anders dan bass spelen! |
|
Hij is een plectrum bassist dus neemt dat makkelijk over.......... zat al in en strakke ritme sectie dus voor hem veranderd er niet zo superveel..............snappie..... |
|
Nou, ik moet het nog zien!! |
|
hmm.. vond Demanufacture erg gaaf.. Soul of a new machine leerde ik pas jaren later kennen maar is ook erg goed.. alles wat er na Demanufacture uitgekomen is naar mijn idee prut |
|
quote: Rot ff lekker op zeg. Christian speelt even strak, zoniet strakker dan Dino. Heb je stront in je oren ofzo? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |